a TripAdvisor company

van jojakowier

Via online reservering

Alle gerechten waren zonder uitzondering goed. De service aangenaam en attent. De wachttijd voordat de gerechten op tafel komen zijn, zoals mijn beeld van O'Pazzo uitermate traag en veel te lang. De medewerkers verontschuldigen zich daarvoor en pakken dat zakelijk goed op.
Ondanks de kwaliteit en gezelligheid zal mij dat weerhouden terug te komen.

Gegeten op 12 november 2015

Via online reservering

De ons geboden vrije keuzemogelijkheid bij het drie gangenmenu vonden wij een groot pluspunt. Een amuse moesten wij ontberen evenals een stukje brood bij het voorgerecht, terwijl het bordje ervoor wel klaarstond. De fles wijn werd erg nonchalant ingeschonken.
Het door ons gekozen voorgerecht was uitstekend. Het hoofdgerecht eendenborst was goed, het vlees (Biefstuk) rood door mij besteld kwam volledig gegaard op tafel. Een grote teleurstelling, maar de fout werd keurig opgepakt door de bediening. De tweede poging was de biefstuk gebakken zoals de wens was alleen werden de aardappeltjes vergeten en was de groenten volledig rauw en koud op het bord gedrapeerd. De totale wachttijd tussen de gangen was veel en veel te lang, dat constateerden wij ook aan andere tafels. Wellicht een kok in de keuken, die nog wat ervaring moest opdoen. Het nagerecht goed en de bediening heeft veel wat fout ging in de keuken op een prettige wijze opgelost en daardoor veel goed gemaakt.
We zullen in de toekomst nog eens een poging ondernemen met AH bonnen, dan is de prijs/kwaliteitsverhouding nog redelijk te noemen.

Gegeten op 1 oktober 2015

jojakowier

Helaas is Nijmegen voor ons wat uit de buurt. Maar als we dan in Nijmegen zijn dan zijn we vaste klanten. Ruim 20 jaar komen we met een zekere regelmaat. Wat je ook bestelt het is altijd goed en de kaart bevat regelmatig nieuws. De carpaccio en wortel/pompoensoep waren als voorgerecht meer dan smaakvol. Het vegetarisch gerecht Flan van knolselderij en een pissaladière van selderij met een klein kaaskroketje waren super evenals de diamanthaas van speciaal rund. Een heerlijk kop koffie als besluit was voor ons voldoende.

Gegeten op 19 maart 2014

jojakowier

Een verrukkleijk pizza Ciao Ciao dun gesneden ossenhaas,rucola,kaas. Zo hoort pizza te smaken. De vegetarisch Ravioli met geitenkaas was voortreffelijk. Eindelijk eens een lekkere kop koffie na en Limoncello van het huis. De combi met de koffie is er niet,maar een aardige attentie. Zeer vriendelijk en goede bediening. Zeker terugkomen!!

Gegeten op 13 maart 2013

• Uitstekend

Zowel de Lasagna als ook de Tris Pasta waren voortreffelijk van smaak. Vers en met de uiterste zorg bereid.

• Uitstekend

Heerlijke vers bereide pasta met verrukkelijke funghi, een verademing en een feest tegelijk. Als we Apeldoorn weer bezoeken komen we zeker terug op dit adres.

• Matig

• Matig

Afgezien van de buitengewoon amicale houding van de ober, daar moet je maar van gediend zijn is de kwaliteit van het eten goed,maar laat de bereiding ervan te wensen over. Wij zouden dit adresje niet gauw doorgeven aan onze vrienden.

• Goed

Hotelrestaurants blinken meestal niet uit in een geweldige keuken,maar deze is zondermeer goed te noemen. Uistekend gaat wat ver, maar als gast word je hier goed,vriendelijk en qua eten en drinken goed verzorgd.

• Goed

Een gezellig en sfeervol restaurant van niet al te hoge kwaliteit,maar de prijskwaliteitsverhouding is zonder meer goed.
De hoofdgerechten waren goed, de wrap zeer matig,preisoep was goed. Qua sfeer zeker de een bezoek waard.

• Goed

La Guitara in 't Mouthuys luistert nu naar de fraaie naam "de Heeren van Baarlo" klinkt minstens zo sjiek. Goede portie sate van varkenshaas en voor mijn vrouw een heerlijke salade. Als vooraf een knolselderij soep met gerookte zalm en een pomodori soep, heerlijk vers klaargemaakt. Goed en betaalbaar fraai gelegen aan de Maas.