Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van Ineke

• Uitstekend

Alleen maar lof! We komen er regelmatig en zijn nog nooit teleurgesteld (alhoewel we best wel kritisch zijn). Voor elk wat wils, je kunt altijd terecht!

• Redelijk

Wij vinden de lokatie echt enorm leuk! Een oude molen met een oubollige sfeer. Beneden is een grote bar waar je heerlijk iets kunt drinken voordat je aan tafel gaat. Het is bijna altijd nodig om te reserveren. Helaas denkt de bediening niet erg met je mee...Als je bijvoorbeeld om half zeven wilt eten zeggen ze al snel dat het niet kan, maar wij vinden het nooit erg om aan de bar even te wachten. De keuken is erg klein. Dit heeft zijn charmes maar heeft ook grote invloed op de presentatie van het eten. De borden zijn klein en de garnering is karig. De bediening is niet oplettend maar wel kundig. Voor culineer eten hoef je eigenlijk niet te gaan maar voor de sfeer is het zeker een bezoekje waard! Het eten is overigens wel goed hoor. Malse steak met (iets te veel) saus zijn prima! Gewoon zelf je wensen kenbaar maken en ze kunnen vanalles voor je regelen.

• Redelijk

Heerlijk gegeten! Ik vind wel dat de bediening achteruit gaat nu ze alweer een poosje open zijn. Ook is de indeling van het restaurant niet erg practisch. Als je met een groepje komt eten moet altijd iemand opzij als je naar het toilet wilt gaan omdat je op banken zit. Het bestellen van een drankje kan wel lang duren maar het eten daarentegen is prima en betaalbaar.

• Uitstekend

Stijlvol, sfeervol, zeer aangenaam vertoeven. Het is een stads restaurant in een dorp! Je waant je in een andere wereld als je binnenkomt! Eten is waanzinnig. Helaas is de kennis van wijnen erg sumier.
De ruimte bij de openhaard is echt een mooie plek om het gehele restaurant (dat uit verschillende niveaus bestaat) te kunnen overzien.
Bediening is enthousiast en behulpzaam.
Ook voor zaken ben ik wel eens geweest. Er xijn verschillende ruimtes waar we met ons gezelschap afgeschermt konden zitten! Eigenlijk kan je er voor alle gelegenheden terecht. JE zult je gasten niet teleurstellen.

• Uitstekend

We hebben echt heerlijk gegeten en gezeten! De bediening was vlot, behulpzaam en vriendelijk. '
Beetje studentikoos kan ik wel zeggen maar dat maakt het juist leuk en gezellig! De bediening is altijd bereid om iets extra's voor je te doen.

Helaas kan je er niet reserveren maar om eerlijk te zijn is het kroegje ernaast erg leuk om even te wachten! Je wordt er gewoon opgehaald als je tafel vrij is!

Het is er altijd druk als wij komen maar je mag de tafel zo lng gebruiken als je wilt. Wegkijken vanuit de bediening is er echt niet bij!

Voor herhaling vatbar!