Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van Martina

Martina

Wij zijn dol op de Aziatische keuken en eten het vaak en graag! Een week of vier geleden voor het eerst naar New King geweest omdat ons vaste adresje geen plekje meer had en dit is nu ons lievelings Chinees restaurant geworden! Het eten is echt top, de ambiance alsof je op een korte vakantie in het verre oosten bent, en wat een bijzonder sympathieke bediening. Zijn sinds onze ontdekking iedere week teruggekeerd, iedere keer andere gerechten gekozen, en allemaal top! Ga snel.

Gegeten op 5 november 2012

• Uitstekend

Afgelopen weekend in Bordewijk gegeten, grandioos!! Wij kozen voor het a la carte menu, en begonnen met een amuse van heilbot, oesters buiten de kaart om, een filet Americain van rivierkreeftjes (een absolute aanrader) maar de pate was ook al zo lekker. Alle gangen waren stuk voor stuk even smaakvol. Bijzonder dat de chef kok aan tafel het dagmenu komt vertellen. De bediening vonden wij erg vakkundig. Wij komen graag binnenkort terug!

• Uitstekend

Fantastisch gegeten. Wij hebben de kok een 4 gangen vis menu laten maken en werkelijk iedere gang was fantastisch, in combinatie met goed wijn arrangement en sympathieke bediening, komen wij snel weer terug.

• Uitstekend

Afgelopen zondag hebben wij een familiebijeenkomst in de serre van de Zeilhoek gehouden. Wij hadden het meest uitgebreide lunchbuffet gekozen en het was een fantastische keuze. Bediening was perfect, heerlijk gegeten en lokatie ideaal. Bedankt voor de heerlijke middag.

• Uitstekend

Heerlijk gegeten in Restaurant Open! Helaas hadden wij veel haast en dus alleen tijd voor een voor (carpaccio van pulpo en een terrine van eendenlever) en hoofdgerecht (Filosoof en kabeljauw). Alles van hoogwaardige kwaliteit, goede prijs/kwaliteitverhouding. Ja van dit eten worden wij erg blij, puur en eerlijk! Wij hebben al gereserveerd voor volgende week!

• Uitstekend

Eindelijk weer eens een restaurant met een goede prijs/kwaliteit verhouding! De konijnenpate met Mostarda di Frutta was echt heerlijk. Het hoofdgerecht van de dag gegeten, lam in verschillende bereidingen, filetstukjes heerlijk, maar die huisgemaakte lamsworst toch de favoriet! Leuke avond, sympathieke bediening, heerlijk eten voor een aangename prijs. Wij komen snel terug.