Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van Proever8054

• Uitstekend

Dit is het beste lunchrestaurant van Amsterdam, zeer aardige eigenaar, heerlijk gepofte aardappels en sublieme zalm. Ook nog heel kindervriendelijk (eigen theeservies, en pannekoeken + prinsenthee van de zaak)

Rommert

• Uitstekend

We hebben hier vrijdagavond gegeten. Het menu was zeer goed met spannende gerecht, met name de gamba''s en de pastasalada waren zeer goed. Goede bediening (misschien zelfs te veel personeel). Goede prijs kwalitieit verhouding. 2 kleine kritiekpuntjes: het brood (beetje afbakbrood van de supermarkt) en de slechte olijven bij het begin. Voor de rest een absolute aanrader.

• Uitstekend

Zaterdagavond met 8 personen gegeten in Oud-sluis, en het was werkelijk waanzinig goed, goede bediening, en heerlijke gerechten.

• Uitstekend

Ik heb in Nederland nog nooit zo goed Italiaans gegeten. Het was de bedoeling indruk te maken op mijn vader en dat is uitstekend gelukt!! Eigenlijk wil ik dit restaurant voor mij zelf houden!!! Hopen dat de kwaliteit zo hoog blijft. Als dat zo is wil ik elke dag eten!!

• Goed

• Goed

Prima concept, voor even eten voor de bios of theather. Zeer vriendelijke bediening en goed voedsel. Niet duur. een aanrander als snel wilt eten