Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Lin Wah

1. Chinees

Lin Wah

1. Chinees
  1. Toon telefoonnummer 055 506 18 18

Boris_Delft

We hebben tijdens ons verblijf in Beekbergen heerlijk gegeten in bij Lin Wah.
Bij dit Chinees Indische restaurant staan zoals gebruikelijk alle gerechten op de kaart die ik als typische Hollander lekker vind. Ik heb gekozen voor een combinatie schotel van Babi pangang, Foe yong hai en saté en mijn vriendin een schotel van boeddhistische groenten bestaande uit verschillende groeten, bamboescheuten, paddenstoelen, etc. Mijn vegetarische vriendin neemt daarnaast vaak witte rijst, maar hier was vegetarische bami was geen enkel probleem.
Het was heerlijk en de mensen die vlakbij ons zaten waren ook erg tevreden.
Opvallend vond ik de goede kwaliteit van het eten.
Als dessert konden we voornamelijk kiezen uit gerechten met ijs, maar wij kozen voor Pisang Goreng. Deze waren erg goed, helemaal niet zo vettig als je ze vaak krijgt.
Daarnaast is de bediening leuk en en zeer vriendelijk.
Jammer dat we niet in de buurt wonen.

Gegeten op 24 oktober 2014

GerardW

Met 3 personen hier gegeten, waarbij de rekening nog niet eens 50 euro was. Dat is toch wel de grote charme van een chinees restaurant. Naast de lekkere rundvlees, tjap tjoy, nasi, bami en kerrie gerechten, die eigenlijk bij elke chinees wel lekker smaken. En ook hier snelle en vriendelijke bediening. Dus precies volgens verwachting allemaal! Op zaterdagavond zat de zaak overigens verrassend vol tegen 19:00 uur.

Gegeten op 13 september 2014

Hilde1961

We hebben een rijsttafel gegeten voor 2 personen met bami. Er was saté ,kip met kerrie, goe yong hai en babi pangang bij. Het was over