Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van maryde

maryde

In middels voor de tweede keer bij Einstein geweest. Het zit op een verrassende plek, je moet het weten. De aankleding is gezellig, er is een "voorkamer " en een grote achterzaal, met mooi weer is er ook een buiten maar dat hebben we nog niet meegemaakt. We kozen de gepaneerde kip en de lams-ossobucco, allebei prima. In deze tijd, waarin het accent op groente ligt, was er opvallend weinig groente bij de kip, bij de ossobucco was de mee gestoofde groente net aan, wel lekker beetgaar. De frites zijn prima, maar een beetje weinig. Lekkere huiswijn, kraanwater erbij is geen probleem. Vriendelijke en efficiënte bediening.
De vorige keer zaten we in de voorkamer die nu wel onze voorkeur heeft, rustiger want de akoestiek en de grote groepen zorgen voor veel herrie.

Gegeten op 29 maart 2014

maryde

Via Groupon een 5-gangen diner geboekt met overnachting. Helemaal niets op aan te merken, echt super! Vriendelijke ontvangst, prima ruime kamer. Het diner werd van tevoren met ons doorgenomen,zodat we het eventueel aan konden passen, wat wij niet deden. Fantastisch diner, heel smakelijk en verfijnd van de amuse vooraf tot en met het dessert. Kraanwater naast de heerlijke wijn was geen probleem.
Voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 19 maart 2014

maryde

Na goede ervaringen in NY met le Pain, toch ook maar eens de proef op de som in Amsterdam genomen. We bestelden cappuccino, prima. Daarna vroegen en kregen we de lunchkaart, waarvan een in het Engels.... Toen ik vroeg waarom dat was, het was niet druk, zei de serveerster dat ze dat niet meegekregen had... ??? We bestelden pompoensoep, een lauwwarme geitenkaassalade en tartine met ham en kaas. De laatste twee kregen we en toen ik vroeg waar de soep was, zei ze dat ze niet alles tegelijk mee kon nemen... Persoonlijk heb ik liever de soep eerst ... Nee we troffen het niet met haar. Ook vreemd was dat aan mensen gevraagd werd om liever beneden een plaats te zoeken dan om naar boven te gaan.. Nee, vanwege de service en klantvriendelijkheid geen aanrader. De soep was waterig, wat ik ook meldde bij de bedieninge, de rest was redelijk. Heel matig allemaal.

Gegeten op 26 januari 2014

maryde

Met een Grouponbon bij Oni gegeten, een 4 gangenmenu met amuse. De verfijnde smaken van zowel vlees als vis waren TOP net als de bediening. De entourage is Japans, niet gek natuurlijk. Met of zonder Groupon. Voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 28 november 2013

maryde

Met Mijn Keuken kennisgemaakt op Antwerpen Proeft en wat was dat lekker! Ik had de St; Jacobsschelpen en mijn partner de zalm. Het was een proeverij, dus klein maar fijn. Overwegen om een keer naar Wouw te gaan!

Gegeten op 10 mei 2013

maryde

Gelukkig weer eens naar Tiel met de mogelijkheid bij Annam te eten. De ontvangst is altijd heel vriendelijk net zoals het eten lekker is. De Wantansoep is een aanrader, een heerlijke bouillon met verse wantan. Deze keer had ik ossenhaas met Vietnamese kruiden, absoluut smakelijk. Toch vaker naar Tiel gaan.

Gegeten op 20 april 2013

maryde

Een jaar geleden hier ook gegeten en net als toen meer dan tevreden. Het 3- gangen keuzemenu is een aanrader. De crepes Suzette's als dessert sensationeel met de bereiding aan tafel. Het restaurant ligt buiten af, ziet er ook van buiten niet opvallend uit maar verdient meer gasten.

Gegeten op 19 april 2013

maryde

Met de Grouponbon hier terecht gekomen, we waren hier eerder. Prettige ontvangst, warme strake inrichting. Voor ons 3- gangenmenu was er ruimte keuze. De kreeftensoep was lekker, de carpaccio prima. De dorade heel goed en ook met de nagerechten was niets mis. Heerlijke wijn, klantvriendelijke bediening. Kraanwater naast de wijn was geen probleem. Hele goede Groupon actie!

Gegeten op 9 april 2013

maryde

Prettig ontvangen en lekker gegeten.Wij (4) hadden allemaal de kabeljauw met garnalen en mosselen. Prima portie, niet teveel saus, zodat je de verschillende vissoorten nog goed kon proeven. Lekkere patat en salade erbij. De bediening mag iets professioneler, om nu vóór iedereen langs alles op tafel te zetten ...? Geen culinaire hoogstandjes, maar lekker eten voor prima prijs. Mooie locatie, moet er alleen niet zo'n dichte mist zijn! Dat was de enige tegenvaller.

Gegeten op 11 april 2013

maryde

Lekker gegeten in mooie, lichte ruimte van het filmhuis. De pompoensoep was erg pitting, de curry goed van smaak. Prettige en servicegerichte bediening. Niet duur!
Kraanwater naast de wijn was GEEN probleem!

Gegeten op 2 april 2013