van Enaud

• Uitstekend

Donderdag 27 maart 2009 hier gegeten met 8 personen. Wij kwamen binnen en werden ontvangen door een zeer vriendelijke hostes die ons vervolgens de weg naar onze tafel wees. Eenmaal aan tafel gekomen kwam er direct iemand van het personeel naar ons toe om ons welkom te heten en te vragen of wij een aperitief wouden. Na ons aperitief te hebben genuttigd, hadden wij onze keuze gemaakt: 8 maal menu Sea Palace. Er werd ons een witte wijn aangeraden en deze sloot perfect aan op het menu. Het menu bestond uit 5 gangen(Gefrituurde hapjes, oester en coquille, soep en een assortiment van verschillende seafood gerechten) Ik heb voor de eerste keer meegemaakt dat een Chinees restaurant mij de kwaliteit biedt zowel qua eten als bediening die je eerder verwacht van een duur Frans restaurant. Echt TOP

• Goed

Afgelopen week hier gegeten. Het is erg lekker chinees eten in een luxe sfeer. Vooral de Lamscoteletten als voorafje en de gevulde krabscharen waren erg lekker. De Sichuan Beef vond ik tegenvallen hij was eerder zoet dan pikant maar de ST jacob waren heerlijk. Met een lekker flesje wijn genoten van een goede avond met goede service. Aanrader

• Uitstekend

Dit restaurant is gewoon top. Als je cantonees kan spreken heb je een voordeel dan kan je met de chefkok overleggen wat echt lekker is volgens hem. Wij zijn hier vaste klanten en de chef weet ons steeds weer te verassen met zijn culinaire kunsten. Echt een super restaurant waar wij blijven terug komen(alleen de bediening mag was vakbekwamer zijn).

• Uitstekend

Mijn vaste stek als ik geen zin heb om na te denken waar ik naartoe ga. Ik kom hier nu al een jaar Lunch en Avond en ik vind dat op beidde gebieden niets aan te merken is. ik ben een kenner van de chinese keuken en ik kan zeggen dat als je weet wat je besteld, Zeker niets te klagen kan hebben. Dit is geen babi pangang chinees houd daar rekening mee. Blijf hier minimaal 1x per 2 weken terug komen!

• Goed

Na hier gegeten te hebben, hebben wij de 2 beste thaise restaurants van amsterdam zeker gevonden.(deze en thaicoon). De bediening is erg aardig maar wel TE Gehaast het eten was lekker maar de porties waren wel wat aan de kleine kant. De smaken waren wel allemaal erg lekker. Een aanrader als je van thais eten houdt.

• Uitstekend

2 Weken gelden hier gegeten en het was net als verwacht heerlijk. Hier hebben ze echt thais eten met een zeer vriendelijke service. Een echta aanrader is de gegrilde ossenhaas en de pikante salade. Wat hebben wij hier van genoten. Wij komen hier zeker terug!!

IENS bestaat 15 jaar!