van lauratejedor

• Uitstekend

Erg goed restaurant met een zeer vriendelijke en enthousiaste eigenaar. Voor bourgondiers die een keer vegetarisch willen eten, en voor vegetariers/veganisten die ook bourgondier zijn.

• Uitstekend

Ik heb heerlijk gegeten in een creatieve omgeving gecreeerd door enthousiaste, bevlogen mensen. Het eten was vernieuwend en het was geen probleem om het menu aan te passen aan ons dieet (veganistisch).

• Goed

Superlekker veganistisch gegeten. Prima om met vrienden voor een niet al te hoge prijs een hapje te gaan eten.

• Redelijk

Prima pizza en toetje gegeten. Bediening was zeer vrolijk en vriendelijk (itt wat in vorige commentaren staat). Complimenten! Decor mag wel een keer vernieuwd worden.

• Uitstekend

Ik was hier eergisteren. Het was de eerste mooie dag van het jaar en we hebben lekker buiten op het terras gegeten. Het eten smaakt verukkelijk, er hangt een fijne ongedwongen sfeer en de bediening is oplettend en vriendelijk. Enig minpuntje is dat de porties van dat verukkelijke eten wel iets groter mogen.

• Goed

We hebben hier vorige week heerlijk gegeten. De bediening is zeer vriendelijk en attent en het kleine restaurantje was vol. Het enige minpuntje vond ik de beperkte keuze voor vegetariërs/veganisten.

• Uitstekend

Ik heb twee weken geleden bij de Buurman gegeten. Het eten was heerlijk, de bediening was zeer vriendelijk en het restaurant is sfeervol ingericht. Ook voor vegetariers hebben ze niet-alledaagse gerechten die erg lekker zijn. Ik kan niet anders zeggen dan dat dit zeker een aanrader is!

• Goed

Leuk klein restaurantje! Er staan maar drie gerechten op de kaart en dat maakt de keuze makkelijk. De couscous met perfect gestoomde verse groenten smaakte voortreffelijk! De bediening is bovendien erg vriendelijk.

• Redelijk

Ze kunnen inderdaad goed omgaan met een grote groep. Het eten was redelijk.

• Goed

Sfeervol restaurant met vriendelijke bediening. Het eten smaakte goed, maar meer vegetarische/veganistische gerechten op de kaart zou een verbetering zijn!

IENS bestaat 15 jaar!