Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van marjan

marjan

Wat een verademing hier te eten!!!! Eenvoudig goed; zoals we in Spanje graag vis eten, zo uit de zee op je bord, geen zout, geen peper, en gelukkig geen citroen (wat alle smaak doodt). Geweldig!!! Zonder enige poespas goede vis, ruime porties, veel te goedkoop(!!), verse patat van aardappelen. Ik durf te wedden dat de piepers uit de buurt komen... We raden dit bij al onze vrienden aan in Utrecht, Amsterdam, where ever. O, wat wordt mijn vader hier blij van, en wat jammer dat mijn opa dit niet meer mag meemaken..Inrichting, omgeving, menukaart, bediening volkomen congruent

Gegeten op 16 augustus 2014

• Redelijk

• Redelijk

de wijn kwam snel, en daarna was het lang wachten... een veel te zwaar voorgerecht; pasta, aardappel, spek... Het hoofdgerecht (asperges met boter en vis van Cees) was matig.

• Slecht

• Slecht

verschrikkelijke confit de canard met drie rauwe aardappelen (niet) gegeten, vervolgens heilbot wel gegeten, erg flauw/bijna smakeloos...

• Uitstekend

Heerlijke oesters, met wakame, de proeverij van voorgerechten prima, bruschetta ruim belegd, entrecote was heel goed bereid, tournedos met jus was prima. Een wat klassieke kaart

• Uitstekend

Fris restaurant, jonge enthousiaste eigenaars, goede bediening, hoort thuis bij de betere restaurants in Groningen. Een aanwinst!