van Adjeot

• Recensies in de laatste twee jaar

Voor de tweede maal (1ste keer was 31.12.2012) weer eens bij Fierro gegeten. Zaterdagavond, vol restaurant. In vergelijking tot de vorige keer kan ik zeggen dat ik meer tevreden was over de kwaliteit en opmaak van het eten. Lam, spare-ribs, lendenbiefstuk en de de vis-spies waren goed op smaak. Het vegetarische hoofdgerecht was mooi opgemaakt en goed van smaak. Bij en nagerechten waren ok. Echter wat tegenviel was de bediening. Wel vriendelijk en behulpzaam maar klaarblijkelijk kon het personeel de drukte niet aan. Waren al zo'n 20 minuten klaar met eten en moesten vragen of de tafel met etensresten een keer kon worden afgeruimd. Ook enkele malen een vergissing qua bestelling en enkele niet genoten drankjes op de rekening. Dus als tip: meer personeel aannemen op een volle zaterdagavond en het restaurant voor de bediening in sectoren verdelen. Leuke bijkomstigheid qua sfeer was de gitarist.

Gegeten op 5 april 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

Hartelijke ontvangst. Strak maar gezellig ingericht restaurant. Je waant je een beetje"down under". Viermaal het 3 gangen al la carte menu besteld. Voorgerechten, gefrituurde krap met kreeft, en de gestoofde krokodil verwerkt in bapou. Krokodil lekker pittig en goed van smaak, de gefrituurde krab miste wat smaak, de mousse was lekker. Als hoofdgerecht tweemaal de Kangoeroe en de eend die heerlijk waren. De barramundi was wat flauw. De nagerechten allemaal perfect opgemaakt en allemaal even lekker. Huiswijn lekker en karaf (kraan) water werd ongevraagd bijgevuld. Gezellig restaurant, leuke sfeer, vriendelijke en spontane bediening. Kortom: aanrader.

Gegeten op 2 februari 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

Op aanraden van mijn zoon met z'n vieren gaan lunchen bij de Overkant. Kleine zaak die op (koop) zondagmiddag goed vol zat. Vriendelijke bediening regelde een tafeltje voor ons. Uitgebreide lunch-menukaart met veel afwisseling. De broodjes die wij bestelden waren allen top. Goed belegd en rijk van smaak. Prijs is naar verhouding. Knus restaurant, ziet er leuk uit. Vond de stoelen wat minder comfortabel zitten. Vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 20 oktober 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Zo rond twee uur aldaar van de lunch genoten. Zaten lekker buiten. Jong personeel waarbij wij onderling enige irritatie bemerkten. Maar naar de gasten toe, vriendelijk en behulpzaam. Lekker met z'n vieren broodje gezond, tonijn en zalm besteld. Ruime porties, goed opgemaakt en heerlijk qua smaak. Kortom: heerlijke lunch genoten,

Gegeten op 17 augustus 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Hadden vooraf gereserveerd. Wisten toen niet dat het prachtig weer werd. Bij aankomst waren alle tafels buiten bezet en kwamen wij binnen te zitten. Daar was het vanwege de warmte niet uit te houden. Op ons verzoek werd alles in het werk gesteld om ons buiten een tafeltje te bezorgen, hetgeen lukte. Bestelden alleen een hoofdgerecht. Vlees was goed van smaak. De pepersaus erg lekker. Hadden als bijgerecht allemaal spaghetti. Deze was goed op smaak en qua hoeveelheid ruim voldoende. Personeel doet meer dan zijn/haar best, vriendelijk. Kortom lekker maar niet uitzonderlijk gegeten.

Gegeten op 16 augustus 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Vandaag met z'n viertjes de lunch genoten bij Anne&Max. Leuk ingerichte zaak. Bedienend personeel jong maar vriendelijk. Koffie lekker, apart dat er voor de honing bij de muntthee 50 cent bij moest worden betaald. Hoort er toch bij volgens mij? Maaltijd salade met zalm en ei was genoeg qua hoeveelheid en goed van smaak. Club en de superclub sandwiches waren heerlijk, wat lastig eten maar hoort erbij. Heerlijk brood. Het personeel bood ons vanwege het lange wachten op de lunch een gratis sapje aan. Wat opviel was dat de bediening met 4 m/v moeite had om, in een relatief klein restaurant, snel en ordelijk de zaken te regelen. Al met al lekkere lunch genoten.

Gegeten op 8 augustus 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Kwamen na de Gay Parade om ongeveer 19.00 uur bij Loetje aan. Wilden vanwege het mooie weer graag buiten eten, maar daarvoor moesten we een uur wachten. Binnen konden we, ondanks de drukte, gelijk aan tafel. Bestelden geen voorgerecht maar salade en de, terecht als goed aangeschreven, biefstukken. Ondanks dat het bedienend personeel vergeten was te vragen hoe we het vlees gebakken wilden hebben was deze meer dan lekker. Goed qua hoeveelheid en smaak. Bediening was, misschien vanwege de drukte, wat kortaf/zakelijk. Restaurant ziet er netjes en schoon uit. Kortom, een aanrader.

Gegeten op 3 augustus 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Op aanraden van vrienden gegeten bij Nagoya. Hier wordt het steeds populairder wordende concept gehanteerd van het bestellen van diverse gerechten over 5 gangen. Het restaurant ziet er strak uit, Kan wat warme qua sfeer vind ik. Bediening vriendelijk en zeer attent. Soms iets te, waardoor je het gevoel krijgt erg in de gaten te worden gehouden. Lopen veel langs en nemen dan de lege bordjes e.d mee. Iets te vaak en te snel. Diversiteit van het eten was goed. Sushi en andere Japanse gerechten zeer goed van smaak. Sommige gerechten zijn wat klein wat betreft de hoeveelheid. Al met al kwamen we toch niet aan de 5e ronde toe. Wat niet duidelijk werd aangegeven was dat je ook als extra is kon bestellen. Misschien handig om het even op de kaart te vermelden. Prijs/kwaliteitsverhouding prima.

Gegeten op 21 juni 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

In het kader van: "All inclusive dineren incl. bier & wijn" gegeten bij View. leuk concept, nog niet eerder gezien. Bediening vriendelijk, hoewel de dame die ons het concept uitlegde ons niet geheel voorzag van alle info. Gelukkig kregen we deze info wel door goed op te letten bij de uitleg, door een andere bediende, bij onze buren. Leuk de gerechten die via een lopende band bij je langs komen. De aanbieding was voor twee uur, echter na een uur hadden we het wel gezien. De gerechten die langs komen zijn na een uur wel klaar, Gerechten zien er goed uit, Mooie producten, maar steeds de zelfde gerechten. Daar vul je twee uur niet mee. Zelf de gerechten klaar maken is een leuke bijkomstigheid, vergeet af en toe niet wat zout en peper toe te voegen. Nagerecht wat simpel, schepijs, niet verse spekkoek, en een slagroom spuitbus die leeg was. Koffie achteraf bleef achterwegen omdat het apparaat defect bleek te zijn. Mooie locatie, mooi uitzicht. Kortom: Leuk om dit een keer gedaan te hebben maar denk dat het wat ons betreft hierbij blijft. De aanbieding van eten/drank voor 19,95 euro is reëel. Meer zou ik er niet voor over hebben.

Gegeten op 16 mei 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Was behoorlijk druk op 1ste Paasdag. Restaurant ziet er vrij strak uit, wel leuke aankleding en inrichting, zitjes wat krap op elkaar. Het hoofdgerecht stond 10 minuten na bestelling al voor onze neus. Dat zelfde gebeurde later met het nagerecht. Beetje de indruk dat ik snel weer weg moest zijn. Kwaliteit van het hoofdgerecht was voldoende, maar dat was ook alles. Schotel bestaande uit vlees en vis voor 4 personen besteld. Eten qua smaak niet bijzonder, zalm was droog. Wel genoeg qua hoeveelheid. Had een beetje de indruk dat ik op een lopende band terecht was gekomen. Alles moest zo snel mogelijk worden geregeld. Personeel stond niet langer dan noodzakelijk, en dat was zeer kort, bij je aan tafel. Alles ging in hoog tempo wat het allemaal vrij onpersoonlijk maakt. Misschien door de drukte? Nee, was niet geweldig. Ben ik niet zo vaak in Heerlen maar de volgende keer eet ik ergens anders, dat is zeker.

Gegeten op 31 maart 2013

IENS bestaat 15 jaar!