a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Pannenkoeken e/o poffertjes
  1. Toon telefoonnummer 024 684 14 39

AngieV

Door familie na een ziekenhuisbezoek verrast met een bezoek aan de Duivelsberg. Dit pannenkoekenhuis stond nog op mijn verlanglijstje! Wat een heerlijke locatie midden in de prachtige natuur. Jammer genoeg was er geen tijd om daar van te genieten en was het nog iets te fris om buiten te eten. Van binnen een echt ouderwets pannenkoekenhuis! Je snuift de geschiedenis en gelukkig konden we nog een plekje krijgen in de wat lichtere serre. Binnen is het namelijk wel echt heel erg donker en voor de wat ouderen zie je zo moeilijk wat je aan het eten bent. De bediende was een vriendelijke dame die ons keurig heeft verzorgd! Zoals altijd een pannenkoek kaas, spek en ananas gekozen. En jeetje wat was deze lekker! Op het eerste gezicht oogde het wat klein maar, waar zoveel andere pannenkoekenhuizen tekort schieten in de garnering, was deze pannenkoek rijk gevuld!! Meerdere schijven ananas, overal zat een goede laag spek en een royale kaaslaag. Verrukkelijk en precies zoals je het wilt!! De rand was ook heerlijk knapperig, echt top! Mijn familie kozen alle 3 voor een hartige pannenkoek met oa spek, ui en salami. Ook zij hebben ervan genoten! Tip: ook de poedersuiker mag standaard op tafel! Had mijn halve pannenkoek al op voor ik de dame wist te bereiken voor wat poedersuiker.. Dit hoort er ook gewoon bij! Ik weet in ieder geval waar ik na mijn volgende ziekenhuisbezoek weer ga eten!

Gegeten op 1 juni 2015

Truron

Net heerlijk gegeten op het terras. Geweldige entourage. De huiswijn qua prijs/kwaliteit prima. Leuke en vriendelijke vlotte bediening. De pannenkoeken(kaas/champignons en zalm met kruidenboter) zeer rijkelijk bedeeld en heel goed gebakken. Voor herhaling is dit pannenkoekhuis vatbaar. Prachtige omgeving! De toiletten tip top schoon!!!!

Gegeten op 11 mei 2015

sasja-v

Gisteren neergestreken bij de duivelsberg tijdens een wandeling door dit schitterende gebied. De ligging is geweldig. We hadden mooi weer en konden heerlijk buiten zitten en de kinderen konden in de mooie speeltuin spelen. Bediening was vriendelijk maar hadden het ook heel druk zodat het even duurde voordat we het eten konden bestellen. Gelukkig hadden we wel al onze drankjes dus was geen probleem. De kinderen hadden tosti's en een kinderpannenkoek. Zelf had ik broodje geitenkaas wat een beetje teleurstellend was omdat het smaakte alsof het plakjes vanuit de fabriek waren en niet zoals ik vanuit andere restaurants gewend ben verse geitenkaas. De andere genoten van een hartige pannenkoek. Al met al met mooi weer toplocatie. Qua eten okay maar niet geweldig.

Gegeten op 8 mei 2015

Restaurant - 3 weken geleden

Ik begrijp uw reactie op de geitenkaas. Ter verduidelijking hebben we juist een afbeelding in de menukaart opgenomen maar blijkbaar zijn we daar niet helemaal in geslaagd.

rob348

Dit pannenkoekenhuis was vroeger een topper, toen werden de pannenkoeken blijkbaar nog in een gewone pan gebakken. De pannenkoeken zijn niet goed gaar, het deeg is niet gaar en papperig, de kaas is niet lekker knapperig maar drijft over de pannenkoek heen. Toen wij reclameerden werden we toegesproken door de eigenaar dat er nooit iets veranderd was in de receptuur, nee maar duidelijk wel in de bereidingswijze. Vroeger (ik kwam er als kleine jongen vaak) bakte ze nog echt in een pan, nu met een bakmachine wat heel erg ten koste van de kwaliteit gaat! Heel jammer dit was ooit het beste pannekoekenrestaurant van de hele wereld, nu alleen nog van de Duivelsberg..........................kortom hoop dat jullie iets met de kritiek doen en er weer iets van maken, misschien kom ik dan ooit weer teug, maar voorlopig even niet meer!

Gegeten op 8 maart 2015

Restaurant - 3 weken geleden

Toch jammer dat ik u niet heb kunnen overtuigen. Ondanks het drukke moment heb ik uitgebreid met u gesproken. Wij werken al ruim 50 jaar met pannen (géén machine) en wij maken de kaaspannenkoeken nog op precies dezelfde manier als toen u en ik klein waren.
En dat blijven we doen!

jvernooij

Dit keer gereserveerd. De ronde tafel, was nog even onduidelijk of we deze tafel konden krijgen. In het restaurant was deze tafel voor ons vrij gehouden. Heerlijke gluhwhein en lekker voorgerecht genomen, soep met vers afgebakken brood. Pannenkoeken zijn er smaakvol en goed belegd. De salade erbij genomen waar ook werk van is gemaakt, grote mand brood erbij. Bediening erg vriendelijk en met kerst is het restaurant altijd leuk versierd.

Gegeten op 23 december 2014

Ilovenicefood

Dit restaurant is erg mooi gelegen, aan de rand van het bos in heuvelachtig gebied, en heeft een mooi terras. Goede rustplek voor na of tijdens een wandeling. De kaart is behoorlijk uitgebreid. De uitsmijter smaakte prima en was goed gebakken.

Gegeten op 10 augustus 2014

Sluijt78

Heerlijke plek midden in de natuur, om voor of na een dagje wandelen te eten. We komen hier vaak, en bevalt nog steeds erg goed. Kindvriendelijk! De pannenkoeken zijn erg smakelijk, lekker vol bord, ruime keuze. Ook voor mensen met speciaal dieet of allergie. Terras zat vol, lekker in de zon. Bediening is alert en zeer vriendelijk. Echt een aanrader!

Gegeten op 21 september 2014

karen32

Lekke pannenkoeken gegeten in dit pannenkoekenhuis op een mooie bosrijke locatie, ideaal om neer te strijken na een wandeling. Je moet het restaurant wel 'kennen'. Anders vind je het niet zo gemakkelijk.
Het interieur is niet zo bijzonder, gewoon een typisch pannenkoekenrestaurant als vele anderen. Er zijn meer dan genoeg tafeltjes/ zitplaatsen al vind ik persoonlijk dat deze 'te dicht op elkaar' staan (al heeft dat er misschien ook mee te maken met het feit dat ik in een rolstoel zit en daardoor wat meer ruimte 'in beslag' neem). Wat ik dan als rolstoeler wel prettig vond was dat ik gewoon onder de tafel kon zitten.
Op de kaart is er een zeer ruime keuze: er zijn zowel zoete als hartige specialiteiten, er is een 'maand specialiteit' en een zgn pannenkoek voor het goede doel. De pannenkoeken zijn goed van formaat en mijn 'rooie rakker' smaakte goed al had ik na afloop geen vol/ verzadigd gevoel.
De service bij binnenkomst is vriendelijk en behulpzaam. En ook de bediening was, gezien de grote drukte, redelijk vlot en alert.
Al met al een plezierige ervaring.

Gegeten op 4 oktober 2014

Kazan1

met 2 pers. een pannenkoek gegeten beide de "Topper" voor het goede doel.

Het smaakte ons prima de service was kordaat, netjes en in een mooi tempo voor een pannenkoekenhuis.
Ligging prachtig in de natuur, de weg er heen en terug is met zijn kuilen en smalle stuk wat minder vriendelijk.

Gegeten op 23 september 2014

loes35

Als we op bezoek zijn bij mijn schoonvader, eten we regelmatig bij jullie, want uiteten betekent voor mijn schoonvader " pannekoeken eten".
prima ligging, lekkere pannenkoeken,prima bediening:))))
Maar elke keer vraagt hij zich af hoe jullie toch al die mensen voorzien van al die pannenekoeken.?
Zou een kijkje in de keuken voor hem (verrassing voor zijn verjaardag) een mogelijkheid zijn!
want op zijn verjaardag eten we zeker weer op de duivelsberg!

Gegeten op 13 september 2014

Schrijf zelf een recensie over De Duivelsberg in Berg en Dal

Schrijf hieronder je recensie over De Duivelsberg. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.