van dantev

• Matig

Weer eens bij Saturnino gegeten na dik 3 jaar. Saturnino blijft altijd nog een gezellig restaurant. De service is over het algemeen wel goed. Het eten is een ander verhaal. Ver onder gemiddeld Italiaans eten. En dat voor een "autentiek" italiaans restaurant. De Pasta gerechten zijn heel erg simpel en niet echt anders of beter dan wat ik zelf thuis klaarmaak. Wist gelijk weer waarom ik er zo lang niet geweest ben. De drukte die op een of andere manier als gezelligheid aanvoelt is toch niet genoeg om op korte termijn nog eens lang te gaan. Niet echt een aanrader dus.

• Slecht

Australian, Leuk concept MAAR ijs vond ik veel te ZOET! Fruit Isjes we lekker fruitig. Waffel, heel appart Deeg, Leek WELL DONE!! WAFEL. Een keer nooit meer. De service vond ik ook waardeloos. Leuke jongens, maar Service is een DIKKE NUL!!!

• Goed

Vanavond bij Portugalia gegeten. Heel kitsch, ook de uitgebreide kaart. Maar dat doet 'm wel qua sfeer. De Portugese gerechten waren lekker, vlees (geit) en Dorade gehad. Eerlijk gezegd; aan de dure kant voor wat je krijgt!!! Hele aardige bediening, maar niet echt efficient toen het restaurant vol liep (kan gebeuren). Wel Een aanrader om eens wat anders te proberen.

• Uitstekend

Heb Afgelopen vrijdag bij 043 gegeten. OP bezoek uit Amsterdam. Eerst indruk was meer een eetcafe dus hadden gee hoge verachtingen. Maar werden zeker verrast. Helel goede kaart met veel variatie. Dit geld ook voor de wijnkaart. De wijn was heel erg lekker en het eten was echt heerlijk (Gevulde parelhoen). Goede professionele bediening. Zal er niet vaak komen (moeilijk uit amsterdam) Maar is zeker een aanrader op toplactie (hoekje VRIJTHOF)

• Slecht

Heel lang geleden bij Sahid Jaya geweest (3 jaar ong). Goede herinneringen. Maar wat ik gister meemaakte vond ik een schande. Sahid Jaya is leuk ingericht (voor een indonesisch rest) en leuke locatie.MAAR- 1) het is volgens mij VEEL te duur voor wat je krijgt. 2) Veel te kleine gerechten, het lijken meer samples of fingerfood! 3) Het eten is, inderdaad niet beter dan de ahfaal indo. Ik ben het eens met mening van 14/02/08. Focus op verkeerde plek: Leuk opdienen v tafel, serveren van eten, (btje overdreven) Indonesische vriendelijkheid, maar niet op HET ETEN Zelf! En de rekening, niet te geloven. Kom nooit meer terug. Inderdaad een tent voor toeristen die toevallig binnenlopen.

• Uitstekend

Laatst nog gegeten bij de Singel. Heerlijke gerechten van voorgrecht tot Dessert. Vooral de Klafswang is een aanrader! Zeer attente en vriendeljke bediening. Wijnkaart met veel variatie; goed geprijsde , lekkere wijnen. Absoluut een aanrader!!

• Uitstekend

Gisteren gegeten bij Pancakes! Een aanrader!! Heerlijke Pancakes, Leuke inrichting, aardige bediening, goede prijzen. TOP Pancakes Restaurant!!!!

• Uitstekend

Zeer goede, originele gerechten! Allemaal lekker op smaak klaargemaakt. ZEER GOEDE Margarita's!!!!! Een aanrader. De zaak zelf, veel te klein, maar wel gezellig. Verschillende , goede tequila's. Beste Mexicaan.

• Goed

Toch Geode Indruk. Voornamelijk door de zeer vriendelijke bediening. Gastvrouw is HEEL aardig, maar dat geldt ook voor de rest van de bediening. De cocktails zijn niet verkeerd voor een restaurant. Het eten is niets bijzonders. Matig voor mexicaans, er zijn betere! Maar in raad deze tent wel aan voor een gezellig avondje uit, waneer men niet uit is op haute cocina mexicana !

• Uitstekend

Een aanrader. Ben zeer goed bekend met Caribisch Eten en het lukt dit restaurant heel erg goed. Lekkere gerechten en zeer goed klaargemaakt. Het buffet is een aanrader, al zou het wel eens iets anders mogen zijn (Rundvlees Papaya, Arawak Schotel, Vis en Spareribs); het is al JAREN hetzelfde! Voor bestelling Buffet - goed kijken of er wel eten ligt!! Dit gaat soms mis. Verder wel lekker, goede bediening, soms te vriendelijk op zn caribisch ;-) Aanrader!

IENS bestaat 15 jaar!