a TripAdvisor company

Lin Wah

1. Chinees
  1. Toon telefoonnummer 055 506 18 18

marjolijn1957

Heerlijk eten vlees is zo mals. Gezellig. Komen hier vaak. De soep is ook heerlijk. Bediening heel goed en gezellig zoals altijd.

Gegeten op 25 november 2015

gerrith2

We hebben hier weer een paar keer gegeten. Het was weer heerlijk. Tipan gerechten en kantonese loempia.s en een uitstekende bediening. Heel vriendelijk.

Gegeten op 20 september 2015

kukelpapa

Prima eten als je van Chinees eten houdt. Lekkere babi pangang en je wordt er bijzonder vriendelijk geholpen. Vlotte meiden in de bediening. Fijn.

Gegeten op 3 augustus 2015

Hvdn

Naar aanleiding vam gelezen recensies dit rest uitgekozen. De bedoening was uiterst vriendelijk en snel! Het eten was zeer smakelijk maar ala er op de kaart staat ossenhaas, kip, krab en garnalen dan moet dan niet groenten, bamboe, groenten en hier en daar een verdwaald stukje vlees zijn. En krab is geen surimi sticks.
Overigens was de smaak verder uitstekend. Wij zijn wel van mening dat het rest een duidelijke make over nodig heeft! Al met al niet meer dan een 6-je.

Boris_Delft

We hebben tijdens ons verblijf in Beekbergen heerlijk gegeten in bij Lin Wah.
Bij dit Chinees Indische restaurant staan zoals gebruikelijk alle gerechten op de kaart die ik als typische Hollander lekker vind. Ik heb gekozen voor een combinatie schotel van Babi pangang, Foe yong hai en saté en mijn vriendin een schotel van boeddhistische groenten bestaande uit verschillende groeten, bamboescheuten, paddenstoelen, etc. Mijn vegetarische vriendin neemt daarnaast vaak witte rijst, maar hier was vegetarische bami was geen enkel probleem.
Het was heerlijk en de mensen die vlakbij ons zaten waren ook erg tevreden.
Opvallend vond ik de goede kwaliteit van het eten.
Als dessert konden we voornamelijk kiezen uit gerechten met ijs, maar wij kozen voor Pisang Goreng. Deze waren erg goed, helemaal niet zo vettig als je ze vaak krijgt.
Daarnaast is de bediening leuk en en zeer vriendelijk.
Jammer dat we niet in de buurt wonen.

Gegeten op 24 oktober 2014

GerardW

Met 3 personen hier gegeten, waarbij de rekening nog niet eens 50 euro was. Dat is toch wel de grote charme van een chinees restaurant. Naast de lekkere rundvlees, tjap tjoy, nasi, bami en kerrie gerechten, die eigenlijk bij elke chinees wel lekker smaken. En ook hier snelle en vriendelijke bediening. Dus precies volgens verwachting allemaal! Op zaterdagavond zat de zaak overigens verrassend vol tegen 19:00 uur.

Gegeten op 13 september 2014

Hilde1961

We hebben een rijsttafel gegeten voor 2 personen met bami. Er was saté ,kip met kerrie, goe yong hai en babi pangang bij. Het was overheerlijk. Als we nog een keer in beekbergen zijn , gaan we daar zeker weer eten. We werden heel vriendelijk bediend

Gegeten op 30 mei 2014

peter245

Afgehaald; mini-loempia's, kip in zwartebonensaus en wikte rijst. Lekker warm en heerlijk van smaak. Ik ga er nog eens heen!

Gegeten op 2 februari 2014

ankieten

Super lekkere rijsttafel Seyhuan. Vriendelijk bediening. We kregen het niet op..Prima lekker eten! Geen gezeur aan je hoofd of je nog iets wil drinken. Prijs laag. Super lekkere ossenhaas met lekker sausje!

Gegeten op 1 oktober 2013

Fransarnhem

wij hebben hier met 4 personen gegeten en allemaal een ander menu genomen. Allereerst viel op dat het restaurant er aan de buitenkant niet helemaal top uit ziet. Toch naar binnen gegaan. Binnen zie je een verzorgt en schoon restaurant. De mini loempia's, haaienvinnensoep smaken goed daarna komen de hoofdgerechten wij hadden kalfsvlees in bonensaus,(het vlees was bijzonder mals), babipangang en de garnalen in knoflooksaus(zit een beetje Italiaans tintje aan) echt een aanrader. De bediening is erg vriendelijk knap hoe ze dat in haar eentje doet. Daarna nog een toetje genomen. Kortom erg goed gegeten voor een zeer redelijke prijs. Alle gerechten waren goed van smaak en echt aan te raden. Hier komen wij zeker terug.

Gegeten op 10 mei 2013

Schrijf zelf een recensie over Lin Wah in Beekbergen

Schrijf hieronder je recensie over Lin Wah. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.