De Duivelsberg

• 6.9

• 8.1

jvernooij
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met vrienden een pannenkoek gegeten. Pannenkoeken zijn lekker van smaak met een knapperig randje. De bediening is vriendelijk en het restautrant ziet er leuk en gezellig uit van binnen. Ook leuk om na een wandeling in de omliggende bossen hier wat te eten.

Gegeten op 14 december 2013

GijsGenieter
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zoals een pannenkoekenhuis moet zijn. Prachtige ligging in een heerlijk en mooi wandelgebied. De ambachtelijke pannenkoeken zijn heel smakelijk en altijd lekker gaar ongeacht de beslagkeuze en de gekozen ingrediënten. De service is vriendelijk, snel en netjes. Fijne break tijdens of na een wandeling.

Gegeten op 20 oktober 2013

mirjam50
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op een mooie zondag hebben wij hier gegeten. De locatie is prachtig, mooiere plek kan je bijna niet wensen. De bediening is attent en vlot. De keuze is ruim voldoende. De pannenkoeken zijn lekker. Als we in de toekomst weer een boswandeling maken, dan komen we zeker weer terug.

Gegeten op 29 september 2013

Azoren
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met een aantal pannenkoeken besteld. Jammer genoeg had de pannenkoek met rozijnen enkele zwart verbrande plekken. Het restaurant met terras ligt erg mooi gelegen op de Duivelsberg. Bediening is vriendelijk. Drankjes en eten werd snel gebracht.

Gegeten op 17 augustus 2013

Havermout
  • Recensies in de laatste twee jaar

De specialiteit van het reataurant besteld: duivelspannekoek. Helaas met zwart geblakerde rozijnen en noten. Pannekoek terug naar de keuken. Tweede pannekoek met hetzelfde resultaat. Alleen nu gecamoufleerd met veel poedersuiker. Op advies keuken nu een pannekoek zonder rozijnen en noten. Ook deze bleek gedeeltelijk verkoolde resten te bevatten. Niet leker en ongezond. Als er dan door de bediening wordt gezegd dat dit normaal is voor een pannekoek, dan stop je de discussie maar en vertrekt. Jammer, want het plekje is uniek.

Gegeten op 16 augustus 2013

alienke
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijke pannenkoeken, lekkere koffie, service niet heel snel, vooral als je beneden bij de (goede) speeltuin zit; maar dat is ook vrij ver van het restaurant. Voor de liefhebber: prachtig toilet.

Gegeten op 7 juli 2013

Chris-eet
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten. Prima, gevulde pannenkoek. Lekker borreltje toe. Gezellig personeel en prachtige locatie. Om er te komen is het in het donker een leuke, spannende route. Succes met kinderen op de achterbank!

Gegeten op 14 februari 2013

Tineke
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met twee personen hier gelunched. Een van ons had een met rum geflambeerde pannenkoek en de ander een salade. De pannenkoek was deels zwart geblakerd en de sla was verlept. Toen de serveerster ons bij het afrekenen vroeg 'of alles gesmaakt had', gaven wij aan wat onze bevindingen waren. Haar reactie: 'Had dat eerder gezegd, dan hadden we er nog wat aan kunnen doen'. Onze reactie: 'Was de sla dan wel vers geweest?'. De serveerster had hier niet van terug. En ons ziet ze ook niet meer terug. Tenminste niet om iets te eten. Misschien nog wel voor een drankje, want het restaurant ligt prachtig.

Gegeten op 18 juli 2013

GregorHS
  • Recensies in de laatste twee jaar

Na een lange wandeling bliefden we wel de courgette soep en de pannenkoek "Toppertje". De soep was heerlijk en de pannenkoek heerlijk gevuld met hazelnoot en amandel.
Aan de tafel naast ons werd de salade gegeten, die er overheerlijk uitzag. Ondanks de drukte was de bediening heel soepel. Wat ons positief opviel was, dat collega's voor elkaar insprongen als de ene het even heel druk had.

Gegeten op 7 juni 2013

12Angela
  • Recensies in de laatste twee jaar

Helaas, met twaalf mensen vandaag pannenkoeken gegeten in wat wij een aantal jaren geleden het beste pannenkoekenrestaurant vonden. Vandaag erg lang moeten wachten op alles. Twee pannenkoeken niet gaar, drinken bij bestellen moeilijk en als toetje bij thuiskomst ontdekt dat de rekening niet klopt. Jammer, lijkt een beetje op arrogantie. De omgeving is zo mooi dat mensen toch wel komen. Wij dus niet meer.

Gegeten op 1 juni 2013

Schrijf zelf een recensie over De Duivelsberg in Berg en Dal

Schrijf hieronder je recensie over De Duivelsberg. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!