van cato

• Goed

Met collega's in januari 2011 nieuwjaarsdiner gehad. Geweldig!
Er is genoeg keus voor het 3-gangendiner, vlees, vis en vegetarisch.Vooral de carpaccio vooraf is heerlijk. Verder prima wijn en rose. Uiteraard ga je hier heen voor de show. Die is hilarisch.
De dames in de bediening zijn vriendelijk en niets is te veel gevraagd. Wil je een avondje lachen en lekker dansen op het eind dan is dit een echte aanrader.

• Matig

Met hoge verwachtingen zijn we naar Palazzo geweest. Helaas, het viel tegen. Van het 4-gangendiner vonden wij alleen het tussengerecht heerlijk. De rest van het menu was simpel en smaakte allemaal erg flauw. We hadden ook water besteld en de 2e fles werd spontaan op tafel gezet dus dachten we dat het gratis was. Nee hoor 4 euro voor een fles (kraan)water. Zat in een eigen fles zonder dop dus wat het voor water is, is ons een raadsel. De wijnkaart is uitgebreid en de wijn die wij hadden was ook erg goed maar wel 30 euro een fles. De prijzen van de drank zijn heel hoog (2,85 voor frisdrank). Van de show vonden wij 3 acts heel goed maar is de rest heel flauw (maar dat is persoonlijk). Heb je geld genoeg ontdek het zelf, is het voor jou een dure uitgave denk er dan heel goed over na voordat je hier heen gaat. Wij hadden logeplekken (de goedkoopste voor 99 euro pp) de helft van de show kan je niet zien vanwege de tentpalen die in je blikveld staan en de bankjes zitten als kerkbanken, keihard en erg oncomfortabel. De duurdere plekken hebben stoelen, dat zit denk ik wel beter. Wij zouden het niemand aanraden.

• Matig

Goede keus aan wijnen daar is niets op aan te merken. Echter wel op de prijzen! Wij waren een tijdje niet geweest en onze eerste indruk was na een blik op de kaart te hebben geworpen, de prijzen zijn verhoogd. De goedkoopste wijn ligt al rond de 5 euro en daar is niet veel keus in.
Wij zijn liefhebbers maar een paar glaasjes voor 9 of 11 euro per glas gaat ons te ver. Jammer dat er niet meer wijnen op de kaart staan rond de 4 / 5 euro.
Voor ons niet meer.

• Slecht

Spaanse mosselen, zo zout... 2 pannen zijn bijna vol retour keuken gegaan en er werd helemaal niets aan gedaan! De slakken en gamba;s waren ook niet al te best. Gelukkig was het vlees goed! Voor 160 euro gegeten met 4 pesonen is prijzig voor een eetcafe, zeker als de kwaliteit slecht is. Geen aanrader dus.

• Matig

Altijd al een keer naar toe willen gaan en nu eindelijk geweest, wat een teleurstelling! De bediening is aardig, sfeer is echt eetcafe niets mis mee, maar het eten is niet goed. Geitekaastaartje was goed maar niet bijzonder. De carpaccio vonden we slecht. Dikke taaie plakken en niet weg te krijgen. Twee volle borden gingen terug naar de keuken met als resultaat dat we twee gratis koffie kregen. Hele slechte service!

IENS bestaat 15 jaar!