Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van jojakowier

jojakowier

Helaas is Nijmegen voor ons wat uit de buurt. Maar als we dan in Nijmegen zijn dan zijn we vaste klanten. Ruim 20 jaar komen we met een zekere regelmaat. Wat je ook bestelt het is altijd goed en de kaart bevat regelmatig nieuws. De carpaccio en wortel/pompoensoep waren als voorgerecht meer dan smaakvol. Het vegetarisch gerecht Flan van knolselderij en een pissaladière van selderij met een klein kaaskroketje waren super evenals de diamanthaas van speciaal rund. Een heerlijk kop koffie als besluit was voor ons voldoende.

Gegeten op 19 maart 2014

jojakowier

Voorgerecht makreel, waarvan volgens de ober alles eetbaar is blijkt erg mager. Het velletje nauwelijks snijdbaar, laat staan eetbaar. Hoofdgerecht "Bavette en Zeebaars" goed maar weinig fantasievol en grof opgediend. De zelfgemaakte sausjes waren bloemig met zeer weinig smaak. De wortelpuree zuiver en goed, hier kun je weing aan verprutsen. Het nagerecht heerlijk en goed. Meer dan 45 minuten tussen voor- en hoofdgerecht is wel erg lang!. Bediening vriendelijk, ze stonden met te weing. Ambiance en uitzicht fraai.

Gegeten op 4 september 2013

jojakowier

Een verrukkleijk pizza Ciao Ciao dun gesneden ossenhaas,rucola,kaas. Zo hoort pizza te smaken. De vegetarisch Ravioli met geitenkaas was voortreffelijk. Eindelijk eens een lekkere kop koffie na en Limoncello van het huis. De combi met de koffie is er niet,maar een aardige attentie. Zeer vriendelijk en goede bediening. Zeker terugkomen!!

Gegeten op 13 maart 2013

• Uitstekend

Zowel de Lasagna als ook de Tris Pasta waren voortreffelijk van smaak. Vers en met de uiterste zorg bereid.

• Uitstekend

Heerlijke vers bereide pasta met verrukkelijke funghi, een verademing en een feest tegelijk. Als we Apeldoorn weer bezoeken komen we zeker terug op dit adres.

• Matig

• Matig

Afgezien van de buitengewoon amicale houding van de ober, daar moet je maar van gediend zijn is de kwaliteit van het eten goed,maar laat de bereiding ervan te wensen over. Wij zouden dit adresje niet gauw doorgeven aan onze vrienden.

• Goed

Hotelrestaurants blinken meestal niet uit in een geweldige keuken,maar deze is zondermeer goed te noemen. Uistekend gaat wat ver, maar als gast word je hier goed,vriendelijk en qua eten en drinken goed verzorgd.

• Goed

Een gezellig en sfeervol restaurant van niet al te hoge kwaliteit,maar de prijskwaliteitsverhouding is zonder meer goed.
De hoofdgerechten waren goed, de wrap zeer matig,preisoep was goed. Qua sfeer zeker de een bezoek waard.

• Goed

La Guitara in 't Mouthuys luistert nu naar de fraaie naam "de Heeren van Baarlo" klinkt minstens zo sjiek. Goede portie sate van varkenshaas en voor mijn vrouw een heerlijke salade. Als vooraf een knolselderij soep met gerookte zalm en een pomodori soep, heerlijk vers klaargemaakt. Goed en betaalbaar fraai gelegen aan de Maas.

• Uitstekend

Een pracht ijskaart kwamen we hier tegen. Zo'n geweldige presentatie zijn we nog niet eerder in Nederland tegen gekomen. Het is een lust voor het oog. Bovendien wat je ziet krijg je ook, heerlijk en geen vet ijs. Zuiver van smaak. Perfekte en vriendelijk bediening. We vertellen graag onze bevindingen door.