van Nina

• Uitstekend

Vanavond superleuke avond in 'De Witte Uyl' gehad. Een restaurant met een eigen 'jazzy' karakter. De gerechten waren stuk voor stuk top en bijzonder.

• Uitstekend

Ik ben fan van 'Op de tuin'. De recepten zijn origineel en dat is een aangename verrassing als je geregeld uit eten gaat. Als vegetariër kan je hier ook goed uit de voeten. De wijnkaart is ook erg goed. Alles wordt op een plezierige manier geserveerd want ook de bediening is vrienden, sympathiek en professioneel. Ik kan werkelijk waar niets negatiefs bedenken over deze tent.

• Slecht

Ik heb hier een paar keer gegeten. Ik vind het interieur erg leuk zo met die zachte verlichting en de recht toe recht aan meubels. Het eten is oké, iets minder dan ik gehoopt had. De bediening viel mij echter beide keren tegen. Het is al gauw 'te veel', zo krijg ik het gevoel. Eén keer hadden we gereserveerd en kwamen we in een nog vrij leeg restaurant. Vreemd genoeg mochten we niet aan een tafel bij het raam zitten maar werden we bij het tafeltje naast de deur geplaatst. Toen wij verzochten om een andere tafel werd daar erg moeilijk over gedaan. Eerst kon het niet, later dan uiteindelijk toch wel. Zo hoeft het voor mij niet meer.

• Uitstekend

Reuring is een supertof restaurant. Het eten is van superieure kwaliteit voor een (veel te) bescheiden prijs. Je kunt alle wijnen per glas bestellen waardoor de wijnselectie geheel is af te stemmen op het menu. Echt een aanwinst voor de buurt.

• Uitstekend

Ibssa is mijn favoriete Ethiopische restaurant. Abraham, de gastheer, is zeer vriendelijk op een bescheiden en oprechte manier. Het eten is van constante goede kwaliteit. De prijzen liggen (eigenlijk te) laag. De schotels zijn gevarieerd en voorzien van allerlei lekkere bijgerechten waardoor het een brede kennismaking met de Ethiopische keuken is. Ik kom hier erg graag.

IENS bestaat 15 jaar!