Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van Sloot

• Goed

vroeger was dit de beste chinees van die omgeving. maar sinds het wokgedeelte erbij zit en nieuwe eigenaar, vind ik het wat minder geworden. maar het blijft alsnog een chinees waar je goed geholpen wordt, en perfecte chinese gerechten voorgeschoteld wordt. en een jarige krijgt hier altijd een leuk kado'tje.

• Uitstekend

ideaal eten hier. bediening is perfect en het eten van goede kwaliteit. Je kan hier uitgebreid in 3 gangen eten, of even snel een kipsaté (die werkelijk TOP is!) naar binnen werken. heerlijk om voor het gokken gezellig te eten. echt een aanrader, en het is absoluut niet duur.

• Goed

Hier gegeten een half jaar nadat ik in het Okura heb gegeten. dan moet ik zeggen dat alle japanners bij het Okura in het niet vallen. Sakura was lekker, maar lang niet zo bijzonder. Als je van vis houdt kunnen ze je wel goed voorzien van een heerlijk avondje. ambiance is niet bijzonder, maar al met al wel prima avond gehad.

• Goed

ideaal restaurantje om met z'n tweetjes knus lekker te eten. gerechten zijn goed en smaakvol bereid. Alhoewel de carpaccio wat tegen viel, heb ik een goed gevoel overgehouden aan de overige gerechten. dit met daarbij opgeteld de lekkere wijn en vriendelijke zorgvuldige bediening, is het een aanradertje voor een diner voor twee.

• Goed

Ziet er leuk uit van binnen, wel erg rustig voor een vrijdag avond waardoor je je gauw met z'n tweeën wat bekeken voelt door het personeel. Het ziet er professioneel uit, en ik vond het eten (in tegenstelling tot eerdere reacties) wel erg lekker en met zorg bereid. ik vond de prijs wel net te hoog om er nog een keer naar toe te gaan. De kaart is erg uitgebreid, maar dat is vaak een goed teken. Het is prima om hier te gaan eten, en als het wat vaker vol zou zitten kan het met wat extra aandacht een hotspot kunnen worden. Maar dat is het nu nog niet.

• Goed

voor een goedkope maar kwalitatieve hap ga ik hier geregeld heen. tot savonds laat zon op het terras waardoor het buiten goed vertoeven is. De chicken wings en spare ribs zijn aan te raden. voorgerecht is overbodig vanwege het brood en de vele bijgerechten die je er gratis bij krijgt (patat, salade, olijven)
hier ben je erg goedkoop uit voor een meer dan goed gevulde maag!

• Goed

dit was tot een klein jaar geleden mijn vaste tapas restaurant. eigenaar zeer vriendelijk en gastvrij. maar sinds enkele maanden is het niet meer wat het was. De bediening lijkt geen idee te hebben van wat er precies allemaal aangeboden wordt, en ze willen nog wel eens een andere wijn schenken dat gevraagd is (absoluut onbewust maar dus amateuristisch).
Toch vind ik dat het eten prima blijft, en de sfeer is en blijft gezellig. in de zomer weer lekker buiten zitten en weer genieten, want dat kan nog altijd.

• Uitstekend

heerlijk! hier kunnen weinig japanners tegen op. als je op je geld wilt letten moet je rustig aan doen met de (goede) wijnen. Maar het eten is subliem. van de salades tot aan de desserts, alles tot in de puntjes geregeld! Ideaal voor grote groepen.
kortom: hier MOET je gegeten hebben!

• Goed

als je binnen komt lijkt het alsof je een kraam op de zwarte markt binnenloopt, erg kitscherig en ordi. De bediening is oké, niet super gastvriendelijk, maar niks op aan te merken. het eten is erg veel, maar zeer lekker. Er kan hier ook afgehaald worden, en dan kan je er makkelijk twee dagen van eten.
Maar binnen eten is prima voor een rustig avondje lekker eten.
Minpuntje is wanneer het personeel begint af te wassen en af te drogen. Het afdrogen gebeurt namelijk in het restaurant waardoor je dat qua geluid goed meekrijgt.
al met al een zeer prima tent om erg lekker (en veel) te eten.

• Redelijk

• Redelijk

Typisch een restaurant waar je met honger weggaat. de gerechten zijn wel voortreffelijk en de smaak perfect. Daarentegen vind ik het niet in verhouding staan tot wat je ervoor betaald. maar ja.. het is biologisch allemaal he. De asperges met stukje biefstuk is erg goed, maar te weinig. En persoonlijk wil ik met een gevuld maagje een restaurant verlaten, dus ik kom hier niet snel meer terug.