Lin Wah

• 8.4

• 7.5

peter245
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgehaald; mini-loempia's, kip in zwartebonensaus en wikte rijst. Lekker warm en heerlijk van smaak. Ik ga er nog eens heen!

Gegeten op 2 februari 2014

ankieten
  • Recensies in de laatste twee jaar

Super lekkere rijsttafel Seyhuan. Vriendelijk bediening. We kregen het niet op..Prima lekker eten! Geen gezeur aan je hoofd of je nog iets wil drinken. Prijs laag. Super lekkere ossenhaas met lekker sausje!

Gegeten op 1 oktober 2013

Fransarnhem
  • Recensies in de laatste twee jaar

wij hebben hier met 4 personen gegeten en allemaal een ander menu genomen. Allereerst viel op dat het restaurant er aan de buitenkant niet helemaal top uit ziet. Toch naar binnen gegaan. Binnen zie je een verzorgt en schoon restaurant. De mini loempia's, haaienvinnensoep smaken goed daarna komen de hoofdgerechten wij hadden kalfsvlees in bonensaus,(het vlees was bijzonder mals), babipangang en de garnalen in knoflooksaus(zit een beetje Italiaans tintje aan) echt een aanrader. De bediening is erg vriendelijk knap hoe ze dat in haar eentje doet. Daarna nog een toetje genomen. Kortom erg goed gegeten voor een zeer redelijke prijs. Alle gerechten waren goed van smaak en echt aan te raden. Hier komen wij zeker terug.

Gegeten op 10 mei 2013

minione
  • Recensies in de laatste twee jaar

Goede chinees lekkere en warme gerechten. Veel verse groente. De bediening is erg vriendelijk en doet haar uiterste best om het je naar de zin te maken. Tip neem de garnalen in knoflook saus. Ook de babipangang is goed

Laar

• Goed

Afgelopen weekend eten gehaald hier. Netjes geholpen. Grote porties. Kipsate ok, gebakken banaan beetje melig. Ossehaas mie lekker.

Voorproever10

• Redelijk

Een "Hollandse" Chinees. De bekende gerechten goed heet opgedient. Niet bijzonder maar wel smakelijk. Vriendelijk personeel maar soms wat lange wachttijden.

evanherk

• Redelijk

Vorige week een afhaalmaaltijd gehaald - voor iedereen een gerecht besteld en van het resultaat hebben we drie dagen gegeten. Proberen zich wat te profileren door ook wat meer authentiek Chinese gerechten op de kaart te zetten. Het eten is wel lekker, maar meer iets voor gourmands dan voor gourmets. Vriendelijke bediening.

Proever18164

• Redelijk

Op zaterdagavond vond ik het gezellig druk. Het personeel is zeer vriendelijk, misschien zelfs een beetje huiselijk. De kaart was bijzonder uitgebreid en de populaire gerechten waren in vrijwel alle rijsttafels te vinden. Nadeel was wel dat alle gerechten op één grote schaal werden geserveerd, waardoor ze een beetje door elkaar raakten.
Een gewoon, niet bijzonder goed, maar ook geen slecht restaurant.

Proever46894

• Goed

Prima eten voor een redelijke prijs. Rundvlees is uitstekend. Veel groente in alle gerechten.

Proever14826

• Goed

De keuze is gevarieerd (meestal bij de chinees), en de afhaal porties zijn meer dan voldoende, dus beslist niet klein!!

Schrijf zelf een recensie over Lin Wah in Beekbergen

Schrijf hieronder je recensie over Lin Wah. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!