a TripAdvisor company

1. 8,1 10 1 22

2. 8,0

3. 8,3

JeroenvdB

Prima pannekoeken restaurant met gewoon een goede keuze aan pannekoeken.
Wel een erg drukke plek in het weekend en dan zit je in het restaurant redelijk dicht op elkaar.
Mooie locatie in Berg & Dal en prima spot om met kinderen te gaan eten.

Gegeten op 17 april 2016

GuusD

Zoals een pannenkoekenhuis moet zijn. Prachtige ligging in een heerlijk en mooi wandelgebied. De ambachtelijke pannenkoeken zijn heel smakelijk en altijd lekker gaar ongeacht de beslagkeuze en de gekozen ingrediënten. De service is vriendelijk, snel en netjes. Fijne break tijdens of na een wandeling.

Gegeten op 17 januari 2016

SuzanneNijmegen

De Duivelsberg heeft de lekkerste pannenkoeken die ik ken, naast het Hoogstraatje in Nijmegen centrum dan, maar dat is naar ik aanneem van dezelfde eigenaar. Toch kom ik liever bij de Duivelsberg door de prachtige locatie. Er zijn mogelijkheden voor korte en langere wandelingen, zodat je daarna echt een pannenkoek verdient! Het personeel is vriendelijk en het decor knus. Het is regelmatig erg druk maar zelfs dan hoef je nooit te lang op je pannenkoek te wachten.

Gegeten op 19 december 2015

tineke134

Pannenkoekrestaurant De Duivelsberg is door ons gezin al jaren bezocht. Ook al met mijn ouders en familie. Of we er nu kwamen voor een lekkere kop koffie, warme chocomel of in de winter, na een gezellige boswandeling over de "rode route", altijd een warm welkom en gezellig. toen met de gezellige rood geblokte tafelkleedjes en de strooppot op tafel.....die ff uitgeprobeerd moest worden....sorry voor de plakkerige kopjes....hihi. en niet te vergeten de heerlijke erwtensoep met dito spek en roggebrood.
Kan nog wel even doorgaan, maar kortom een super gezellig restaurant met juiste sfeer door de jaren heen aangepast, maar het blijft een aanrader !!!!!!!!!!!
tot gauw !!!!!!!!!!!!!

Gegeten op 2 oktober 2015

jolanda160

Prachtige plek in het bos, vanaf de doorgaande weg, bospad op, boven op de berg bevindt zich het restaurant, mooie omgeving, vlakbij prachtig uitzicht op Duitsland, heerlijk gegeten, lekkere knapperige pannenkoeken, vriendelijke bediening.Voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 25 september 2015

jake4

In 1 woord: WAUW! zonder verwachtingen heengereden, al voor we aankwamen bij het restaurant waren we al onder de indruk van de omgeving. Zo mooi! Ondanks dat het vol was verder we vriendelijk opgewacht en aangesproken. Na een mooie (!!!) wandeling was er een tafel vrij. een hartige pannekoek vooraf en een zoete gedeeld als toetsje. Beide smaakte overheelijk en waren voor ons verbazingwekkend genoeg ook lekker knapperig! Niet twijfelen en gewoon heengaan, wij komen hier zeker terug! Prachtlocatie.

Gegeten op 22 augustus 2015

anne212

Op deze toplocatie en kinderhemel is het zeer goed vertoeven! De speeltuin/klimbomen vond ik als kind fantastisch en nu kom ik er nog altijd terug voor een heerlijke pannenkoek na een wandeling door het mooie gebied. Mijn favoriet in het knusse en gezellige boerderijtje blijft de geflambeerde pannenkoek met boerenjongens!

Gegeten op 1 augustus 2015

Olgavlinder

Wat is er mooier dan op een zwoele zomeravond vertoeven op de sprookjesachtige Duivelsberg om daar een pannenkoek te eten (en aansluitend een zonsondergangwandeling te maken)? Weinig!
Uiteraard was het er druk, maar er was nog genoeg plek om lekker op het terras te zitten, met uitzicht op de nog steeds druk bezochte speeltuin. Gastvrije ontvangst. Allebei vooraf een kop verse muntthee gedronken, die wat mij betreft ietsjes heter gekund had.
Mijn vriend bestelde een spekpannenkoek met ui die hij erg lekker vond (uitgebreid maakte hij gebruik van de royale pot stroop op tafel) en ik 'n Opschepper, veggie specialiteitenpannenkoek met spinazie, ui, gedroogde tomaatjes en oregano. Heerlijk! Alles werd razendsnel verzorgd ondanks de behoorlijke drukte, inclusief het betalen van de zeer redelijke rekening.
Overigens is de omgeving adembenemend en vlakbij het restaurant beginnen meerdere wandelroutes. Wij namen de gele wandeling van 2 kilometer. Wij gaan er snel wéér wandelen en dan zullen we een pannenkoek aansluitend of vooraf zéker niet versmaden!

Gegeten op 2 augustus 2015

Bart1979

Na een (deel) van de wandeling hier geland voor een lunch. We konden buiten zitten en ze kwamen vlot vragen of we wilden drinken. Toen de drankjes kwamen gelijk het eten besteld. Een pannekoek rozijn,noot, brie en honing en een banaan met ijs en slagroom. Deze waren goed klaar gemaakt en groot genoeg als lunch. Het ijs was softijs en een flinke toef! Goede kwaliteit - prijs verhouding. Voor de kinderen is er een goede speeltuin en keuze uit diverse kinderpannekoeken!

Gegeten op 1 augustus 2015

GeKam

Via e-mail twee dagen van tevoren gereserveerd voor 7 personen en vanwege het mooie weer een plaatsje buiten. Dit werd ook netjes bevestigd. Echter bij aankomst stond er geen tafel klaar en werd er verwezen naar een tafel buiten met 5 stoelen. Naar wie waarschijnlijk de eigenaar is zegde ons toe direct twee stoelen te regelen. Na even gewacht te hebben geen eigenaar of andere medewerker en geen twee stoelen. Dan maar zelf regelen. Al snel werden de drankjes opgenomen en kregen we welgeteld twee, ja twee, menukaarten. En dat voor zeven personen. In geen velden of wegen bedienend personeel te zijn dan maar naar binnen om een paar menukaarten te halen. Hier lagen er plenty. Ondanks dit alles was, waar het eigenlijk om te doen is, de pannen van een goede kwaliteit. Maar of we hier nog een keer terugkomen zet ik mijn vraagtekens bij. Service, vriendelijkheid en kwaliteit zorgen ervoor dat een restaurant een voldoende krijgt. Deze keert blijft het onder een zes.

Gegeten op 1 juli 2015

Restaurant - 23 juli 2015

1 juli viel in de periode (extreem) zomers weer. In die dagen zate er nagenoeg niemand binnen. Daarom kan ik uw opmerkingen m.b.t. de zichtbaarheid van de bediening niet helemaal plaatsen.
Maar het is duidelijk dat het geboden serviceniveau veel te laag was bij de verzorging van uw tafel.
En ik kan u verzekeren dat dat normaal op een heel ander niveau ligt (zie ook andere recensies)
Onze excuses!

Schrijf zelf een recensie over De Duivelsberg in Berg en Dal

Schrijf hieronder je recensie over De Duivelsberg. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.