Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van schaapje

• Uitstekend

Hier pas samen met vrienden gegeten en wat hebben we genoten van dit heerlijke eten en de heerlijke wijnen. En dan daarna door naar de prachtige bed and breakfast van de herberg. Om die te vinden fietste de kok ons voor door het donker. Ongelofelijk wat een persoonlijke service. Dit is echt een plek om terug te komen!

• Matig

• Matig

Vorige week hier gegeten. Vriendelijke bediening maar het eten viel tegen. Erg kleine porties. Bij de risotto met groene asperges lag welgeteld 1 witte asperge! Geen groene te bekennen. De couscous bij de lamsracks was niet meer dan 1,5 eetlepel. Het nagerecht was duidelijk gemaakt van diepvries roodfruit. Kortom niet echt een aanrader.

• Redelijk

• Redelijk

In april gegeten met vrienden. We hadden 2 soorten rijsttafels. Erg lekker, veel verschillende smaken. De ambiance is indisch maar niet echt gezellig, met de 'snorrende' koeling, moeilijk te horen muziek. Maar om te proeven moet je hier wel zijn. En ook de bediening is vriendelijk.

• Uitstekend

Zaterdagavond met de familie hier heerlijk gegeten. Er bleek sinds juni een nieuwe eigenaar en concept te zijn, dat was duidelijk te merken. Het verrassingsmenu was werkelijk verrassend lekker (hoofdgerecht lamsracks met chocoladesaus) en nog heel betaalbaar ook (29,50 euro). Het bedienend personeel en de kok erg vriendelijk en attent. Het enige kritiekpuntje was dat er wat veel tijd zat tussen het hoofdgerecht en het nagerecht. Echter na een korte vraag hierover werd binnen enkele minuten een heerlijk dessert geserveerd, waarbij extra aandacht was gegeven aan het dessert van mijn vader vanwege zijn 70 jarige verjaardag. Het restaurant is echt een aanrader voor fijnproevers, zelfs met een wat smallere beurs.

• Goed

• Goed