a TripAdvisor company

van cato

cato

Leuk uitziende zaak met kleine kaart, met achterin de zaak de haantjes aan het spit. Dat zag er veelbelovend uit! Wij hadden een fles biologische pinot grigio die heerlijk smaakte. Verder een Griekse Kebab, Poussin van het spit en een portie ambachtelijke friet. Het vlees was goed maar niet van die kwaliteit dat je denkt ik ga hiervoor terug. Het had niet de wauw factor, geen bijzondere smaken. De frieten hebben we terug moeten sturen, die waren rauw en glazig en helaas was dat hetzelfde geval bij het tweede portie. Leuk zaakje voor een snelle goedkope hap maar niet voor een avond heerlijk uiteten.

Gegeten op 8 april 2016

cato

Als je van een goed glas wijn houdt moet je hier echt een keer naar toe. Goed divers aanbod en tegen hele schappelijke prijzen. Het interieur is heel erg gedateerd en oud maar dat geeft deze zaak wel zijn eigen karakter, het hoort gewoon zo zoals het is. Verder hebben ze een kaart met diverse tapas en kaasfondue. Verwacht geen hoogstaande culinaire hapjes maar gewoon lekkere betaalbare hapjes die lekker smaken bij de wijn.

Gegeten op 23 april 2016

cato

Wij gaan hier regelmatig in de middag heen voor een goed glas Viognier en een baos met pekingeend of buikspek. Dat kleine broodje smaakt zo heerlijk, iedere keer weer een feestje. Echt uitgebreid gedineerd hebben we hier niet. Wel hebben we een keer de dumplings besteld maar die vielen heel erg tegen, heel taai en saai. De 5 spice pork was overigens wel erg lekker. HappyHappyJoyJoy past goed in onze weekend stadswandeling (met onze hond) waarbij we her en der een goed glas wijn en lekker hapje bestellen. En ondanks dat we alleen voor een klein hapje naar binnen gaan worden we altijd even vriendelijk behandeld door het personeel.

Gegeten op 8 april 2016

cato

Via Facebook erg enthousiast geworden over Sunday Soultrain met deze boodschap: "Chef Tommy zal vanaf 17:00 een heerlijk mals speenvarken aan het spit presenteren... Altijd al eens de fijne kneepjes van het roasten willen leren? Onze chef geeft je handige tips en tricks!..."
Wij hebben geen chef Tommy gezien dus ook geen tips & tricks en verder ging alles mis. Wij hadden de 'slider speenvarken' besteld als voorafje en het menu - speenvarken met groente + extra friet - als hoofdgerecht. Daar kwam tweemaal het hoofdgerecht en eenmaal de slider. Uitgelegd dat we het zo niet besteld hadden toen gingen de grote borden weg en bleef 1 slider staan en hebben we moeten wachten op de tweede slider wat wel even duurde. Maar de sliders smaakte wel erg lekker! Bij afruimen gaf de ober aan meldt het maar zodra jullie klaar zijn voor hoofdgerecht dan geef ik dat door aan de keuken. Dat vonden we fijn maar nog geen 2 minuten later kwam de serveerster met de hoofdgerechten zonder de friet. Wel opmerking gemaakt dat het niet de bedoeling was maar oké vooruit zet maar neer. Na een paar hapjes van het vlees en groente werd het ons duidelijk dat het de borden waren die eerder die avond geserveerd waren, die hadden dus gewoon al die tijd op ons staan wachten onder de warmte lampen. Het eten was lauw en koud. Serveerster geroepen en mee terug laten nemen. Bord met de salades lieten ze staan op de tafel. En daar was ineens het mandje met friet zonder hoofdgerecht. De frietjes waren op en ja hoor daar kwamen weer de hoofdgerechten. De bloemkool was hard en koud, de asperges slecht schoongemaakt (zonde van het product) waardoor je harde slierten hebt, gelukkig smaakte de worteltjes het vlees en de salades goed. Al met al is het door de bediening rechtgezet door twee glazen wijn van de bon af te halen maar voor ons was dit el een eenmalig etentje bij Westergasterras! Los van het eten bleek ook nog eens dat Sunday Soultrain pas om 21.00 uur van start ging ipv de aangegeven tijd 17.00 uur. Enkele andere gasten rondom onze tafel waren ook hierover niet te spreken aangezien die er ook al vanaf 17.00 uur waren.

Gegeten op 24 april 2016

cato

Goede Italiaan met altijd aardige bediening. De zaak zelf is eenvoudig maar dat maakt het juist leuk. Het eten is hier altijd goed, daar gaat het om. Komen er nu al een paar jaar. De kaart wisselt per keer en is vooral heel betaalbaar. De antipasti vooraf is altijd heerlijk. Dit keer was er geen 'primi' bij die mijn man lekker vind maar bij navraag kon er voor hem een andere pasta gemaakt worden. Daar houden we van als er niet moeilijk wordt gedaan maar met je mee wordt gedacht. Als we hier gaan eten dan zijn we echt een hele avond gezellig weg, nergens is haast bij.

Gegeten op 21 maart 2015

cato

Gewoon een leuk en simpel eetcafé waar ik twee keer heerlijk geluncht heb. Bediening is aardig, publiek is gemêleerd en relaxed en de zaak zelf ziet er leuk uit. Erg belangrijk, de koffie smaakt hier ook nog eens goed.

Gegeten op 20 februari 2015

cato

De sushi smaakt nergens naar, alles is heel flauw. Alle sushi's smaken ook hetzelfde en ze waren te koud. Ze horen op kamertemperatuur te worden geserveerd, waren dus al gemaakt en kwamen uit de koeling. Hetzelfde geldt voor de vleesgerechten, ook alles dezelfde flauwe smaak. De t-bone bestond alleen uit vet en bot en de eend was te doorgebakken. De garnalenkroketjes waren ook weer saai. Over de service kan je weinig zeggen want je moet alles zelf doen via een tablet en dan wordt het op je tafel gezet, als het goed is want 1 gerecht hebben we nooit gekregen. Het werd helemaal waardeloos toen ik hoorde dat er toetjesbuffet is, dan krijg ik het gevoel alsof ik met een polsband in een all inclusive resort zit, ik hou daar gewoon niet van. Ben wel wezen kijken bij dat buffet maar nergens stond bij wat het was en het zag er heel erg fabriekerig uit. De wijn was goed! Overigens waren we er net nadat ze geopend waren en kwam de manager op het eind vragen hoe we het vonden. Wat hier staat beschreven hebben we hem toen ook verteld dus wie weet als hij meer van dit soort berichten heeft gehad wordt het mettertijd een stuk beter.

Gegeten op 3 maart 2015

cato

Hier nu een paar keer geweest en naar volle tevredenheid. De spareribs zijn hier echt fantastisch, zoveel smaak en het vlees valt zo van het bot. Ook de wijnen maar vooral de cocktails zijn heerlijk. Tevens hier een bedrijfsborrel gehad (nieuwjaarsreceptie) en ook dat was heel goed geregeld. Heerlijk hapjes en smaakvolle winterse cocktails bij ontvangst. De bar beneden leent zich uitstekend voor een feestje. Niet te vergeten de bediening, die is top!!!

Gegeten op 8 januari 2015

cato

Snackbar The Bird is voor ons het afhaaladres voor Thais eten in Amsterdam. En wij zijn niet de enigen want het is er altijd druk. Op sommige dagen/ tijden moet je even wat meer geduld hebben dan anders. Gelukkig sta je op een druk punt midden in de binnenstad en is wachten dan geen straf. Belangrijkste is dat het eten wat je mee krijgt altijd even lekker is. Aanrader!!!

Gegeten op 5 februari 2015

cato

Hier met 4 personen gegeten. Voorheen was het een ROC-leerplaats en bij binnenkomst dachten we eigenlijk dat dat nog steeds zo was. De bediening is piepjong dat we 'Pinot Noir' moesten spellen en ze vervolgens nog geen idee hadden wat het was wat we bestelden. We begonnen met een Anti-pasti en Schaal–Vis–Proeverij. De antipasti bestond uit wat plakjes salami, kipfilet en ham die allen van een zeer goedkope supermarkt kwaliteit waren. Verder wat olijven en 4 kleine blokjes gorgonzola (kon ook Danish blue zijn). De visproeverij bestond uit 4 gamba's, gerookte zalm en een stukje witvis. Ook hier zat er nergens smaak aan en was het waterig (leek diepvries). De lamsrack die 3 personen als hoofdgerecht hadden ging meteen terug naar de keuken, die was zowat zwart geblakerd en bij doorsnijden grijs van binnen. Na terugkomst was die goed gebakken maar helaas niet bijzonder. De TOT ZO Brochette De Luxe was goed. De huisgemaakte chocoladetaart met warme citrussaus was waarschijnlijk ooit wel versgemaakt maar niet die dag. De taart was gortdroog (oud) en van de citrussaus lag een druppel op het bord. De Tarte Tatin was iets van een soort apfelstrudel, heel dik bladerdeeg met grote stukken appel en koud geserveerd, leek totaal niet op een tarte tatin (na een hap aan de kant gezet). De chocolademouse was wel goed. Het lekkerste vonden wij de wijn wat overigens niet de pinot noir was want die hadden ze niet. De bediening deed wel zijn best maar helaas valt er nog een hoop te leren. Uiteraard hebben we dit ook ter plekke gezegd en kregen we 10% korting op de rekening. Aardige geste maar als ze her de keuken niet aanpakken gaat het nooit wat worden.

Gegeten op 14 maart 2015