van boontje

• Recensies in de laatste twee jaar

Arrangement geboekt bij hotel Amrath en daarbij zat een drie gangen diner bij dit restaurant inbegrepen. Gezellig druk restaurant en eten gewoon goed en lekker, met mijn lactoseintolerantie werd rekening gehouden. Personeel erg professioneel en vriendelijk.

Gegeten op 14 februari 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

Biefstuk en vis v/d dag gegeten, moesten behoorlijk lang wachten, maar het was druk dus oké. Geen frietjes bij hoofdmaaltijd, hoorde er niet bij zei de serveerster [biefstuk zonder friet???] maar goed friet bijbesteld en kwam ook direct. Friet was vrijwel koud. Hierover geklaagd en ze nam het schaaltje weer mee. In de [open] keuken aangekomen voelde ze aan de friet en probeerde ze op te warmen onder de lamp, na ervan geproefd te hebben werd er besloten dat dit toch niet kon en kregen we nieuwe die wel heet was. Zo weinig licht in de eetruimte dat we de menukaart aan een andere tafel hebben moeten lezen, maar ook bij het eten niet prettig, dacht dat ik champignons in mijn mond stopte maar bleek een gekonfijte ui te zijn en dus zoet. Niet lekker dus.

Gegeten op 15 februari 2014

• Goed

Lekker gegeten. Vooraf steak tartare genomen, kon iets fijner worden gehakt er zaten nog vrij grote stukken vlees in en dat was jammer. Hoofdgerecht biefstuk was door de kok al behoorlijk gekruid met peper en zout. Zou beter zijn als dat even door de bediening wordt gemeld voordat je gaat strooien met de peper/zoutbus. Erg kleine kaart, maar verder best OK.

• Goed

Eten was lekker, we hadden een 3-gangen mezze menu. Duurt wel lang voordat zelfs voorgerecht [koud] werd geserveerd. Als je voor dit restaurant kiest ben je hier de hele avond kwijt. Slechts een klein broodje voor drie personen is veel te weinig, geen probleem als je erbij vraagt. Lounge-achtige inrichting, maar de banken aan de kant zijn veel te hoog ten opzichte van de tafel. Ook de hele avond op een poef zitten vond ik geen pretje. Niet goedkoop.

• Goed

Viel beslist niet tegen, heerlijk gemarineerd vlees en veel variatie, knapperig stokbrood en heel schoon en netjes overal. Minpunt; rode wijn was niet te drinken.

• Matig

Eten was redelijk, maar ik miste de lekkere houtskoolsmaak aan mijn biefstuk. Borden waren vettig en overal fruitvliegjes, meestal een teken dat het met de hygiëne niet zo secuur wordt omgegaan. Jammer.

• Goed

Wat een verrassing, over het algemeen slechte ervaringen met buffetten, maar hier kun je heerlijk eten. Echt een aanrader om met [kleine] kinderen of met een groep te gaan eten.

• Slecht

Recent hier geweest om af te halen maar erg teleurgesteld. Eten niet echt bijzonder. Tijdens het wachten in de winkel zag ik dat alles buitengewoon smerig was zelfs mijn kleinzoon van zeven zag dat het er erg vies was. Ik zou dit aan niemand aanraden, wel jammer gezien de vorige recensies.

• Goed

Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten bij Hardans, puntje van aandacht is alleen dat er wel zes keer gevraagd werd of het allemaal wel smaakte, je kunt ook overdrijven. Eerlijk eten voor een redelijke prijs in een bijzondere omgeving vlakbij de grote kerk.

• Matig

Viel tegen, METEORA SCHOTEL MENU VAN DE CHEF ossenhaas, kipfilet, varkensfilet gevuld met ham en feta, in folie gepofte aardappel, rijst, tzatziki en salade met metaxasaus leek meer op de standaard grill-schotels. De gepofte aardappel was een half aardappeltje [niet in folie] die aangebrand was op de grill en de salade met metaxasaus was nergens te bekennen. Ook de varkensfilet was niet gevuld met ham en feta maar er lag een plakje hollandse gesmolten kaas op. Het vlees was ook erg droog en veel te gaar. Mijn tafelgenoot had gyros maar die was te zacht en had zeker geen lekker grilkorstje, leek meer op draadjesvlees. De saladebar was totaal geplunderd en werd niet meer bijgevuld. Geen succes dus. Volgende keer kiezen wij een ander restaurant.

IENS bestaat 15 jaar!