van Alex en Laura

• Goed

Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten bij Elvi. De bediening is ontzettend enthousiast, zonder overigens opdringerig te zijn. De kaart biedt voldoende keus en is gevarieerd. De prijs kwaliteit verhouding is uitstekend.

• Uitstekend

We hebben hier 2 weken geleden gegeten en ons culinair laten verwennen. Gekozen voor het 4 gangen menu en het bijpassende luxe wijnarrangement, echt een aanbeveling! De bediening was zeer attent en voelde goed aan wat onze wensen waren, prefecte service! We hebben er een gezellige, leuke avond gehad.

• Slecht

We hebben vanavond een zeer negatieve ervaring gehad in het restaurant van de Biltsche Hoek. De hoofdgerechten waren matig tot slecht, de varkenshaas was smakeloos en droog, de wiener schnitzel was van slechte kwaliteit met veel vet in het vlees en doordrenkt van oude jus. De bediening was een aanfluiting, onze serveerster was kortaf en werd aan het eind van de avond zelfs boos omdat we het eten niet goed hadden gevonden. Bij het uitruimen vielen verschillende keren de schaaltjes met etensresten op de tafel. Kortom een avond om nooit meer te beleven, zonde van de tijd en het geld.

IENS bestaat 15 jaar!