Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van Frans Goorhuis

Frans Goorhuis

Gisteren met zes vrienden uitstekend gegeten in dit intieme restaurant. Attente vriendelijke bediening die je veel vertellen over het eten en de uitstekende wijnen die je geschonken krijgt.
Als we toch een paar minpuntjes moeten noemen: tafelgenoten wilden een likeurtje bij de koffie en de twee merken (Benedictine en Tia Maria) had men niet in voorraad. Daarnaast vonden wij de stoelen niet zo comfortabel na een aantal uren zitten.
Dit doet echter niets af aan de geweldige avond die wij gehad hebben.

• Goed

zijn hier vanavond voor de eerste keer geweest en hebben goed gegeten. Prettige bediening die inderdaad wel wat sneller kan zoals veel mensen al hebben aangegeven. Maar wij nemen de tijd voor een etentje en dan maakt de tijd niet meer zoveel uit. Drankjes kwamen overigens wel snel op tafel. Op kritiek wordt goed gereageerd en de eigenaar was er zelfs blij mee. Wij vonden de citroentaart wel erg royaal bestrooid met limoncello waardoor er geen andere smaak te proeven was. Koffie was niet warm en die werd zonder morren vervangen door nieuwe exemplaren.Uitstekende wijnen hebben ze in ieder geval wel.

• Goed

wij hebben, samen met Braziliaanse vrienden, een erg leuke avond gehad in dit restaurant. Het is inderdaad vol, reserveren aanbevolen. wij herkennen ons niet in het beeld van een trage bediening en luide muziek. Onze bestellingen kwamen goed door. Je kunt inderdaad beter alles tegelijk bestellen als je met vier man bent. Enige kleine minpunt voor mij was de nogal slappe caipirinha waar nogal weinig cachacca in zat. Voor de rest geen commentaar. Wij komen zeker terug.

• Goed

we hebben erg lekker gegeten van een goede rijsttafel met twee Braziliaanse vrienden die het ook heerlijk vonden. Prettige attente bediening in een leuke ongedwongen atmosfeer.

• Goed

Wij hebben 28 juli 2011 uitstekend gegeten in dit restaurant. De aankleding is inderdaad gedateerd maar alles is wel netjes en schoon. Bediening is prettig en wat belangrijker is de beide kaasfondues waren erg lekker. Voor ons de eerste maar niet de laatste keer als we lekker willen fonduen.