Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van Genieteniseenvak

Genieteniseenvak

Heerlijk verse vis. Prachtige wijnen. Mooi restaurant. We wonen er om de hoek, godzijdank! Als we iets bijzonders te vieren hebben gaan we hier heen.

Gegeten op 8 augustus 2014

Genieteniseenvak

Wij hebben vrijdag onze bruiloft mogen vieren op strandtent Zuid. Ik kan niet genoeg benadrukken hoe goed ze dit hebben gedaan!! Alles wat we wilden is precies zo gegaan als wij het wensten EN beter. Het personeel is zo ontzettend service gericht, de keuken zet in een ruk 54 borden met heet eten op tafel wat super was bereid. De locatie, tja. Het stille strand, in mijn optiek de mooiste plek van de wereld.
Nu zijn we hier ook regelmatig als reguliere gasten en dan is alles ook super. Heel wat dure restaurants zouden hier een cursus in het horeca kunnen volgen.
Strandtent Zuid, bedankt, jullie hebben ons de mooiste dag van ons leven gegeven.

Gegeten op 19 september 2014

Genieteniseenvak

Voor de echte Indo fan is dit een walhalla. Ik adviseer de nasi goreng rames speciaal. Prijs-kwaliteit verhouding kan echt niet beter! Als je een gemiddelde eter bent kun je 2 dagen genieten van zo'n bak. En de smaken, echt Indonesisch, niet van dat eten dat mensen die niet van pedis houden alleen maar lekker vinden. Authentiek en super lieve mensen in de toko. "Een omfiets-toko!"

Gegeten op 6 oktober 2013

Genieteniseenvak

Ik heb bij Wicked Wines heerlijk gegeten. Er wordt veel liefde en aandacht aan het eten besteed en dat merk je. Geen standaard gerechtjes maar goed doordachte seizoensgebonden gerechten. De chef en gastheer Jeff kwam ons persoonlijk vertellen hoe belangrijk mooie en verantwoorde gerechten voor hem zijn. Natuurlijk heerlijke wijnen (wijnbar) en super service van het personeel. Nu nog zon en ik zit er zo vaak mogelijk op het terras!

Gegeten op 7 februari 2013

Genieteniseenvak

Het eten bij Taste is echt super goed, van sterren niveau. De prijs kwaliteit verhouding is echt niet van deze wereld goed! Als je daarbij de kennis en service van het personeel neemt, dan krijg je een sublieme combinatie van gastronomie vergezeld met altijd de juiste, lekkerste en beste wijnen die er bestaan. Het decor is on-Nederlands mooi. Het lijkt of deze wijnbar recht uit New York is overgevlogen! Ik wil hier wonen.

Gegeten op 11 oktober 2012

Genieteniseenvak

Een heel erg goede Italiaan. Niet zoals al die moderne zogenaamde Italiaanse restaurants in de stad. Een mooie wijnkaart, wij gingen voor de Bramito, slakken vooraf en een pizza en pasta. Alles heerlijk en met goed uitleg van de bediening. Top!

Gegeten op 14 oktober 2012

• Goed

• Goed

Het eten was goed, de ambiance is heel erg leuk. De bediening is bij de les en erg vriendelijk. De open keuken zorgt voor leuke interactie met de kok. Enige minpuntje; het eten had net iets beter gekund... Dan was het uitstekend!

• Slecht

Rare prijs kwaliteit verhouding. Het eten is niet bijzonder. Het decor is het net niet. De service was wel snel en vriendelijk. Maar ik kom hier nooit meer terug.

• Slecht

Het eten is lekker, maar niet meer dan dat. De service is gewoon slecht. Het duurt allemaal heel lang en er kan geen lachje vanaf. De zaak zelf is niet meer dan een witte doos met oncomfortabele houten bankjes en rode lampen, wow... Het ergste is de prijs-kwaliteit verhouding! Nog nooi heb ik die ergens zo slecht gezien, wat een onzin!

• Uitstekend

• Uitstekend

Ik ben verheugd dat Den Haag en Nederland zo een mooie zaak rijker is! Prachtig restaurant / bar. Want het is beide, je kunt er heerlijk eten en tevens genieten van verrukkelijke wijnen. Het personeel heeft ruim voldoende kennis ondanks de enorme wijnkaart. De prijzen zijn weer correct, een prima prijs-kwaliteit verhouding. Ik ga hier vaak terug komen!