Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Matias Caribbean in Amsterdam - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 020 638 18 17

RobertVega

Vanavond ben ik voor de vijfde keer een Plato Vegetariano gaan eten in restaurant Matias. Dit is een rijk gevarieerde vegetarische schotel, die bestaat uit o.a. bonen, rijst, guacamole, zure room, maïs, gebakken uiringen en verse salade. Het is een uitgebreid gerecht voor een redelijke prijs. Ook de tortillachips met avocadodip en licht pikante voorvervarmde tomatensaus smaken prima. Het dessert kun je zelf samenstellen en is ook redelijk geprijsd. De Argentijnse rode wijn is heerlijk. Het enige minpuntje is dat de wijnglazen iets te klein zijn, waardoor het bouquet van de wijn niet optimaal behouden blijft in het glas. De bediening is erg snel en heel vriendelijk. Zoals gezegd ben ik er al voor de vijfde keer gaan eten. Dit zal niet de laatste keer zijn, want restaurant Matias behoort volgens mij tot de betere restaurants is de buurt van het Leidseplein.

Gegeten op 27 juli 2014

Turkeystick

Met Dinnersite happy hour korting (18:00 uur, alhoewel we al rond 17:15 arriveerden en dit totaal geen probleem was) gaan eten inclusief old school kinderzitje.
Overigens gold de happy hour korting van 50% alleen voor 't hoofdgerecht, niet voor de voorgerechten, maar OK.

Zeer vriendelijke en enthousiaste bediening.
Leuke Mexicaanse sfeer, maar beneden bij de toiletten rook 't een beetje onbestemd (etensgeuren e.d) alhoewel de toiletten zelf wel schoon waren.

Gerechten gewoon lekker, schappelijke prijzen, maar porties o zo royaal. Men zou makkelijk de porties iets kunnen verkleinen, vooral de rijst bij de chimichanga want in combinatie met de fajita is 't gewoon te machtig; zelfs ik kon niet alles op.

De hoofd bediening/teamleider is zeer enthousiast en klantvriendelijk, hij houdt zijn teamleden scherp, maar pas op dat je je teamleden niet in bijzijn van gasten corrigeert (doe dit desnoods in de keuken).

Tent is vooral georienteerd op de toerist, maar als 'inheemsen' kunnen we er ook prima terecht

Gegeten op 18 april 2014

lamis

ik heb de beste fajita geranten gehad .de sfeer is wel bijzonder ..de bediening wel vriendelijke . Het is toch goed keuze

Gegeten op 8 november 2013

Klaasvdhaak

Ongekend slechte service en zeer matig eten. Tijdens het diner werden om ons heen de nodige decoraties opgehangen, driftig verhuisd enz. Het restaurant is smoezelig. Wc's: geen toiletpapier en geen handenwassen. Tot 2x toe werden oude chips gereserveerd. Zeer onvriendelijke, bijna vijandige reacties toen we hier een opmerking over maakten.

Gegeten op 28 juni 2013

hermienramautar

Vandaag gegeten bij restaurant Matias in Amsterdam Na alle lovende recensies wilde ik het zelf uit proberen. Maar ik ben er teleurgesteld vandaan gekomen. Als voorgerecht wilden we gevulde jalapena pepers, maar die waren al om 19.00 uur op. Kan gebeuren. 2e keuze guacamole was geen succes: zat geen smaak aan. Daarna fachitas besteld, 1x met kip/biefstuk en 1x garnalen/zalm. Ook hier geen enkele smaak en de fajita's waren klef en vlees smaakloos. Jammer, we hadden ons er heel erg op verheugd. Hier komen we zeker niet terug

Gegeten op 16 juni 2013

LekkereMaaltijd

Erg lekker gegeten in dit restaurant, het eten was lekker, niet te scherp, niet te veel of te weinig, gewoon erg goed. De bediening was ok, niet perfect maar goed genoeg. Het decor was best leuk, niet bijzonder.

Gegeten op 3 februari 2013

B-L-Akkerman

Echt een lekker restaurant bij Leidseplein, leuke sfeer, goed eten. Wat dit restaurant echt goed maakt is naar mijn mening de prijs/kwaliteit verhouding! Als ik elke keer weer hier eet heb ik ook het idee dat alles vers is. Vaak is dat niet het geval op Leidseplein. Bij de fajitas krijg je ook van die mooie grove stukken vlees/kip/vis en groenten waarbij je ziet dat ze het handmatig snijden.

Beste Mexicaan van Amsterdam! Aanrader voor de studenten die een goede maaltijd willen voor een zachte prijs.

Gegeten op 24 september 2012

Sporthaas

Een geweldige mexicaan. We zijn hier al een aantal keer geweest en steeds met een voldaan gevoel vertrokken.
De Nachos Gigantes zijn een echte aanrader, rijkelijk gevuld en zeer lekker. Tafeltjes staan wel wat dicht op elkaar.
Zeker een bezoekje waard als je in de buurt bent.

liz88

• Uitstekend

Een paar maanden geleden voor het eerst gegeten met Groupon en afgelopen week opnieuw heen geweest. Beide keren uitstekend gegeten! De nachos vooraf en de fajita's met kip/biefstuk de eerste keer en met garnalen/zalm de tweede keer. Allebei om je vingers bij af te likken! Eten is goed betaalbaar; drankjes ietsje prijziger, maar ze moeten ergens geld mee verdienen. Op het bord buiten hing wel nog een goede aanbieding voor 2 personen (voor minder dan 20,- pp allebei een fajita en een karaf sangria o.i.d.). Kom hier zeker nog terug!

Remich

• Uitstekend

Met Groupon hier voor de 1e keer geweest.

Voorgerecht erg lekkere nachos met kaas en sausjes, super!

hoofdgerecht was goed doorbakken vlees en malse kip, helemaal top. Groenten waren ook in orde en je krijgt precies genoeg. De bediening is snel, attent en aardig, precies hoe het zijn moet. Voor Mexicaans eten zeker een restaurant om terug te komen!

Schrijf zelf een recensie over Matias Caribbean in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Matias Caribbean. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.