a TripAdvisor company

van cato

cato

Goede Italiaan met altijd aardige bediening. De zaak zelf is eenvoudig maar dat maakt het juist leuk. Het eten is hier altijd goed, daar gaat het om. Komen er nu al een paar jaar. De kaart wisselt per keer en is vooral heel betaalbaar. De antipasti vooraf is altijd heerlijk. Dit keer was er geen 'primi' bij die mijn man lekker vind maar bij navraag kon er voor hem een andere pasta gemaakt worden. Daar houden we van als er niet moeilijk wordt gedaan maar met je mee wordt gedacht. Als we hier gaan eten dan zijn we echt een hele avond gezellig weg, nergens is haast bij.

Gegeten op 21 maart 2015

cato

Gewoon een leuk en simpel eetcafé waar ik twee keer heerlijk geluncht heb. Bediening is aardig, publiek is gemêleerd en relaxed en de zaak zelf ziet er leuk uit. Erg belangrijk, de koffie smaakt hier ook nog eens goed.

Gegeten op 20 februari 2015

cato

De sushi smaakt nergens naar, alles is heel flauw. Alle sushi's smaken ook hetzelfde en ze waren te koud. Ze horen op kamertemperatuur te worden geserveerd, waren dus al gemaakt en kwamen uit de koeling. Hetzelfde geldt voor de vleesgerechten, ook alles dezelfde flauwe smaak. De t-bone bestond alleen uit vet en bot en de eend was te doorgebakken. De garnalenkroketjes waren ook weer saai. Over de service kan je weinig zeggen want je moet alles zelf doen via een tablet en dan wordt het op je tafel gezet, als het goed is want 1 gerecht hebben we nooit gekregen. Het werd helemaal waardeloos toen ik hoorde dat er toetjesbuffet is, dan krijg ik het gevoel alsof ik met een polsband in een all inclusive resort zit, ik hou daar gewoon niet van. Ben wel wezen kijken bij dat buffet maar nergens stond bij wat het was en het zag er heel erg fabriekerig uit. De wijn was goed! Overigens waren we er net nadat ze geopend waren en kwam de manager op het eind vragen hoe we het vonden. Wat hier staat beschreven hebben we hem toen ook verteld dus wie weet als hij meer van dit soort berichten heeft gehad wordt het mettertijd een stuk beter.

Gegeten op 3 maart 2015

cato

Hier nu een paar keer geweest en naar volle tevredenheid. De spareribs zijn hier echt fantastisch, zoveel smaak en het vlees valt zo van het bot. Ook de wijnen maar vooral de cocktails zijn heerlijk. Tevens hier een bedrijfsborrel gehad (nieuwjaarsreceptie) en ook dat was heel goed geregeld. Heerlijk hapjes en smaakvolle winterse cocktails bij ontvangst. De bar beneden leent zich uitstekend voor een feestje. Niet te vergeten de bediening, die is top!!!

Gegeten op 8 januari 2015

cato

Snackbar The Bird is voor ons het afhaaladres voor Thais eten in Amsterdam. En wij zijn niet de enigen want het is er altijd druk. Op sommige dagen/ tijden moet je even wat meer geduld hebben dan anders. Gelukkig sta je op een druk punt midden in de binnenstad en is wachten dan geen straf. Belangrijkste is dat het eten wat je mee krijgt altijd even lekker is. Aanrader!!!

Gegeten op 5 februari 2015

cato

Hier met 4 personen gegeten. Voorheen was het een ROC-leerplaats en bij binnenkomst dachten we eigenlijk dat dat nog steeds zo was. De bediening is piepjong dat we 'Pinot Noir' moesten spellen en ze vervolgens nog geen idee hadden wat het was wat we bestelden. We begonnen met een Anti-pasti en Schaal–Vis–Proeverij. De antipasti bestond uit wat plakjes salami, kipfilet en ham die allen van een zeer goedkope supermarkt kwaliteit waren. Verder wat olijven en 4 kleine blokjes gorgonzola (kon ook Danish blue zijn). De visproeverij bestond uit 4 gamba's, gerookte zalm en een stukje witvis. Ook hier zat er nergens smaak aan en was het waterig (leek diepvries). De lamsrack die 3 personen als hoofdgerecht hadden ging meteen terug naar de keuken, die was zowat zwart geblakerd en bij doorsnijden grijs van binnen. Na terugkomst was die goed gebakken maar helaas niet bijzonder. De TOT ZO Brochette De Luxe was goed. De huisgemaakte chocoladetaart met warme citrussaus was waarschijnlijk ooit wel versgemaakt maar niet die dag. De taart was gortdroog (oud) en van de citrussaus lag een druppel op het bord. De Tarte Tatin was iets van een soort apfelstrudel, heel dik bladerdeeg met grote stukken appel en koud geserveerd, leek totaal niet op een tarte tatin (na een hap aan de kant gezet). De chocolademouse was wel goed. Het lekkerste vonden wij de wijn wat overigens niet de pinot noir was want die hadden ze niet. De bediening deed wel zijn best maar helaas valt er nog een hoop te leren. Uiteraard hebben we dit ook ter plekke gezegd en kregen we 10% korting op de rekening. Aardige geste maar als ze her de keuken niet aanpakken gaat het nooit wat worden.

Gegeten op 14 maart 2015

cato

Slecht!!! Op aanraden van een collega hierheen gegaan. Waarschijnlijk hebben wij alle verkeerde dingen van het menu besteld want alles was smakeloos. We waren met 4 personen en deelden allemaal deze mening. Bijvoorbeeld de lamsbout was goed gaar viel zo van het bot maar zat letterlijk geen smaak aan. Het voordeel was dat het eten hier goedkoop is waardoor het dan iets minder erg is als je teleurgesteld de zaak verlaat. Koffie en dessert hebben we elders gedaan. Verder vonden wij de zaak veels te vol met tafels staan, wij zaten letterlijk klem tussen de tafel en de stoel van de buren achter ons aan beide zijde van onze tafel. Ook is het heel lawaaierig binnen. Geen plek om gezellig met vrienden te tafelen en bij te praten want je zit gewoon te schreeuwen naar elkaar.

Gegeten op 31 januari 2015

cato

We hadden hier ons heel erg op verheugd maar het viel helaas tegen. De sfeer is leuk en gezellig, het is mooie zaak. De bediening is heel erg vriendelijk maar erg traag. Voorgerecht - tartaar van dorade met limoen, kokosmelk en piment d'espalette - smaakte erg goed, portie ietwat klein. Helaas smaakte de langzaam gegaard buikspek met radicchio, geroosterde hazelnoten, cornichons en balsamico siroop nergens naar. Was flauw en niet heel erg mals. Dat gold ook voor het wildzwijn en de konijnenbout. De ossenhaas was wel goed maar ook weer erg prijzig voor wat je krijgt. Bij alle gerechten vonden we de smaken wat flauw. De desserts waren goed. Het ontzettend lange wachten op je eten bij iedere gang, de flauwe smaak en de weeïge geur in de zaak van het eten maakte het voor ons geen geslaagde avond.

Gegeten op 14 februari 2015

over U6

Hier geluncht en alles smaakte heerlijk en de service was top. Zowel de soep, broodje als maaltijdsalade waren vers bereidt. Aanwinst voor de Utrechtsestraat en Rembrandtplein. Je kan hier ook voor diner terecht.

Gegeten op 15 augustus 2014

cato

Hier gegeten via een Groupon deal. Soms heb je via Groupon het gevoel iets minder welkom te zijn of een aangepast menu te krijgen (m.a.w. kleinere porties). Niets is hier minder waar. We werden echt verwend en het eten is heerlijk. Voor mij de beste sushi tot nu toe maar ook de warme gerechten zijn heel erg goed. De gastvrouw (eigenaresse) maakt de avond compleet, vriendelijk, behulpzaam en humor.

Gegeten op 20 juli 2014