Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De Duivelsberg

1. Restaurant
  2. Pannenkoeken e/o poffertjes

De Duivelsberg

1. Restaurant
  2. Pannenkoeken e/o poffertjes
  1. Toon telefoonnummer 024 684 14 39

Ilovenicefood

Dit restaurant is erg mooi gelegen, aan de rand van het bos in heuvelachtig gebied, en heeft een mooi terras. Goede rustplek voor na of tijdens een wandeling. De kaart is behoorlijk uitgebreid. De uitsmijter smaakte prima en was goed gebakken.

Gegeten op 10 augustus 2014

Sluijt78

Heerlijke plek midden in de natuur, om voor of na een dagje wandelen te eten. We komen hier vaak, en bevalt nog steeds erg goed. Kindvriendelijk! De pannenkoeken zijn erg smakelijk, lekker vol bord, ruime keuze. Ook voor mensen met speciaal dieet of allergie. Terras zat vol, lekker in de zon. Bediening is alert en zeer vriendelijk. Echt een aanrader!

Gegeten op 21 september 2014

karen32

Lekke pannenkoeken gegeten in dit pannenkoekenhuis op een mooie bosrijke locatie, ideaal om neer te strijken na een wandeling. Je moet het restaurant wel 'kennen'. Anders vind je het niet zo gemakkelijk.
Het interieur is niet zo bijzonder, gewoon een typisch pannenkoekenrestaurant als vele anderen. Er zijn meer dan genoeg tafeltjes/ zitplaatsen al vind ik persoonlijk dat deze 'te dicht op elkaar' staan (al heeft dat er misschien ook mee te maken met het feit dat ik in een rolstoel zit en daardoor wat meer ruimte 'in beslag' neem). Wat ik dan als rolstoeler wel prettig vond was dat ik gewoon onder de tafel kon zitten.
Op de kaart is er een zeer ruime keuze: er zijn zowel zoete als hartige specialiteiten, er is een 'maand specialiteit' en een zgn pannenkoek voor het goede doel. De pannenkoeken zijn goed van formaat en mijn 'rooie rakker' smaakte goed al had ik na afloop geen vol/ verzadigd gevoel.
De service bij binnenkomst is vriendelijk en behulpzaam. En ook de bediening was, gezien de grote drukte, redelijk vlot en alert.
Al met al een plezierige ervaring.

Gegeten op 4 oktober 2014

Kazan1

met 2 pers. een pannenkoek gegeten beide de "Topper" voor het goede doel.

Het smaakte ons prima de service was kordaat, netjes en in een mooi tempo voor een pannenkoekenhuis.
Ligging prachtig in de natuur, de weg er heen en terug is met zijn kuilen en smalle stuk wat minder vriendelijk.

Gegeten op 23 september 2014

loes35

Als we op bezoek zijn bij mijn schoonvader, eten we regelmatig bij jullie, want uiteten betekent voor mijn schoonvader " pannekoeken eten".
prima ligging, lekkere pannenkoeken,prima bediening:))))
Maar elke keer vraagt hij zich af hoe jullie toch al die mensen voorzien van al die pannenekoeken.?
Zou een kijkje in de keuken voor hem (verrassing voor zijn verjaardag) een mogelijkheid zijn!
want op zijn verjaardag eten we zeker weer op de duivelsberg!

Gegeten op 13 september 2014

siberius

Vandaag hier gegeten met zeven personen. Perfect gebakken pannenkoeken en uitstekende snelle service.
Met name de speciale pannenkoek met geitenkaas en pruimen was verrassend. Goed om te zien dat er een pannenkoekrestaurant is dat weet hoe het moet.
Mooie omgeving !

Gegeten op 9 mei 2014

jvernooij

Met vrienden een pannenkoek gegeten. Pannenkoeken zijn lekker van smaak met een knapperig randje. De bediening is vriendelijk en het restautrant ziet er leuk en gezellig uit van binnen. Ook leuk om na een wandeling in de omliggende bossen hier wat te eten.

Gegeten op 14 december 2013

GuusD

Zoals een pannenkoekenhuis moet zijn. Prachtige ligging in een heerlijk en mooi wandelgebied. De ambachtelijke pannenkoeken zijn heel smakelijk en altijd lekker gaar ongeacht de beslagkeuze en de gekozen ingrediënten. De service is vriendelijk, snel en netjes. Fijne break tijdens of na een wandeling.

Gegeten op 20 oktober 2013

mirjam50

Op een mooie zondag hebben wij hier gegeten. De locatie is prachtig, mooiere plek kan je bijna niet wensen. De bediening is attent en vlot. De keuze is ruim voldoende. De pannenkoeken zijn lekker. Als we in de toekomst weer een boswandeling maken, dan komen we zeker weer terug.

Gegeten op 29 september 2013

Azoren

Met een aantal pannenkoeken besteld. Jammer genoeg had de pannenkoek met rozijnen enkele zwart verbrande plekken. Het restaurant met terras ligt erg mooi gelegen op de Duivelsberg. Bediening is vriendelijk. Drankjes en eten werd snel gebracht.

Gegeten op 17 augustus 2013

Schrijf zelf een recensie over De Duivelsberg in Berg en Dal

Schrijf hieronder je recensie over De Duivelsberg. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.