van Genieteniseenvak

• Recensies in de laatste twee jaar

Voor de echte Indo fan is dit een walhalla. Ik adviseer de nasi goreng rames speciaal. Prijs-kwaliteit verhouding kan echt niet beter! Als je een gemiddelde eter bent kun je 2 dagen genieten van zo'n bak. En de smaken, echt Indonesisch, niet van dat eten dat mensen die niet van pedis houden alleen maar lekker vinden. Authentiek en super lieve mensen in de toko. "Een omfiets-toko!"

Gegeten op 6 oktober 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Ik heb bij Wicked Wines heerlijk gegeten. Er wordt veel liefde en aandacht aan het eten besteed en dat merk je. Geen standaard gerechtjes maar goed doordachte seizoensgebonden gerechten. De chef en gastheer Jeff kwam ons persoonlijk vertellen hoe belangrijk mooie en verantwoorde gerechten voor hem zijn. Natuurlijk heerlijke wijnen (wijnbar) en super service van het personeel. Nu nog zon en ik zit er zo vaak mogelijk op het terras!

Gegeten op 7 februari 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Het eten bij Taste is echt super goed, van sterren niveau. De prijs kwaliteit verhouding is echt niet van deze wereld goed! Als je daarbij de kennis en service van het personeel neemt, dan krijg je een sublieme combinatie van gastronomie vergezeld met altijd de juiste, lekkerste en beste wijnen die er bestaan. Het decor is on-Nederlands mooi. Het lijkt of deze wijnbar recht uit New York is overgevlogen! Ik wil hier wonen.

Gegeten op 11 oktober 2012

• Recensies in de laatste twee jaar

Een heel erg goede Italiaan. Niet zoals al die moderne zogenaamde Italiaanse restaurants in de stad. Een mooie wijnkaart, wij gingen voor de Bramito, slakken vooraf en een pizza en pasta. Alles heerlijk en met goed uitleg van de bediening. Top!

Gegeten op 14 oktober 2012

• Recensies in de laatste twee jaar

De bediening was echt super bij Bistromer! Het restaurant is tot het bot versleten en heeft heel veel tlc nodig.
Het eten was lekker, zeker, maar de prijs kwaliteit verhouding compleet scheef. Veel te duur. Helaas, want het heeft potentie.

• Goed

Het eten was goed, de ambiance is heel erg leuk. De bediening is bij de les en erg vriendelijk. De open keuken zorgt voor leuke interactie met de kok. Enige minpuntje; het eten had net iets beter gekund... Dan was het uitstekend!

• Slecht

Rare prijs kwaliteit verhouding. Het eten is niet bijzonder. Het decor is het net niet. De service was wel snel en vriendelijk. Maar ik kom hier nooit meer terug.

• Slecht

Het eten is lekker, maar niet meer dan dat. De service is gewoon slecht. Het duurt allemaal heel lang en er kan geen lachje vanaf. De zaak zelf is niet meer dan een witte doos met oncomfortabele houten bankjes en rode lampen, wow... Het ergste is de prijs-kwaliteit verhouding! Nog nooi heb ik die ergens zo slecht gezien, wat een onzin!

• Uitstekend

Ik ben verheugd dat Den Haag en Nederland zo een mooie zaak rijker is! Prachtig restaurant / bar. Want het is beide, je kunt er heerlijk eten en tevens genieten van verrukkelijke wijnen. Het personeel heeft ruim voldoende kennis ondanks de enorme wijnkaart. De prijzen zijn weer correct, een prima prijs-kwaliteit verhouding. Ik ga hier vaak terug komen!

• Uitstekend

Tijd terug een reactie geplaatst en er is niets veranderd, het is en blijft super lekker eten hier voor een heel schappelijke prijs. Inmiddels eten al mijn vrienden en familie hier, terecht. Geen twijfel mogelijk, de beste toko.

IENS bestaat 15 jaar!