Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

La Place Bergen Op Zoom

1. Internationaal

La Place Bergen Op Zoom

1. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 0165 301 710

Janelle C

"Nou nou", dacht ik toen ik de laatste (en enige 4) recensies zag van dit wegrestaurant aan de A58, bij de Wouwse Tol net voorbij Bergen op Zoom.
Maar goed, de laatste dateert alweer van bijna anderhalf jaar geleden, dus ik denk dat deze LaPlace in de tussentijd flink op de schop is geweest.
Want ik heb een poosje terug voor het eerst in lange tijd een goede ervaring gehad in een wegrestaurant! Toegegeven, het was vrij rustig om 12.30 uur in de middag.
We gingen voor safe en bestelde een Italiaanse Burger en een verse pizza. De jongeman zei ons dat wij niet hoefden te wachten; hij kwam onze bestelling brengen als het klaar was.
Goh, dat heb ik nou nog nooit meegemaakt in een LaPlace! Maar goed, met op onze dienbladen alleen een kop koffie bij de kassa afgerekend (uiteraard ook eerlijk de gerechten genoemd nadat de cassiere per abuis eerst alleen de koffie had aangeslagen) en plaatsgenomen aan een tafel bij het raam.
Na ongeveer 10 minuten kwam de jongeman aanlopen met een bord verse dampende goed belegde pizza en een bord met een grote burger, salade en friet. Op zowel de pizza als de burger met garnituur he-le-maal niets om op aan te merken. Vers broodje welke even op de gril was gelegd, goed gegrilde sappige burger, verse groenten en goed gebakken friet.
Het blijft toch een wegrestaurant, dus zelf je blad met lege borden wegbrengen, maar onderweg naar de afruimband werden we door diverse jonge personeelsleden netjes 'begroet' met een vriendelijk "Dank u wel en graag tot ziens!"
De inrichting is schoon en wat je van een wegrestaurant mag verwachten en heeft nog wat ouderwetse (historische?) features, maar de tafels en stoelen zijn modern en praktisch.
Overigens is mijn ervaring al poosje geleden, dus de exacte datum weet niet meer precies.

Gegeten op 16 oktober 2013

suissejung

Er was nog geen eten beschikbaar toen wij er kwamen het was 12u, de soep was zelfs nog niet klaar. Toen maar enkel koffie en een appelbol gegeten. Het bestek was grotendeels niet schoon.

Gegeten op 9 november 2012

lokisaba

Prijs/kwaliteit minimaal.
Heel beperkte keus.
We gaan er voorlopig niet meer heen!
Biefstuk was niet mals.
Vééél minder klanten dan we voorheen gewend waren.
We kregen de indruk dat het personeel erg hun best deed.

Gegeten op 14 september 2012

croos

La place aan de snelweg bij Wouw, gegeten een te droge schnitzel met champignonsaus wat leek op ragout uit een goedkoop blik ook de frites was niet gaar. Bediening was wel vriendelijk

Gegeten op 8 september 2012

Mclovin

• Slecht

• Slecht

Zodra wij binnenkwamen, merkten wij gauw dat heel de zaal bijna leeg was. Frietjes waren grotendeels keihard. Ik wil eigenlijk niet eens weten hoe vaak de frietjes opnieuw gefrituurd zijn. Vlees was ook hard. Er zijn betere la place zaken, maar hier komen wij nooit meer terug.

Schrijf zelf een recensie over La Place Bergen Op Zoom in Bergen op Zoom

Schrijf hieronder je recensie over La Place Bergen Op Zoom. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.