van kokkritiek

• Recensies in de laatste twee jaar

We hadden geen zin om te koken en daarom maar even de stad in gelopen. Ik had hier lang niet meer gegeten, maar de pizza's waren heerlijk. Het decor geeft je echt een beetje het gevoel dat je niet in Alkmaar, maar op een Italiaans pleintje zit. Voor iemand die even eenvoudig wil eten zeker een aanrader.

Gegeten op 3 april 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

Mooi Italiaans restaurant, op de eerste etage, met leuk uitzicht over de markt. Levendige sfeer, zowel binnen als buiten. Goed eten van bestendige kwaliteit. De bediening is soms wat traag, maar uiteindlijk komt het goed.

Gegeten op 4 april 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk genieten op hun zonovergoten terras. De broodjes zijn prima. Niet heel speciaal. Het brood wordt wel zelf gemaakt. We aten de huisgemaakte gehaktbal met pittige bravasaus 6,95 Een nadeel is dat broodjes vast aan het beleg vastzitten. Als toetje hun eigen gemaakte ijs.

Gegeten op 5 april 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

De lunch smaakte goed; ingrediënten pasten goed bij elkaar en het was mooi opgemaakt.
De inrichting ziet er uit als uit een Rtl Woonmagazine special. Beetje te perfect en daardoor wat zielloos. Het is allemaal erg donker en beetje te klinisch strak. Mag ook allemaal wat losser en speelser. Tot slot stond de hele tijd een loungemuziekje aan dat zich eindeloos herhaalde. Muziek die je doorgaans ook bij woon tv-programma's, maar als je uit eten gaat begint het op gegeven moment te storen. Al met al niet helemaal mijn soort horecagelegenheid. Wel qua eten, maar qua ambiance en bediening sprak het me minder aan.

Gegeten op 11 april 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijke wijn spijscombinaties met een goede service.
Porties zijn niet al te groot maar was voor ons wel voldoende.
Buitenkant ziet er niet uitnodigend uit maar binnen maken ze het goed. Veel verse streekproducten waar we van hebben genoten.
Tot de volgende keer..!!

Gegeten op 12 april 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

Wij liepen toevallig langs en zijn naar binnen gegaan voor een high tea. Deze was erg lekker: erg veel kleine hapjes voor een zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Wij hebben de high tea aangevuld met witte wijn van de uitgebreide en goed geprijsde wijnkaart. De ontvangst was ook zeer gastvrij.De wijnen van het arrangement waren allen goed passend en er werd alert gereageerd als een glas leeg was.

Gegeten op 17 april 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

Kom hier al jaren en het eten is altijd goed, echt Italiaans, de eigenaar doet er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Te verrukkelijk gewoon! Mijn tafelgenoot had een vegetarische pasta genomen en zij heeft ook heerlijk gegeten. Ik kom hier snel terug om de lasagne te proberen.De sfeer is hier dan ook uitstekend.

Gegeten op 30 augustus 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Altijd een goede keuze om naar Bosporus te gaan, eten is altijd prima in orde, lekker. Aardig en goed personeel. Ook bij drukte blijft de service goed en correct. Decor zoals je verwacht bij een Turks restaurant

Gegeten op 29 augustus 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Het eten is heerlijk, lekkere tapas, heerlijke vegetarish,

De bediening is ook goed, vooral de vriendelijke eigenaars

De inrichting vind ik gemiddeld.

Gegeten op 23 augustus 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Restaurant met een zeer zakelijke uitstraling. Bediening afstandelijk. Eten is goed maar qua smaak lag het allemaal zeer dicht bij elkaar bij elk gerecht en daardoor zat er geen spanning in. Als vegetarier teleurgesteld dat het vlees in een gerecht gewoon wordt vervangen voor iets vegetarisch; is toch niet echt vegetarisch koken. Hadden beslist meer verwacht .

Gegeten op 8 september 2012

IENS bestaat 15 jaar!