Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van hudi

hudi

Wat een heerlijke avond was dit weer, we waren hier voor de tweede keer. De gast word hier echt verwend. We hadden een 4 gangen menu. Alles was vers bereid. De geadviseerde wijnen waren top. De eigenaars zowel de gastvrouw als gastheer zijn echt professioneel. Ook het overige personeel is zeer gastvrij. Wat ons betreft is dit een echte aanrader.

Gegeten op 20 april 2014

hudi

salade met geitenkaas met heel veel sla als voorgerecht, hoofdgerecht lamsrack met rozemarijn/tijmsaus. Het garnituur was niet vers bereid. Prijs kwaliteit totaal niet in balans. Binnen 1 1/2 uur waren we buiten.Met een fles huiswijn hebben we € 99 betaald voor een voorgerecht en een hoofdgerecht. Veel te hoge prijs voor deze kwaliteit. Absoluut geen aanrader.

Gegeten op 19 april 2014

hudi

Prijs/kwaliteit is hier niet in balans. Het is meer een super eetcafé. We hebben goed gegeten maar de prijs is te hoog. De bediening is niet attent. Ze hebben het te druk en geen tijd voor de gasten. We hadden een 4-gangen verrassingsmenu. Niets culinairs.

Gegeten op 10 augustus 2013

hudi

Wat een heerlijke avond hadden we hier, alles klopt. Prijs/kwaliteit is in uitstekend verhouding. We hadden een 4 gangen surprise menu met een wijnarrangement op advies van Maikel. Heerlijke amuses en een grandioos diner. Bediening is top. Wat ons betreft is dit een echte aanrader, wij komen zeker terug.

Gegeten op 9 augustus 2013

hudi

Mooie avond om buiten te dineren, sfeer in de Korte Putstraat is grandioos. We hadden helaas niet gereserveerd en waren blij om dat er bij Tante Pietje nog plaats was. Kwaliteit eten is goed, niets bijzonders. Maar ik denk dat ze de tafels 4 keer op een avond bezet willen hebben. Voor dat we aan tafel gingen zitten, werd er gevraagd wat we wilden drinken. Snel een mandje stokbrood op tafel. We hadden een voorgerecht , hoofdgerecht en koffie. Na een uur waren we vertrokken. Ontzettend waardeloos. De Korte Putstraat is grandioos, maar Tante Pietje is wat ons betreft geen aanrader.

Gegeten op 8 augustus 2013

hudi

Wat en fijne ervaring bij dit restaurant, de prijs/kwaliteitverhouding was uitstekend. De jonge bediening was zeer gastvrij en attent. We hadden een 3 gangen menu. Een geweldige zeetong, heerlijk gebakken in de roomboter, ruim voldoende garnalen en een mooi nagerecht ( afwijkend van het 3 gangenmenu, was geen probleem). We komen heel graag terug dit is een echte aanrader.

Gegeten op 22 juni 2013

hudi

Vrijdagavond met zn vieren gedineerd, entourage is ok. Bediening is uitstekend, zeer gastvrij. 4 gangenmenu was voldoende van kwaliteit. Prijs/kwaliteit was in ok. Mag wat de gerechten betreft iets verrassender.

Gegeten op 15 maart 2013

hudi

De prijs/kwalitit is hier niet ok. Teveel missers zowel in de bediening als in de keuken. Als wijn bar teweinig keus. Misschien als ze voldoende kritiek krijgen gaat het wel goed komen. Bedienig is wel heel aardig en attent. Geen aanrader maar misschien gaan we het in 2013 nog een keer proberen

Gegeten op 22 december 2012

hudi

Een mooie Brasserie annex restaurant, een heerlijke lunch waarin prijs/kwaliteit in uitstekende verhouding staat. Bediening is zeer attent en professioneel. Mooie lunchgerechten en uitstekende wijn.

Gegeten op 26 oktober 2012

hudi

Wat een geweldige ervaring. Deze jonge ondernemers weten wat gastheerschap is. Mooie verse gerechten tegen een redelijke prijs. Voorgerecht steak tartaar was subliem. Wijnen uitstekend. Bediening was Top. Wij komen hier zeker terug en is dit restaurant wat ons betreft een aanrader.

Gegeten op 22 augustus 2012