a TripAdvisor company

La Place Bergen Op Zoom

1. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 0165 301 710

bernard36

Medewerkers deden hun best maar de kwaliteit was bar en boos (kabeljauwfilet) Had buitenlandse gasten en schaamde me diep. Zo slecht nog nooit gegeten.

Gegeten op 13 juli 2016

Roos-wit

Vooral een vieze indruk van de tafels en stoelen en bekleding. Je durft amper te gaan zitten. Tussendoor wordt het niet schoongemaakt, de tijd dat wij er waren. Ook erg veel vliegen.
Eten ziet er fris uit, maar is weinig mee gedaan qua smaak, erg basis.
En inderdaad de frieten,....ik begrijp niet dat die opnieuw gebakken mógen worden, maar dat doen ze niet alleen bij La- Place, maar bij veel meer restaurants.

Gegeten op 11 november 2015

huub1966

De aanbieding van maaltijden tegen een kortingsprijs tussen 17.00 en 19.00 hangt wel beneden in de winkel, maar niet boven in het restaurant. 'De posters zijn nog steeds niet geleverde', verklaart de manager. Wij bestellen de pasta, maaltijdsalade en kalkpensaté. De maaltijdsalade smaakt lekker, al zou ik er zelf een beetje olijfolie bijgedaan hebben. De pasta is erg plakkerig en ook nog eens koud. De saté is ronduit onsmakelijk. Het vlees is niet gaar en de satésaus een waterig drapje dat er in een schaaltje bijgeleverd wordt. De 'kok' erkent dat het zo niet hoort, maar we ontvangen niets ter vervanging. Helaas een heel slechte ervaring, hier komen we niet meer terug.

Gegeten op 27 november 2015

Aznavour01

Ik had de zalm met frites en mijn vrouw de schol met frites. De schol smaakte naar niets en de patat was keihard, waarschijnlijk dubbel gebakken of te lang gelegen. De jongeman erop aangesproken en zijn reactie was: " Moet kunnen" . Eens maar nooit meer voor ons.

Gegeten op 4 november 2015

adri18

Wat een slechte ervaring,biefstuk was niet te eten en mijn partner had zalm besteld die ook niet goed was,chaotische sfeer,friet was niet gaar.Kan iedereen aanraden om dit restaurant te mijden

Gegeten op 25 oktober 2015

Ana_Paula

Het is een blijft een La Place. Met verwachtingen "in check" het is een zeer goed wegrestaurant. Eten is netjes vers geprepareerd en altijd voldoende. Derde keer gestopt op weg van of naar Middelburg. De enige min punt (net als bij alle andere La Place's) de bestekken zijn nooit echt schoon...

Gegeten op 19 juli 2015

Janelle C

"Nou nou", dacht ik toen ik de laatste (en enige 4) recensies zag van dit wegrestaurant aan de A58, bij de Wouwse Tol net voorbij Bergen op Zoom.
Maar goed, de laatste dateert alweer van bijna anderhalf jaar geleden, dus ik denk dat deze LaPlace in de tussentijd flink op de schop is geweest.
Want ik heb een poosje terug voor het eerst in lange tijd een goede ervaring gehad in een wegrestaurant! Toegegeven, het was vrij rustig om 12.30 uur in de middag.
We gingen voor safe en bestelde een Italiaanse Burger en een verse pizza. De jongeman zei ons dat wij niet hoefden te wachten; hij kwam onze bestelling brengen als het klaar was.
Goh, dat heb ik nou nog nooit meegemaakt in een LaPlace! Maar goed, met op onze dienbladen alleen een kop koffie bij de kassa afgerekend (uiteraard ook eerlijk de gerechten genoemd nadat de cassiere per abuis eerst alleen de koffie had aangeslagen) en plaatsgenomen aan een tafel bij het raam.
Na ongeveer 10 minuten kwam de jongeman aanlopen met een bord verse dampende goed belegde pizza en een bord met een grote burger, salade en friet. Op zowel de pizza als de burger met garnituur he-le-maal niets om op aan te merken. Vers broodje welke even op de gril was gelegd, goed gegrilde sappige burger, verse groenten en goed gebakken friet.
Het blijft toch een wegrestaurant, dus zelf je blad met lege borden wegbrengen, maar onderweg naar de afruimband werden we door diverse jonge personeelsleden netjes 'begroet' met een vriendelijk "Dank u wel en graag tot ziens!"
De inrichting is schoon en wat je van een wegrestaurant mag verwachten en heeft nog wat ouderwetse (historische?) features, maar de tafels en stoelen zijn modern en praktisch.
Overigens is mijn ervaring al poosje geleden, dus de exacte datum weet niet meer precies.

Gegeten op 16 oktober 2013

suissejung

Er was nog geen eten beschikbaar toen wij er kwamen het was 12u, de soep was zelfs nog niet klaar. Toen maar enkel koffie en een appelbol gegeten. Het bestek was grotendeels niet schoon.

Gegeten op 9 november 2012

lokisaba

Prijs/kwaliteit minimaal.
Heel beperkte keus.
We gaan er voorlopig niet meer heen!
Biefstuk was niet mals.
Vééél minder klanten dan we voorheen gewend waren.
We kregen de indruk dat het personeel erg hun best deed.

Gegeten op 14 september 2012

croos

La place aan de snelweg bij Wouw, gegeten een te droge schnitzel met champignonsaus wat leek op ragout uit een goedkoop blik ook de frites was niet gaar. Bediening was wel vriendelijk

Gegeten op 8 september 2012

Schrijf zelf een recensie over La Place Bergen Op Zoom in Bergen op Zoom

Schrijf hieronder je recensie over La Place Bergen Op Zoom. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.