• foto's van Matias Caribbean in Amsterdam - 1

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 020 638 18 17

peitso

Via online reservering

Het eten was niks speciaals en zeker geen echt Mexicaans. De service was prima maar een reservering was blijkbaar niet nodig want daar hebben ze niet om gevraagd. De decor was heel basic en alles was gedekt met een laagje vet.

Gegeten op 14 februari 2015

Proevernijkerk

Helaas niet voldaan aan de verwachting....misschien was Valentijnsdag ook niet het juiste moment om er te eten. Je wordt naast elkaar " gepropt" zit nog net niet op schoot van de buurvrouw. Erg lang wachten om bediend te worden. Na bestelling van eerste drankjes, er lang op moeten wachten. Voorgerecht besteld maar niet gekregen, is gewoon vergeten??? Geen excuses helemaal geen reactie hierop. Hoofdgerecht was niet bijzonder, denk dat deze avond gewoon te druk was om goed te handelen. Heel jammer.

Gegeten op 14 februari 2015

AA7784

Gegeten op 16 november 2014

Richard8383

Hoewel we gereserveerd hadden, was de propper zichtbaar trots dat hij ons naar binnen had gepraat. Hinderlijk fenomeen die proppers. Het eten was redelijk, de Margarita iets te lauw, maar de bediening door de Poolse serveerster was Top.

Gegeten op 2 december 2014

frederik5

We zijn hier op een vrijdag avond geweest en het was niet echt het feest dat wij verwacht hadden. De margarita's in het begin waren veel te zout, ja zout op het glasrand hoort er bij en is prachtig maar een kwart theelepel zichtbaar in het glas zelf is niet fijn. De Quesadilla die we als voorgerecht gedeeld hadden was ok maar niet bijzonder, de burritos waren ook maar ok en lieten een te vol en zwaar gevoel in de maag achter. De rijst was echt slecht, rond 30% van de korrels waren gewoon ongekookt hard. Communicatie met een van de bedieningen was ook in het Engels, Nederlands en Spaans niet makkelijk, om service moest je vaak ook vragen. Denk niet dat ik hier nog een keer ga eten...

Gegeten op 7 november 2014

Sarah455

Wij komen in dit restaurant al heel wat jaartjes. Eigenlijk altijd als wij naar Amsterdam gaan dan komen wij hier uit. Het eten is heerlijk en qua prijs heel redelijk. De bediening is zeer vriendelijk en je hoeft ook niet al te lang te wachten

Gegeten op 4 oktober 2014

Emma423

Tijdje geleden hier wezen eten. Leuke tent met lekker eten. Het was mals, en meer dan genoeg. De bediening kan wat mij betreft iets beter. Ze kwamen wat gehaast en zakelijk over. Het mag van mij wel wat vrolijker en amicaler. Verder prima op orde en bij gebrek aan zin om te koken is dit restaurant zeker nog eens een bezoekje waard!

Gegeten op 26 september 2014

RobertVega

Vanavond ben ik voor de vijfde keer een Plato Vegetariano gaan eten in restaurant Matias. Dit is een rijk gevarieerde vegetarische schotel, die bestaat uit o.a. bonen, rijst, guacamole, zure room, maïs, gebakken uiringen en verse salade. Het is een uitgebreid gerecht voor een redelijke prijs. Ook de tortillachips met avocadodip en licht pikante voorvervarmde tomatensaus smaken prima. Het dessert kun je zelf samenstellen en is ook redelijk geprijsd. De Argentijnse rode wijn is heerlijk. Het enige minpuntje is dat de wijnglazen iets te klein zijn, waardoor het bouquet van de wijn niet optimaal behouden blijft in het glas. De bediening is erg snel en heel vriendelijk. Zoals gezegd ben ik er al voor de vijfde keer gaan eten. Dit zal niet de laatste keer zijn, want restaurant Matias behoort volgens mij tot de betere restaurants is de buurt van het Leidseplein.

Gegeten op 27 juli 2014

Turkeystick

Met Dinnersite happy hour korting (18:00 uur, alhoewel we al rond 17:15 arriveerden en dit totaal geen probleem was) gaan eten inclusief old school kinderzitje.
Overigens gold de happy hour korting van 50% alleen voor 't hoofdgerecht, niet voor de voorgerechten, maar OK.

Zeer vriendelijke en enthousiaste bediening.
Leuke Mexicaanse sfeer, maar beneden bij de toiletten rook 't een beetje onbestemd (etensgeuren e.d) alhoewel de toiletten zelf wel schoon waren.

Gerechten gewoon lekker, schappelijke prijzen, maar porties o zo royaal. Men zou makkelijk de porties iets kunnen verkleinen, vooral de rijst bij de chimichanga want in combinatie met de fajita is 't gewoon te machtig; zelfs ik kon niet alles op.

De hoofd bediening/teamleider is zeer enthousiast en klantvriendelijk, hij houdt zijn teamleden scherp, maar pas op dat je je teamleden niet in bijzijn van gasten corrigeert (doe dit desnoods in de keuken).

Tent is vooral georienteerd op de toerist, maar als 'inheemsen' kunnen we er ook prima terecht

Gegeten op 18 april 2014

lamis

ik heb de beste fajita geranten gehad .de sfeer is wel bijzonder ..de bediening wel vriendelijke . Het is toch goed keuze

Gegeten op 8 november 2013

Schrijf zelf een recensie over Matias Caribbean in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Matias Caribbean. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.