a TripAdvisor company

van robcitroen

robcitroen

Met 4 personen gegeten. Uiterst vriendelijke bediening in een leuk uitziende zaak. Eten was uitstekend alles was vers en prima verzorgd.

robcitroen

Met vier personen en klein kind van 3 jaar gegeten. De kaart was uitgebreider dan de vorige keer, Ook voor de kleine waren er voldoende keuzes. Het eten was zoals altijd goed en de bediening vriendelijk. Echt een adres om vaker naar toe te gaan,

Gegeten op 30 januari 2015

robcitroen

Afgelopen zaterdag met 4 personen hier gegeten. Het was al lang gelden dat we hier gegeten hadden. Vriendelijke ontvangst zoals altijd Het eten was als vanouds goed. De prijzen daarentegen waren flink gestegen ! Wat wel opviel was dat men je zo snel mogelijk weg wilden hebben. Zo gauw het voorgerecht was afgeruimd, stond het hoofdgerecht al op tafel. Toen we aan de koffie gingen zag je de bediening iedere keer kijken van ; zijn ze nu nog niet weg? Al met al komen we hier voorlopig niet meer !

Gegeten op 31 januari 2015

robcitroen

met collega's hier onlangs gegeten. Vriendelijk personeel. Heerlijk voorgerecht gegeten. Ook het hoofdgerecht was prima. Alle collega's waren het er over eens dat het eten prima was. Leuk restaurant met verschillende zitjes en een terras.

Gegeten op 22 december 2014

robcitroen

met 6 personen hier gegeten. Net zoals anders een vriendelijke ontvangst. Het buffet was weer uitgebreid en voortreffelijk en werd steeds aangevuld. Vers bereide en gegrilde saté. Echte Indische smaak. Later kwam de eigenaar persoonlijk een praatje maken aan tafel. Ook na het afrekenen werden we door het personeel vriendelijk naar de uitgang begeleid.

Gegeten op 20 december 2014

robcitroen

Met een groep van tien man gegeten in dit nieuwe restaurant. Om 17:30 binnen gekomen. We zouden even moeten wachten op een tafel, maar konden alvast een drankje aan de bar nemen. We hebben toen ook maar wat stokbrood en kruidenboter besteld. Na een 2e drankje en "stokbrood van het huis" konden we uiteindelijk om 20:00 aan tafel. De bediening was vriendelijk, de icetea was op en de muziek was hard

Gegeten op 21 december 2014

robcitroen

vanavond weer gegeten bij de nieuwe pauw. zoals altijd zeer vriendelijk ontvangen en maar gelijk begonnen met een drankje van het huis. We hebben ons weer tegoed gedaan aan de verse groenten en vlees bij de wok en bij de tepan yaki met ontzettend veel keuze in vlees en vis.
Ook hebben wij genoten van het uitgebreide desertbuffet, Echt een top restaurant.

Gegeten op 10 december 2014

robcitroen

op een maandagavond met een collega wezen eten; er was alleen één personeelslid die nauwelijks praatte. we hadden gekozen voor een rijsttafel. Er was voldoende eten, maar de smaak was niet echt Indonesisch. Toen wij wilden afrekenen met onze creditcard, pinnen bleek dat je hier alleen contant kon betalen. gelukkig hadden wij net genoeg geld bij ons

Gegeten op 8 december 2014

robcitroen

Met 5 personen hier onlangs gegeten. Het eten was heerlijk. Twee van de 5 personen lusten geen sushi, maar dit was geen probleem omdat de andere gerechten zeer lekker waren.

robcitroen

Restaurant ziet er netjes en verzorgd uit. Wat vooral op viel is dat er op vrijdagavond om half 8 bijna net zo veel personeel als gasten aanwezig waren. De keuze voor wat betreft wokken is ruim en goed. De koks hadden zo te zien weinig plezier in hun werk.
De overige gerechten van het buffet waren lauw en ook de friet en snacks voor de kinderen waren lauw.

Gegeten op 16 mei 2014