Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van PWRD

• Goed

Ik geef een goed vanwege het eten, de kok doet het erg goed. De service is echter niet op een niveau waar je dit eten verwacht. Jammer. We komen hier niet vaker omdat de bediening ons duidelijk niet begreep. We hebben gekregen wat we wilden omdat we hier zelf goed op hadden gelet. Het afrekenen ging ook lastig doordat we allemaal een eigen rekening wilden wat blijkbaar vreemd was.

• Matig

• Matig

Uitstekende tent om lekker een terrasje te pakken. Maar ik zou voor het eten ergens anders gaan kijken. Bediening en eten zijn matig. Bevroren Lasagna bij mijn gezelschap? Geeft mij geen lekker gevoel als ik vervolgens rauwe tonijn krijg! Ik kom hier graag terug voor een drankje op het terras, maar ik ga hier niet meer eten. Als dit toch wel gebeurt blijf ik bij de kipsate met patat want de rest, zelfs simpele gerechten, krijgen ze gewoon niet voor elkaar.

• Redelijk

Prima eten! Echt de betere pizza's en pasta's die ik ooit heb gegeten. Allen vanwege de service is dit niet een plek om "uit" eten te gaan. Jammer want als ze dit een stuk zouden professionaliseren is dit echt een potentiële top tent. Ook de inrichting laat te wensen over. Wel zeer prettig afrekenen. Een plek voor af en toe.

• Goed

Mooi, groot, schoon, professioneel. Bediening kan stukken beter en de kaart doet zich ook chique-er voor dan wat er op staat. Echter de locatie van dit restaurant alsmede de inrichting is echt uitstekend, en het eten is goed. Absoluut een aanrader als je door de service heen kan kijken. Reserveer de tafels bij het raam!

• Redelijk

Het eten is in dit restaurant van zeer goede tot uitstekende kwaliteit. Omdat het restaurant in een soort rijtjes huis zit geeft dit een huiselijke sfeer. Over de bediening waren wij echter niet te spreken, deze waren te bijdehand en niet klantgericht, om deze reden komen wij hier dan ook niet meer.

• Uitstekend

Vreemd dat ik de eerste ben die een mening geeft over het BESTE RESTAURANT VAN DEN HELDER! SPIJZ steekt met kop en schouders uit boven alle andere restaurants in de buurt. De orginaliteit, flexibiliteit, kwaliteit en professionaliteit zijn zoals je veracht van een restaurant in Den Helder. Het restaurant is opgedeeld in 4 thema's en ook de menu kaart. Je kan hier behoorlijk combineren voordat je alles gehad hebt. De wijn is hier ook uitstekend, net als de service.

• Uitstekend

Dit restaurant is uitstekend. Het eten, de bediening, en de orginaliteit zijn van niveau ver boven het gemiddelde in Den Helder. Voor patat kan je beter elders wezen maar voor mensen die verstand hebben van eten is dit een aanrader. Stel de bediening op de proef met varianten op de menukaart!

• Goed

Goed ingericht. Hoge mate van professionaliteit in de bediening. Goed en degelijk eten. Geen gekke dingen. Redelijk tot goede wijn keuzes. Afrekenen loopt lekker vlot. Modern en schoon decor. Een tent waar ik regelmatig naar toe ga als ik gewoon wil eten zonder echt "uit" te gaan. Maar ik kom er dus wel graag naar terug.

• Uitstekend

Leuk, goed en vooral schoon Chinees restaurant. Ik kom er graag als ik snel, lekker en gezond wil eten zonder te veel gezeur. Deze mensen zijn uiterst klantgericht ingesteld, daar hou ik van. Uitstekend voor een chinees restaurant.

• Redelijk

Ik ben er 1 keer geweest. Het is een zeer gezellig restaurantje met een eigen sfeer. Het eten was echter niet goed genoeg om terug te komen, al met al redelijk.