van hudi

• Recensies in de laatste twee jaar

Prijs/kwaliteit is hier niet in balans. Het is meer een super eetcafé. We hebben goed gegeten maar de prijs is te hoog. De bediening is niet attent. Ze hebben het te druk en geen tijd voor de gasten. We hadden een 4-gangen verrassingsmenu. Niets culinairs.

Gegeten op 10 augustus 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Wat een heerlijke avond hadden we hier, alles klopt. Prijs/kwaliteit is in uitstekend verhouding. We hadden een 4 gangen surprise menu met een wijnarrangement op advies van Maikel. Heerlijke amuses en een grandioos diner. Bediening is top. Wat ons betreft is dit een echte aanrader, wij komen zeker terug.

Gegeten op 9 augustus 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Mooie avond om buiten te dineren, sfeer in de Korte Putstraat is grandioos. We hadden helaas niet gereserveerd en waren blij om dat er bij Tante Pietje nog plaats was. Kwaliteit eten is goed, niets bijzonders. Maar ik denk dat ze de tafels 4 keer op een avond bezet willen hebben. Voor dat we aan tafel gingen zitten, werd er gevraagd wat we wilden drinken. Snel een mandje stokbrood op tafel. We hadden een voorgerecht , hoofdgerecht en koffie. Na een uur waren we vertrokken. Ontzettend waardeloos. De Korte Putstraat is grandioos, maar Tante Pietje is wat ons betreft geen aanrader.

Gegeten op 8 augustus 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Wat en fijne ervaring bij dit restaurant, de prijs/kwaliteitverhouding was uitstekend. De jonge bediening was zeer gastvrij en attent. We hadden een 3 gangen menu. Een geweldige zeetong, heerlijk gebakken in de roomboter, ruim voldoende garnalen en een mooi nagerecht ( afwijkend van het 3 gangenmenu, was geen probleem). We komen heel graag terug dit is een echte aanrader.

Gegeten op 22 juni 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Vrijdagavond met zn vieren gedineerd, entourage is ok. Bediening is uitstekend, zeer gastvrij. 4 gangenmenu was voldoende van kwaliteit. Prijs/kwaliteit was in ok. Mag wat de gerechten betreft iets verrassender.

Gegeten op 15 maart 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

De prijs/kwalitit is hier niet ok. Teveel missers zowel in de bediening als in de keuken. Als wijn bar teweinig keus. Misschien als ze voldoende kritiek krijgen gaat het wel goed komen. Bedienig is wel heel aardig en attent. Geen aanrader maar misschien gaan we het in 2013 nog een keer proberen

Gegeten op 22 december 2012

• Recensies in de laatste twee jaar

Een mooie Brasserie annex restaurant, een heerlijke lunch waarin prijs/kwaliteit in uitstekende verhouding staat. Bediening is zeer attent en professioneel. Mooie lunchgerechten en uitstekende wijn.

Gegeten op 26 oktober 2012

• Recensies in de laatste twee jaar

Wat een geweldige ervaring. Deze jonge ondernemers weten wat gastheerschap is. Mooie verse gerechten tegen een redelijke prijs. Voorgerecht steak tartaar was subliem. Wijnen uitstekend. Bediening was Top. Wij komen hier zeker terug en is dit restaurant wat ons betreft een aanrader.

Gegeten op 22 augustus 2012

• Recensies in de laatste twee jaar

Wat een fantastische beleving. Het was schitterend weer en we dineerden in een prachtige tuin. Een 3-gangenmenu voor €32,50 met een geweldige prijs/kwaliteit verhouding. Veel extra's zoals diverse amuse's, eigen gebakken brood. Mooie presentatie op de borden, goede wijnadvies. Bediening zeer gastvrij. Dit was Top. Een echte aanrader

Gegeten op 14 augustus 2012

• Recensies in de laatste twee jaar

Gedineerd met zn tweeen. Prijs/kwaliteit is hier in balans. Entrecot met pepersaus was van uitstekende kwaliteit. Mijn vrouw had een visschotel met 5 soorten vis. Garnituur was divers. Bediening was top, alle bediening was zeer service gericht en heel vriendelijk (inclusief de eigenaar) Menukaart biedt een mooi assortiment met verschillende soorten menu's.
Een echte aanrader.

Gegeten op 4 augustus 2012