van jtheelen

• Recensies in de laatste twee jaar

Hier een lunch genuttigd. Grote zaak met hoge plafonds. Het was druk maar de bediening had oog voor ons en we konden aan een tafeltje zitten met makkelijke leren stoelen. De drankjes kwamen snel en kaart was duidelijk.
Ik bestelde Cas Spijkers draadjesvleeskroketten met brood maar je kon ook voor friet kiezen. De mosterd was prima. Mijn vrouw bestelde brood met champignons en uien. Je kon kiezen uit verschillende broodsoorten.
De bediening was aardig en vlot. Voor een lunch is het zeker een aanrader.

Gegeten op 21 december 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

In één woord; Geweldig! Het eten was verrassend lekker. De bediening had alle tijd om dingen uit te leggen. De muziekcd bleef op hetzelfde nummer hangen en dit werd vlot verholpen. Het nadeel is dat de tafeltjes erg dicht op elkaar staan. Je hoort de buren praten en dat kan als storend ervaren worden. Grote groepen die lawaai maken zijn sowieso storend maar daar is niks aan te doen. De keukenbrigade maakt er echt werk van en dat proef je! de prijs/kwaliteit is in orde. Mocht ik weer in breda zijn dan ga ik hier lunchen of dineren.

Gegeten op 4 oktober 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Hier een lunch gehad. De zaak was redelijk druk maar niet storend qua geluid. De tafeltjes staan dicht op elkaar dus als het echt druk zou zijn dan is het fijn praten, zeker niet als ook de muziek duidelijk hoorbaar is. De lunch bestond uit 2 kroketten op brood. deze waren lekker en ook de mosterd was prima. De truffelmayo die geserveerd werd was niet zo lekker. de lekkerste heb ik bij Diverso in Nederweert gehad.
Voor een lunch is het een aanrader, vriendelijk personeel en goede bediening. Qua geluidsoverlast zou ik de muziek uitzetten of de tafels verder uit elkaar.

Gegeten op 4 oktober 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Met 3 personen gegeten met een Wow-deal (3-gangenmenu vrije keuze van de kaart).
De dienster stond de hele avond alleen en dat was te merken. Zij begroette ons niet, wat kortaf, niet te verstaan en gaf slechte uitleg.
De voorgerechten waren lekker maar meer koud dan warm. De uitleg dat "dat zo hoort" en ze daarna weer meteen doorliep vond ik niet klantvriendelijk. Het vragen of we wat wilden drinken duurde lang en ook het serveren duurde lang terwijl het niet druk was. De hoofdgerechten (400gr Entrecote waar de kruidenboter ontbrak die wel op de kaart stond en een vegetarische Fajitas) waren wel warm. De fajitas kwam op een sissende pan en een bedje van uien. De Tortilla was echter ook grotendeels gevuld met ui en wortel. Niet echt afwisselend en niet wat je verwacht na het lezen van de kaart.
Het nagerecht kon ik niet op, ik heb daar in de plaats koffie gekozen die gewoon goed was. Mijn vrouw had een chocolade cake en die was lekker. Het werd in ieder geval netjes gepresenteerd.
Al met al lekker gegeten. Ik ga nog eens terug maar kies dan wel iets anders. Ik hoop ook dat de bediening vriendelijker en sneller is.

Gegeten op 20 augustus 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Hier met 4 pers (allen mannen) gegeten. De ontvangst was vriendelijk. We zaten op het terras waar het al goed vol zat. Enige nadeel is dat er erg veel vliegen zaten. Er is geen menukaart omdat ze met verse producten werken die dgl verschillen. De voorgerechten waren prima van smaak. Het hoofdgerecht werd aanbevolen als rib-eye biefstuk. Toen het op tafel kwam leek het meer op een karbonaadje en niet op biefstuk. Het vlees was wel erg mals en lekker. De wijn werd met uitleg geserveerd. Bij het kaasplankje als dessert kregen we 3 soorten te proeven voordat we een definitieve keuze maakten. Dit waren dus 12 glazen... Later kregen we nog een drankje aangeboden van de eigenaresse en hebben we nog nagepraat. Erg aardige mensen en goed eten.

Gegeten op 19 juli 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Hier gegeten met Wow-deal. Bij binnenkomst weer een ouzo. Dit is standaard bij elk Grieks restaurant. We hadden beide een 3-gangen menu. Het voorgerecht was erg lekker. Je kon proeven dat het vers was. Er hoorde ook stokbrood bij wat volgens mij niet echt Grieks is. De tzatziki was wel erg lekker. De inktvisringetjes waren niet helemaal krokant maar smaakten wel erg lekker. Het hoofdgerecht, Athene-mix, was lekker maar er lag een schnitzel bij. Deze hoort er volgens mij niet bij in een Griekse keuken. Nagerecht was voor mij een kop koffie en voor mijn partner een ijs met notenmix.
Als ik het vergelijk met een ander restaurant in Weert dan zijn hier de porties kleiner maar krijg je het wel op. De zaak is lichter en de indeling doet een beetje denken aan een kantine.
Wel echt lekker gegeten, verse producten en een vriendelijke bediening.

Gegeten op 2 juli 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Dit restaurant behorende bij Marina OolderHuuske is een wokrestaurant waar je ook een gewone lunch kunt krijgen. Hier zijn chinezen aan het werk met nederlandse werknemers. De lunch was goed. De salade die mijn partner nuttigde was lekker en vers! De 2 kroketten op brood (Van Dobbe) met verse garnering smaakte goed.
Het eten is niet te duur. De gasten zijn veelal Duitsers.

Gegeten op 22 juni 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Dit restaurant van hotel Gulpenerland is een echte aanrader. De bediening is deskundig en staat open voor verzoeken (rustig zitten ivm hersenletsel). Mijn partner en ik bestelden een 4 gangen menu. Hier werd 2x een amuse bij geserveerd. De wijn die we vroegen smaakte goed en paste ook helemaal bij het menu. De licht gepekelde varkenslende was erg lekker. De vegetarische risotto met noten en kaas was ook lekker. Het toetje (kaasplank) werd aan tafel bereid. Je mocht zelf 4 kazen uitkiezen die dan van de kaas werden afgesneden waar je dus bijzat.

Gegeten op 21 juni 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Hier op een vrijdag een lunch genuttigd. Het pand zier er leuk uit met een terras aan het water. De bediening bestond uit 2 jonge dames die erg hun best deden. Het broodje kaas was prima maar de dienster wist niet welke kaas gebruikt werd. De kroketten op brood waren redelijk maar het merk blijft mij een raadsel. Ook hier veel garnering. De koffie en warme chocomel (uit automaat) waren prima. De wafel met slagroom werd vers gemaakt maar toen hij op tafel kwam was deze al niet meer erg warm.

Gegeten op 21 juni 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Samen met mijn vrouw hier gegeten. Aangegeven dat we rustig wilden zitten ivm hersenletsel. Hier werd rekening mee gehouden met de aantekening dat er evt bij drukte toch mensen naast ons konden komen zitten.
De voorgerechten waren warm/heet (zelfs het bord) en smaakte goed. De hoofdgerechten kregen we niet op. Het was zoals altijd erg veel maar ontzettend lekker. De gyros heeft wel een "vet" smaakje. De sausen en de vegetarische gerechten zijn onovertroffen.
Hier ga ik zeker weer eten. Bij binnenkomst krijg je een ouzo en bij het vragen van de rekening werd er nog een drankje aangeboden van het huis omdat er toch wat lawaai was geweest.
Al met al een keurige bediening en service.

PS. als je aangeeft dat er een pauze tussen de gerechten moet dan wordt hier rekening mee gehouden.

Gegeten op 4 mei 2013

IENS bestaat 15 jaar!