Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van pien1965

• Redelijk

Het eten was goed, verse produkten, daarnaast hele behoorlijke hoeveelheden. Maar, de bediening is een ander verhaal. Laat ik aangeven dat wij als enige in het restaurant zaten, dus niet druk te noemen. Het duurde erg lang voordat iemand uberhaupt de bestelling kwam opnemen en waar blijft de vraag of je misschien nog wat te drinken wilt hebben. Gemiste inkomsten zou ik zeggen. Daarnaast stond de muziek erg hard op een gegeven moment. Het samenscholen van het personeel ergert me. Ik denk dat ik zeker nog wel eens terugkom, want het eten is goed, maar wat extra aandacht voor de klant zou een verbeterpunt moeten zijn, wil dit restaurant een lang leven beschoren zijn.

• Goed

Dit restaurant heeft nog niet zo lang geleden een metamorfose ondergaan, het ziet er best trendy uit, waar gebruikt is gemaakt van basiskleuren, beige, bruin. Tafels zijn gedekt met tafellinnen.
Het is mogelijk om la carte te eten of een menu te nemen.
Er wordt gebruikt gemaakt van verse produkten, groenten van het seizoen.
Ik vond eten niet verrassend, maar wel lekker. Wat ik erg jammer vind; er wordt bij de maaltijd erg veel extra groenten geserveerd, terwijl er ook in de maaltijd al veel groenten waren verwerkt, dus gingen er veel groenten/aardappelen weer terug naar de keuken richting vuilnisbak, doodzonde! Volgens mij kan daar op bespaard worden.
De bediening is vriendelijk. Een erg groot minpunt: kleine fruitvliegjes die over de tafel vliegen, volgens de bediening hebben ze daar in de zomermaanden wel meer last van. Echt wat aan doen!
Voor de eter die geen culinaire hoogstandjes verwacht is het aangenaam zitten voor een redelijke prijs.

• Goed

Ik heb hier met plezier het dagmenu gegeten, deze bestond uit vier kleine hoofdgerechten. De bediening was attent en gastvrij. Het standaardijs bestaande uit groene thee vond ik een mindere ervaring.

• Redelijk

Caffe Oslo heb ik geluncht met een vriendin. Eten was simpel, maar wel vers. Tafel van ons zou een sopje kunnen gebruiken. Het wachten op een simpel broodje duurde wel lang.

• Slecht

• Slecht

Enige tijd geleden dat we dit restaurant bezocht hebben, maar wat een afgang. Lang, erg lang wachten op eten wat niet uit de keuken wilde komen. Borden werden vies geserveerd, met vieze vette duimen erop. Discussie van bedienend personeel over het bestelde eten, bleek het toch voor de buren te zijn. Rondom werden borden uitgeserveerd, terwijl de bezoekers veel later binnen kwamen, bij navraag vertelde de bediening dat onze borden nog stonden na- te garen in de keuken??!!
Vieze groenten, ondefineerbaar, slijmerig. Hier wordt niet volgens Bourgondische stijl gekookt, maar is een 'vreetschuur' met ongemotiveerd personeel. De Bourgondier, voor ons nooit weer.