Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van Lubbers

• Matig

We zijn hier gisteren met z'n vieren wezen eten. We hebben gekozen voor het lopend buffet. De gerechten waren wat flauw en hadden veelal de zelfde smaak. De prijs was ook laag 14,99 p.p., dus de prijs/kwaliteit verhouding was redelijk. Na het hoofdgerecht hebben we een aantal keren geprobeerd de aandacht te trekken van een ober, maar dat lukte niet. Na een aantal pogingen zijn we vertrokken. Licht geïrriteerd omdat we geen dessert of koffie konden bestellen.

• Uitstekend

We zijn gisteravond heerlijk verwend met een trio van bloedworst, ganzelnever en een kroketje van kalfszwezerik. Daarna ging de verwennerij verder met een chateau briand. Beide gerechten staan niet overal op de kaart. Daarnaast was de keuze moeilijk doordat daarnaast nog vollop keuze van andere a la carte gerechten was. De porties waren groot en zorgden bij een driegangen menu voor een vol gevoel. De service was in een woord top. De bediening was erg oplettend en keek altijd of ze van dienst konden zijn met het bijschenken uit de fles wijn of de fles water. Ook had de bediening een goede kennis van de gebruikte producten en wijnen. Dit is een echte aanrader voor mensen die even om willen rijden voor dit restaurant in de sfeervolle dorp Montfoort. Wij zullen zeker nog eens terug komen.

• Uitstekend

Wij eten hier regelmatig. De locatie aan het water is vooral in de zomer erg leuk. Probeer dan een plekje op het terras te kijgen. 's Avonds zie je dan de zon ondergaan achter de weilanden. De kaart wisselt regelmatig, maar wij laten ons meestal verrassen door het verrassingmenu van de kok. Hij weet elke keer weer iets lekkers te bedenken met verse producten uit het seizoen. De wijarrangementen begeleiden het eten ook erg goed. De locatie is modern en sfeervol aangekleed. En de service is goed.

• Matig

Drie weken geleden hebben we hier gegeten. Het eten was matig qua kwaliteit. De locatie heeft potentie door de vestiging in een oud klooster. Het begon bij de kaart, waar niets inspirerends op stond. Maar de grote tegenvaller was de manier van presenteren. De sla was erop gekwakt, het vlees zag eruit alsof het gekookt was, i.p.v. gebakken. De smaak was redelijk. En het dessert, vijf stukjes lekkere kaas, met zachte melba toast. Het is een restaurant met potentie, maar presentatie en originaliteit van de keuken moet beter.

• Uitstekend

Na een bruiloft in het hoge noorden, wilden wij lekker eten voor onze terugreis naar het Utrechtse. Op Iens gekeken en er stond voor 't Huys van Bunne een goede recentie. Na kennis gemaakt te hebben met de eigenaars hebben zij de verwachtingen ver overtroffen. De kaart was aangenaam gevarieerd. En de kwaliteit was goed. Zelf heb ik vooraf genoten van een heerlijke parmaham met frambozensaus en mijn partner van de Portobello met spinazie en geitenkaas. Ook de hoofdgerechten waren erg goed. Dus voor de mensen die een keer in het noorden goed willen eten, of een eindje willen omrijden is dit een echte aanrader.