Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van ziggo

ziggo

20 jaar geleden mijzelf belooft hier nooit meer binnen te komen, maar ach de groupon bon was zo leuk, we proberen het nog een keer. Biefstuk voor 4 personen en een Amuse wat kon daar nu aan verkeerd gaan. Bij binnenkomst kregen we een bitterbal, lekker.............. het was voetbal, echter nog wij nog onze vrienden geven hier iets om maar de speakers stonden zo hard bij de beamer dat dit je niet kon ontgaan. Na de bitterbal een heel uur niets, we stonden niet op punt om te vertrekken en het hoofdgerecht werd geserveerd, rare hompen vlees op de borden en duidelijk door een gaatjes machine gestopt in een ultieme poging het mals te maken. we vroegen of het niet gebruikelijk was om eerst de amuse te krijgen, die werd tijdens de hoofdmaaltijd geserveerd met iets van sorry koffie straks is van het huis. De amuse was een koud blok geitenkaas wat de koelkast uren te laat had verlaten, koud en smakeloos. Dan de koffie , we hebben het met ons vieren laten staan getverdemme, wat een vies bakkie, klopt zegt de bediening we krijgen hier veel klachten over maar men krijgt de machine niet goed afgesteld. Dan maar betalen, en zo snel mogelijk weg dachten we. Er is niemand meer dan maar wachten bij de front desk. Ja hoor iemand wil de rekening op maken en rekent onze Groupon er bij in plaats van af te trekken, ik zeg niets en geef de helft waarmee de dame vertrekt. Onze vrienden maken de opmerking dat het van a tot z niet naar wens is geweest en de bediening knikt hoofdschuddend. We hebben medelijden met haar, ze staat er bijna alleen voor en krijgt ook alle kritiek om haar oren. Conclusie vergane glory en zeker nog slechter dan 20 jaar geleden, ons advies wegblijven van deze tent!!!!!!!!!!!!!!!! Dit is niet meer van deze tijd, zowel het eten als de aankleding en de bediening !!

Gegeten op 21 juni 2014

Gegeten op 18 april 2014

ziggo

Hier gegeten tijdens de Iens deal, en zeker niet voor de laatste keer.
Hier wordt verrassend lekker gekookt, Hier met ons drieen gegeten en het eindoordeel.. Hier komen we Terug !!

ziggo

We stapten met een Groupon bon van 77 euro het gezellige met kaarsen verlichte restaurant binnen, boedha bar klonk uit de speakers en we maakte ons op voor een culinaire avond met tongstrelende middellandse zee gerechten zoals de bon ons deed beloven.Eerst maar een flesje Sauvignon om de smaak papillen los te maken. Direct erna kregen we het voorgerecht, een soort van Griekse salade, echter zonder ui of feta maar met geraspte Nederlandse kaas en vers gebakken stokbrood en twee potjes met tzatziki, we hebben nog even gewacht maar er kwam niets meer dus moesten we aannemen dat dit de eerste gang was, halverwege deze gang werd opnieuw geruisloos en zonder uitleg twee glaasjes Ouzo neergezet , niet echt een super combi als je al halverwege de fles witte wijn bent. De Eigenaar loopt regelmatig de deur uit om te roken waardoor mijn tafeldame regelmatig werd getrakteerd op de 3 graden buitenlucht.
Dan het hoofdgerecht opnieuw zonder enige uitleg werd er een dienblaadje neer gezet, met een paar schaaltjes , bestaande uit een in schijfjes gesneden worst in tomatensaus, 4balletjes gekruid gehakt wat je van de griek kent echter zo groot als een stuiterbal, een mini bakje met een paar stukjes vlees , twee gevulde punt paprika´s en een tot snot gekookte risotto met zeevruchten, tenminste dat was de bedoeling van de 4 overgare mosselen die er recht op in stonden.
Nagerecht bestond uit een natte cake met stukjes walnoot, niet mijn smaak en een mini stukje baklava. Dit moest 77 euro waard zijn volgens de bon. Jammer, restaurants krijgen via Groupon de kans om een visite kaartje af te geven, dit is hier jammerlijk mislukt. Voor dit geld zijn er in de zelfde straat zoveel betere restaurant te vinden dat ik zelfs mensen wil adviseren die de bon hebben gekocht deze terug te sturen naar Groupon, niet om het bestede geld maar het is jammer van je tijd en trek om hier te gaan eten. Uiteindelijk stond de wijn voor 3 euro meer op de rekening dan op de prijskaart, we vonden het niet de moeite van het opmerken waard. Dit is zonder twijfel een eenmalig bezoek geweest, Jammer het restaurant ziet er aan de buitenkant sfeervol uit maar het eten gaat er niet voor zorgen dat het er over een jaar nog zit.

Gegeten op 17 november 2012

ziggo

Dit gaat een zaak komen waar we heel graag terug gaan komen, er wordt met liefde gekookt. De bediening is niet te stijf met veel aandacht voor de klant. Rondje van de chef was erg leuk en door ons erg op prijs gesteld. Lekker eten prima wijnen! Deze zaak gaat een grote toekomst tegemoet.

ziggo

Leuke straat om een hapje te gaan eten, Zeer gastvrij leuke bediening met persoonlijke aandacht. Dan het eten. Prima op smaak. Niets op aan te merken. saté had best iets groter gemogen, wat in de schaaltjes ligt is uitstekend maar niet voor iemand die echte grote trek heeft. Voor ons voldoende maar alles ging dan ook op komt toch niet erg royaal over, maar er wordt wel gevraagd of er iets aangevuld moet worden. We waren er met een Groupon bon ter waarde van 72 euro voor twee personen. Achter de deur staat staat een straat klapbord voor het zelfde menu voor 19,95. P.P Conclusie voor 19,95 eet je hier echt lekker en wordt er met liefde gekookt dat proefje, maar voor 72 euro zou ik hier niet gaan eten en is het menu voor 72 euro zonder drank echt te duur. Tip voor de bediening, haal dat bord daar weg , en het zou leuk zijn als jullie de dames in en uit de jas hielpen.

• Uitstekend

Met een hele groep gegeten, prima kwaliteit / prijs verhouding we kommen terug! Heerlijk lente menu gegeten

• Uitstekend

Opnieuw hier gegeten, nu maar eens zonder een groupon bon, gewoon omdat het erg lekker was voorgaande keren. Ditmaal met een vriend die ook veel buiten de deur eet en? Alledrie van mening dat er werkelijk fantastich gekookt wordt. Mondiaal een rijzende ster in Den-Haag

• Goed

• Goed

Even zoeken tussen de andere strandtenten, geen enkel ( tijdelijk ) huisnummer te vinden, draaien leuke muziek maar we kwamen voor de bbq. Erg de moeite waarde als je de prijs in ogenschouw houd. Voor 22 euro pp kregen we een dampende bbq op tafel met uitzicht op de ondergaande zon op een van de weinige dagen dat het even niet regende. Leuke bediening, voldoende vlees. Zou er wel brood bij bestellen als voorafje. Vlees was goed en voldoende, tip voor de beachclub, maak je eigen kruidenboter, presentatie is leuk maar op zakjes kruidenboter melange is Nederland allang uitgekeken, AANRADER!!!

• Uitstekend

Vanavond hier gegeten met mijn vrouw,schoonmoeder en tante, wilde geen misser hebben dus gekozen voor Mondiaal want we waren de eerste keer aangenaam verrast. Voorgerecht Tonijn in zeewier gerold met tempura beslag, wat een geweldige combo lauw warm krokant en exact goed gebakken, deze chef snap het helemaal, soep kervel soep met gamba , de dames likte nog net niet de borden leeg. derde gerecht Eendenborst met zoete aardappel, a dente groente, mooie kleine blokjes biet zonder gronderig te zijn.Als nagerecht een bordje met kersen, aardbei en een luchtige frisse limoen vulling op cake en gebrande slagroom. prijs 25 euro per persoon. Werkelijk waar ik snap niet dat je voor dat geld deze heerlijkheden krijgt voorgeschoteld, wat doen die rijen bij de mc drive ??? als je smaak papillen hebt zouden hier de rijen moeten staan. Mondiaal...tot snel!!!