Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van Mimigaatuiteten

• Goed

Goed eten! Goede producten, heerlijke verse vis. Niet heel fancy of opgedirkt, maar gewoon erg lekker. Na het rijkelijke diner voelde ik me niet opgeblazen of zo. Dat heb je soms als er veel vet wordt gebruikt, maar hier was de balans perfect. En de bediening, zo aardig! Echt een gezellige avond gehad met lekker eten.

• Uitstekend

Alles was zoals het moet zijn. Attente bediening en het eten was van top kwaliteit! Ik kijk uit naar de volgende keer.

• Uitstekend

17 man, gekwek en gekakel, "Ik wil de zalm met jasmijn gelei, of nee, doe toch maar de opperdoezer" Iemand praat er doorheen en vraagt of er in het eten geen pinda's zitten en tegelijkertijd plaatst een derde een wijn bestelling. Kortom, genoeg hectiek voor een tafel. Maar het verliep vlekkeloos, mijn collega's voelden zich echt te gast en het eten was heerlijk. Een top avond gehad! Hulde aan Marieke en Pjotr.

• Uitstekend

Op dinsdagavond om 8 uur gaan eten. De bediening was alleraardigst! En het eten was heerlijk. De sushi met gerookte paling heeft mijn tong doen krullen. Ik droom er nog steeds over.

• Goed

Op eerste lentedag was het razend druk maar toch konden ze een tafel voor 6 (!) personen regelen. Personeel is altijd zo vriendelijk en het wachten, 3 biertjes later, werd beloond met heerlijk vis menu. Hulde!