Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van Adjeot

Adjeot

Leuke sfeervolle inrichting met ruime verschillende tafeltypes, lekkere stoelen. Tafels staan goed opgesteld waardoor genoeg ruimte aanwezig voor de nodige privacy. Leuke, jonge en vlotte bediening. Goed op de hoogte van de samenstelling menu en de wijnen. Leuke afwisselende kaart met leuke voor en hoofdgerechten. Goede, aantrekkelijk opgemaakte borden met voldoende aan groeneten e.d. Eten van goede smaak en bereiding. Binnen in de zaak was het, door de drukte en het ontbreken van airco(?) vrij warm. Verder niets op aan te merken. Kom zeker een keer terug.

Gegeten op 30 augustus 2014

Adjeot

Het "all you can eat" concept ook hier eens uitgeprobeerd. Viel me reuze mee. Uitgebreide keuze mogelijkheid. Schaaltjes met de gerechten waren goed gevuld, men is niet zuinig. Qua smaak erg verschillend. Lekkere hapjes afgewisseld met wat mindere. Vooral de gefrituurde vielen tegen. Die van de grill/bakplaat waren goed van smaak. Maar voor de prijs van 17,50 euro was de prijs/kwaliteit verhouding wat mij betreft voldoende. Service, uitgevoerd door enthousiaste en hardwerkende jongelui. Locatie is natuurlijk prachtig aan de Amstel, het restaurant zelf is wat eenvoudig. Als het idee achter de inrichting is om het een Cubaans uiterlijk/gevoel te geven, dan is het geslaagd. Eenvoudig maar wel sfeervol. Mis alleen de zwoele Cubaanse muziek. Is dat niet de achterliggende gedachte, dan is het een eenvoudig restaurant met goedkope inrichting en veel , door klanten, op de muren aangebrachte teksten. Ik heb me de Cubaanse sfeer proberen in te beelden. Kortom leuk en lekker voor een keertje, weet niet of ik nog eens terug kom.

Gegeten op 14 augustus 2014

Adjeot

Konden tijdens het eten in de gezellige binnentuin eten. In het restaurant was het ontzettend warm door de open keuken. Maar het decor zag er prima uit. Het voorgerecht bestond uit verschillende bruchetta's met ham,zalm en carpaccio. Waren goed op smaak en prachtig gedecoreerd op het bord. Mijn tafelgenoten hadden de champions uit de oven. Ook die waren prima op smaak. Het hoofdgerecht bestond uit maaltijdsalade met ossehaaspuntjes. De ossenhaas was mooi rosé van binnen en goed gekruid. De maaltijdsalade bestond voornamelijk uit rauwkost en was bijzonder zurig van smaak. Volgens mij bestaat een maaltijdsalade niet uit rauwkost en toen wij commentaar op de zure smaak van het eten gaven kregen wij als reactie:" ja de koks hebben nu vinaigrette gebruikt, dat doen zij nooit." Voor de rest geen tegemoetkoming ondanks het feit dat wij de salade niet hebben opgegeten. Vind ik slechte service. Ook de chocolademousse vond ik niet hoogstaand, hij was lauw en er zat weinig smaak aan. De bediening was niet erg vrolijk en vergat vaak de bestelling. Ook was er geen kaart voor de whisky's en kwam men met een zelf geschreven kaartje. Onkundig op het gebied van drank. Wij zullen hier dus ook niet meer terugkomen.

Gegeten op 11 juli 2014

Adjeot

Strak ingericht restaurant met open keuken. Tafels staan redelijk van elkaar af, dus voldoende privacy. Bediening redelijk vlot en vriendelijk. Kan nog wel iets meer op de details worden gelet. Aangeven en neerzetten van galswerk en borden. Ietswat vlekkerige en vuile kledij (vooral bij de eigenaresse?). Uitgebreide kaart met leuk samengestelde gerechten. Piza's waren lekker van smaak en voldoende qua hoeveelheid en beleg. Leuke zaak om zo nu en dan eens even (snel) een hapje te eten.

Gegeten op 1 juni 2014

Adjeot

Gisteravond met z'n vieren bij Van Speijk gegeten. Mooie locatie met uitzicht over zee. De voorgerechten de Chef Special (Rib-eye) en de Carpaccio waren redelijk van smaak, iets wat kleine portie. De hoofdgerechten waren "gewoontjes" qua smaak en opmaak. De Angus Tournedos had weinig smaak en werd ook niet versterkt door de flauwe saus. Paar kleine aardappeltjes op het bord en twee groene asperges. Haassate, de Oosterse kip en de Hamburger waren niet bijzonder. Viel dus allemaal wat tegen. Dan de bediening. Waarom moesten we door twee personeelsleden bediend worden. De mannelijke bediende, die ons als eerste aansprak was keurig, netjes en informatief goed op de hoogte. Echter het vrouwelijke personeelslid die ons tussendoor bediende was irritant. Overdreven, gemaakt vriendelijk en onkundig. Het wekte bij ons irritatie op. Misschien dat het onbedoeld was, maar kwam niet goed over. Ok haar gedrag nadat wij hadden aangegeven dat het wijnglas stond was not done. Diverse malen op snerende toon zeggen dat de klant koning is. Met andere woorden, ik ben het er niet mee eens maar ik moet wel volgens de regels in de horeca. Dan daarbij geen nieuw glas wijn willen serveren maar de wijn uit het stinkende glas over willen schenken in een nieuw glas. Op onze aanmerkingen hierover zeggen dat haar manager er niet blij mee was om een nieuw glas wijn te serveren. Uiteindelijk kregen we een nieuw, niet stinkend glas met nieuwe wijn. Smet op de avond. Voor de service geef ik dan ook een 6 ( een 8 voor de man/ een 4 voor de vrouw). Vind dat van Speijk zich beter voordoet dan dat het restaurant uiteindelijk is. Hoef er niet zo zeer weer eens naar terug. O ja, de wijn was trouwens goed en er was ruime keuze in.

Gegeten op 3 mei 2014

Adjeot

De lunch genoten in het vernieuwde Rusthoek. Ziet er binnen wat donker uit, leuke gezellige bar. De inrichting verder is maar net of het je smaak is. Kan er mee door vind ik. 2x de BBQ kip en 1x de Steak Sandwich besteld. Lekker, goed op smaak op lekker brood. Keuze is mogelijk uit mais-, oer en spelt brood. Voor twee sneetjes brood vind ik bijna 10 euro iets aan de hoge kant. Maar nogmaals, het eten was lekker. Bediening vlot en vriendelijk. Kaart iets aan de magere kant qua keuzes.

Gegeten op 3 mei 2014

Adjeot

Met 7 personen bij Bartje Bloemendaal gegeten. De voorgerechten, garnalencocktail, de gamba's en de Vitello Tonnato prima van smaak en opmaak. De Carpaccio was te rijkelijk bestrooid met kaas waardoor de smaak van het vlees wat verloren ging. Jammer dat er voor het brood betaalt dient te worden. Hoofdgerechten, Varkenshaas, Hamburger, Spare-ribs, visspecial, Rib-eye en de spies ossenhaas waren prima. Goede smaak en hoeveelheid. Borden netjes opgemaakt met wat groenten. Bijgeleverde sausjes goed van smaak, (vooral de pepersaus, pittig maar lekker) Lekkere wijn. Service en bediening vlot, vriendelijk en netjes in ontspannen sfeer. Over het decor valt te twisten. Het is je smaak of niet. Kan er mee door. Over het algemeen heerlijke avond gehad met goed eten in een prettige sfeer/ambiance.

Gegeten op 25 april 2014

Adjeot

Verrassend om op 1e Paasdag , als whisky liefhebber, zonder dat je het weet, meegenomen te worden naar een Schots restaurant met een whiskyvoorraad van 1200 flessen. Binnenkomst voelde direct goed en vertrouwd. Werden met een handdruk (waar zie je dat nog?) door de eigenaar in traditionele kilt, begroet. Voorgerechten. de Oban Scomber (gegrilde makreel) en de Hebridean Salmon (met dillesaus en kaviaar) waren heerlijk. Goed van smaak en mooi opgemaakt. Als hoofdgerechten de Lowland Lamb en de Balmoral Steak (haasbiefstuk). Op de menukaart stond vermeld dat het lamsboutjes uit de oven zou betreffen. Ik kreeg echter 1 grote lamsbout die , volgens de eigenaar, 18 uur was gegaard. Bereid in een saus van whisky,honing en tijm. Bout was helemaal gaar, lekkere saus, maar het vlees wat flauwtjes qua smaak. De haasbiefstuk was afgedekt met haggis. Van tevoren wat argwanend hierover, maar smaak viel reuze mee. wel erg machtig. De haasbiefstuk was verder prima. Tussen de gerechten door een drietal, in smaak opgebouwde, whisky's gedronken. Heerlijk. Eigenaar nam ruim de tijd voor een praatje, uitleg over het eten, de whisky en de zaak. Ontspannen sfeer waar de klanten bij betrokken zijn. Zaten te vol voor een nagerecht. Al met al een mooie ervaring en zeker de moeite waard om er te gaan eten. De volgende keer ga ik voor een verrassingsmenu met een whisky arrangement, dat weet ik nu al.

Gegeten op 20 april 2014

Adjeot

Voor de tweede maal (1ste keer was 31.12.2012) weer eens bij Fierro gegeten. Zaterdagavond, vol restaurant. In vergelijking tot de vorige keer kan ik zeggen dat ik meer tevreden was over de kwaliteit en opmaak van het eten. Lam, spare-ribs, lendenbiefstuk en de de vis-spies waren goed op smaak. Het vegetarische hoofdgerecht was mooi opgemaakt en goed van smaak. Bij en nagerechten waren ok. Echter wat tegenviel was de bediening. Wel vriendelijk en behulpzaam maar klaarblijkelijk kon het personeel de drukte niet aan. Waren al zo'n 20 minuten klaar met eten en moesten vragen of de tafel met etensresten een keer kon worden afgeruimd. Ook enkele malen een vergissing qua bestelling en enkele niet genoten drankjes op de rekening. Dus als tip: meer personeel aannemen op een volle zaterdagavond en het restaurant voor de bediening in sectoren verdelen. Leuke bijkomstigheid qua sfeer was de gitarist.

Gegeten op 5 april 2014

Adjeot

Hartelijke ontvangst. Strak maar gezellig ingericht restaurant. Je waant je een beetje"down under". Viermaal het 3 gangen al la carte menu besteld. Voorgerechten, gefrituurde krap met kreeft, en de gestoofde krokodil verwerkt in bapou. Krokodil lekker pittig en goed van smaak, de gefrituurde krab miste wat smaak, de mousse was lekker. Als hoofdgerecht tweemaal de Kangoeroe en de eend die heerlijk waren. De barramundi was wat flauw. De nagerechten allemaal perfect opgemaakt en allemaal even lekker. Huiswijn lekker en karaf (kraan) water werd ongevraagd bijgevuld. Gezellig restaurant, leuke sfeer, vriendelijke en spontane bediening. Kortom: aanrader.

Gegeten op 2 februari 2014