Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van jtheelen

jtheelen

Bij deze ijssalon een ijs en een kop koffie gehad. De ijs hebben ze zelfs glucose- en lactose vrij. Je proeft dat de ijs van fruit is gemaakt en smaakt heerlijk. De koffie wordt mooi gepresenteerd met een mini ijshoorntje aan het schoteltje. Het ijshoorntje was gevuld met lemongrass.

Mocht ik weer eens in Valkenburg komen dan zou ik hier zeker een ijs halen.

jtheelen

Hier een lunch genomen. Mijn vrouw wegens een speciaal eetprogramma beperkt qua keuze. Ze kreeg een grote kom friet zonder ook maar iets erbij. Geen sla, geen tomaat en/of komkommer. De kroketten op brood smaakten goed. Er zat voldoende (zeker niet teveel) garnituur bij. De mosterd kwam uit een zakje van Heinz.

Gegeten op 25 juli 2014

jtheelen

Hier een luch genomen. Kroket op brood en mijn vrouw een gepofte aardappel. Kroketten waren geen Van Dobbe of Kwekkeboom maar wel lekker. Brood was goed en vers. De sla zag er ook goed uit. Mijn vrouw bestelde een gepofte aardappel wegens speciaal eetprogramma. Hier werd dus geen enkel blaadje sla, tomaat of kommer bij geserveerd. Dit viel erg tegen daar we dit wel hadden aangegeven.
Verder zit het op een mooie plek en ziet het er binnen mooi uit. De toiletten zijn wat verouderd.

jtheelen

Hier op een warme middag op het terras gezeten. De tafeltjes zijn leuk aangekleed met spaanse invloeden. Het terras is klein maar gezellig. Je hebt een mooi uitzicht op het publiek. De drankjes werden snel geserveerd. De bediening had tijd om uitleg te geven om zo tot een goede keuze te komen. De gemarineerde olijven waren lekker.
Het lijkt mij de moeite om hier eens te eten.
WE HEBBEN HIER NIET GEGETEN DUS OOK GEEN JUISTE BEOORDELING KUNNEN GEVEN.

jtheelen

Hier gegeten op een dinsdagavond. Het weer was goed dus veel mensen zaten buiten. Wij zaten als enige binnen. We hadden een arrangement van Royal Club (2de 3 gangen keuzemenu gratis). We hadden 1 vegetarisch menu wat lekker en verrassend was. Het andere menu was een vleesgerecht met rode wijnsaus. Het was medium bereid en smaakte perfect. Het glas chardonnay wat werd aanbevolen paste ook goed bij de rode wijnsaus. Als toetje had ik een kaasplankje en de ander "dessert de oude schut" en was super lekker.

Dit kleine restaurant is een echte aanrader. Het is niet groot, je zit dicht op elkaar maar het eten is en bediening zijn super.

Als extraatje kwam de crew van Bonje met de Buren (Patty Brard en Jochem van Gelder) daar ook eten.

Gegeten op 20 mei 2014

jtheelen

Hier een lunch genuttigd. Grote zaak met hoge plafonds. Het was druk maar de bediening had oog voor ons en we konden aan een tafeltje zitten met makkelijke leren stoelen. De drankjes kwamen snel en kaart was duidelijk.
Ik bestelde Cas Spijkers draadjesvleeskroketten met brood maar je kon ook voor friet kiezen. De mosterd was prima. Mijn vrouw bestelde brood met champignons en uien. Je kon kiezen uit verschillende broodsoorten.
De bediening was aardig en vlot. Voor een lunch is het zeker een aanrader.

Gegeten op 21 december 2013

jtheelen

In één woord; Geweldig! Het eten was verrassend lekker. De bediening had alle tijd om dingen uit te leggen. De muziekcd bleef op hetzelfde nummer hangen en dit werd vlot verholpen. Het nadeel is dat de tafeltjes erg dicht op elkaar staan. Je hoort de buren praten en dat kan als storend ervaren worden. Grote groepen die lawaai maken zijn sowieso storend maar daar is niks aan te doen. De keukenbrigade maakt er echt werk van en dat proef je! de prijs/kwaliteit is in orde. Mocht ik weer in breda zijn dan ga ik hier lunchen of dineren.

Gegeten op 4 oktober 2013

jtheelen

Hier een lunch gehad. De zaak was redelijk druk maar niet storend qua geluid. De tafeltjes staan dicht op elkaar dus als het echt druk zou zijn dan is het fijn praten, zeker niet als ook de muziek duidelijk hoorbaar is. De lunch bestond uit 2 kroketten op brood. deze waren lekker en ook de mosterd was prima. De truffelmayo die geserveerd werd was niet zo lekker. de lekkerste heb ik bij Diverso in Nederweert gehad.
Voor een lunch is het een aanrader, vriendelijk personeel en goede bediening. Qua geluidsoverlast zou ik de muziek uitzetten of de tafels verder uit elkaar.

Gegeten op 4 oktober 2013

jtheelen

Met 3 personen gegeten met een Wow-deal (3-gangenmenu vrije keuze van de kaart).
De dienster stond de hele avond alleen en dat was te merken. Zij begroette ons niet, wat kortaf, niet te verstaan en gaf slechte uitleg.
De voorgerechten waren lekker maar meer koud dan warm. De uitleg dat "dat zo hoort" en ze daarna weer meteen doorliep vond ik niet klantvriendelijk. Het vragen of we wat wilden drinken duurde lang en ook het serveren duurde lang terwijl het niet druk was. De hoofdgerechten (400gr Entrecote waar de kruidenboter ontbrak die wel op de kaart stond en een vegetarische Fajitas) waren wel warm. De fajitas kwam op een sissende pan en een bedje van uien. De Tortilla was echter ook grotendeels gevuld met ui en wortel. Niet echt afwisselend en niet wat je verwacht na het lezen van de kaart.
Het nagerecht kon ik niet op, ik heb daar in de plaats koffie gekozen die gewoon goed was. Mijn vrouw had een chocolade cake en die was lekker. Het werd in ieder geval netjes gepresenteerd.
Al met al lekker gegeten. Ik ga nog eens terug maar kies dan wel iets anders. Ik hoop ook dat de bediening vriendelijker en sneller is.

Gegeten op 20 augustus 2013

jtheelen

Hier met 4 pers (allen mannen) gegeten. De ontvangst was vriendelijk. We zaten op het terras waar het al goed vol zat. Enige nadeel is dat er erg veel vliegen zaten. Er is geen menukaart omdat ze met verse producten werken die dgl verschillen. De voorgerechten waren prima van smaak. Het hoofdgerecht werd aanbevolen als rib-eye biefstuk. Toen het op tafel kwam leek het meer op een karbonaadje en niet op biefstuk. Het vlees was wel erg mals en lekker. De wijn werd met uitleg geserveerd. Bij het kaasplankje als dessert kregen we 3 soorten te proeven voordat we een definitieve keuze maakten. Dit waren dus 12 glazen... Later kregen we nog een drankje aangeboden van de eigenaresse en hebben we nog nagepraat. Erg aardige mensen en goed eten.

Gegeten op 19 juli 2013