van emka

• Recensies in de laatste twee jaar

We hebben echt lekker gegeten in deze gezellige kookstudio. De twee koks zorgen voor een zeer gastvrij onthaal. Je zit aan tafeltjes rond de grote keuken en kunt zien hoe alles vers voor je bereid wordt. De sfeer is hartelijk, het eten ronduit heerlijk. Ik kan dit restaurant van harte aanbevelen!

Gegeten op 17 december 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren heb ik hier van het dagmenu genoten: goed verzorgde, smakelijke gerechten en nog prettig geprijsd ook. Zeer vriendelijke en attente bediening. Zachte klassieke muziek op de achtergrond. Het interieur is inderdaad wel aan een update toe (die lelijke plafondplaten tussen de oude balken, ai)...

Gegeten op 23 september 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Het menu 'Mare' was echt heerlijk, de bediening was netjes en attent (alleen opvallend dat we standaard in het Engels werden aangesproken). Ik vond de prijzen wat aan de hoge kant, maar het eten maakte dit meer dan goed. Hier ga ik graag nog eens eten.

Gegeten op 13 juli 2013

• Uitstekend

Peper & Flow blijft op mijn favorietenlijstje staan!
We hebben opnieuw het verrassingsmenu genomen en het was weer errug lekker en compleet anders dan de vorige keer. Een echte verrassing dus. Heel smakelijk, prettige porties en prima betaalbaar. De bediening was ook weer goed en attent en daarbij ook sneller dan de vorige keer (terwijl het deze keer zelfs nog drukker was).

• Uitstekend

Altijd goed, altijd lekker, en een goede prijs-kwaliteitsverhouding. Mijn 1e keus afhaalchinees.

• Uitstekend

Prima afhaalchinees, waar ik al jaren graag een stukje voor omrijd! Vriendelijke bediening ook.

IENS bestaat 15 jaar!