Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van mschepers

• Uitstekend

• Uitstekend

Vriendelijk personeel (wat wat mij betreft eens standaard mag worden in Nederland), lekker eten en eerlijke prijzen. Ik heb de boerderijkip gegeten en die was lekker en ook een leuke variatie aan side dishes. Bloemkool, rabarber, frietjes en aardappel schijfjes uit de oven. Alleen de frietjes waren wat flauw, niet knapperig genoeg. Mooi interieur. Echt een fijn restaurant in deze prijsklasse.

• Slecht

• Slecht

Personeel kwam de drankjes niet brengen, moest er nog een keer om vragen. Kwam vervolgens terug met de melding dat ze geen Bintang meer hadden. Toen tjendol en een spa rood besteld en ze brachten vervolgens alleen de tjendol en een 10 minuten nog maar even gevraagd waar de spa rood bleef, maar die waren ze vergeten.

Voorgerecht, loempia's met een soort sateh saus. De loempia's waren klein en hadden te grof gesneden groenten van binnen. Het zou een loempia Semarang moeten voorstellen, maar dat was het volgens mij niet.

De saus was niet pittig en er was ook geen sambal om er nog iets van te maken.

Hoofdgerecht. Alles smaakte alsof het uit de magnetron kwam. Inclusief de naturel chips met saus erover die over het eten lag, deze was hard en niet te eten. Wat chips over Nasi Rames doet begrijp ik uberhaupt niet.

Het was wel veel eten en ik kreeg het niet op, maar dat had veel meer met de teleurstelling te maken.