Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van Proever9749

• Redelijk

• Redelijk

Afgelopen zaterdag 1 juli hier gegeten, maar van wat hier links staat klopt het eea niet. Het is zeker niet \'rustig praten\' bij \'t pakhuus, je moet eerder je stem behoorlijk verheffen willen je tafelgenoten je verstaan. Verder was het buiten rond de 30 graden, maar buiten was echt geen terras te bekennen. Op zich lekker gegeten, maar voor de zeer hoge prijzen had ik toch wel iets meer verwacht.

• Matig

• Matig

Vol verwachting gingen wij eten bij Vermeer. Wat een tegenvaller!
We wisten dat dit restaurant een ster verloren had, maar het verbaasde ons echter dat het er nog wel één behouden heeft. De kok durft weinig met de gerechten. Het leek wel of in elke gang de zelfde kruiden waren verwerkt. Na de 2e gang hadden we het wel gehad met die smaak. Kortom een slechte kwaliteit/prijs verhouding. Ons zie je hier niet meer terug.

• Uitstekend

• Uitstekend

Afgelopen donderdag 11 augustus bij de Eetkamer in Middelburg wezen eten. In één woord geweldig!
We gingen allebei voor het verassingsmenu. Een goede keuze aangezien de kok ons keer op keer wist te verassen met de meest heerlijke gerechten. Ook de 4 (!) amuses die we vooraf kregen waren tongstrelend. Complimenten vooral ook voor de gastvrouw, die ons een onvergetelijke culinaire avond heeft bezorgd.
Jammer dat het zo rustig is in de zomer periode. Wij hopen hier gauw weer eens terug te komen.