a TripAdvisor company

van Mjammie

Mjammie

Ik betwijfel of ik ooit nog eens terug kom. Zaak ziet er van binnen leuk uit, menukaart ook.
Echter kwaliteit viel in de praktijk tegen; totaal niets onderscheidends. Kwalitatief voldoende, maar niet meer dan dat. Vervelender echter is het lange wachten; als ik langer dan 40 minuten op een (koud) belegd broodje moet wachten, terwijl er maar 6 personen in het restaurant zitten, duurt me dat veel te lang. Je merkt dat bediening onervaren is, maar wel vriendelijk.

Gegeten op 24 juni 2016

Mjammie

Hier voor het eerst gegeten. Niet de lekkerste sushi die ik ooit gegeten heb, maar kwaliteit was zeker een ruim voldoende. Sommige sushi en overige gerechten smaakten goed, sommige waren inderdaad wat vlak van smaak. Bij de grillgerechten had er meer smaakverschil in de sausjes mogen zitten. Soms was de gember nogal overheersend, wat de smaak van het vlees tekort deed. Ruime keuze in gerechten.
Kwaliteit desserts viel tegen.
Wij werden met twee personen bij het raam geplaatst. Waren we erg blij mee, daar er verderop het in restaurant twee verjaardagsfeesten waren (met het nodige geluid gepaard gaande). Wij hebben dus rustig kunnen eten en bijpraten.
Bediening vriendelijk en oplettend. Zou wel leuk zijn als er even wordt gezegd welk gerecht op tafel wordt gezet. Al met al toch echt wel een positieve ervaring. We komen zeker nog eens terug.

Gegeten op 24 mei 2016

Mjammie

Hier gaan we zeker nog vaker eten. Heerlijke pizza (calzone frutti di mare) gegeten. Goed gevulde pizza, voldoende vis, lekkere kaas) en de tomatensaus die over de pizza calzone gaat, is voortreffelijk. Smaken verschillen, want wij vonden de kruidenboeter en olijven heerlijk.
Bediening is vriendelijk, komt alleen nooit vragen of alles naar wens is, of je nog iets wilt drinken o.d. Dat zou beter kunnen.

Gegeten op 20 maart 2016

Mjammie

De club sandwich smaakte goed; heerlijk brood en zelfgemaakte eiersalade. Bacon ook goed gebakken.
Geen overige gerechten gegeten, maar zowel brood als taart en koek, zagen er heerlijk uit.
Jammer dat men onvoldoende aandacht besteedt aan service en decor; want die zaken doen afbreuk aan de totale ervaring van lunchen. Bediening is heel erg sloom en onervaren. Duurt enorm lang voor men bestelling op komt nemen. Op zaterdag (drukte) is dat onhandig en vervelend voor de gasten.
Decor is onverzorgd. Toiletbril hangt los, natte handdoek hangt tegen wc-rol aan omdat wc-rolhouder kapot is etc. Verder zonde van je kleding, de scheur in het hout van de bank....

Gegeten op 5 maart 2016

Via online reservering

We hebben hier gegeten via de actie van Iens en Albert Heijn. Hierbij was het tweede driegangenmenu gratis. De Kooiker is een eetcafé waar we zeker nog eens gaan eten. Vriendelijke bediening, we kregen een ruime tafel gezien één van ons in een rolstoel zit en de informatie vooraf betreft allergie was duidelijk.
De saté smaakte heerlijk, evenals de gefrituurde inktvisringen. Zeer royale portie saté.
Tot de volgende keer!

Gegeten op 28 januari 2016

Mjammie

Misschien waren onze verwachtingen door alle zeer positieve recensies, wat te hooggespannen. Het eten was zeker een ruim voldoende waard qua smaken en mooie presentatie. Maar net dat beetje extra qua smaak, misten wij.
Via AH/Iens-actie hier gegeten, te weten tweede driegangendiner gratis. Dit werd keurig verrekend en wij werden hier netjes op geattendeerd. Zo was ook de verdere service deze avond. Bediening zeer vriendelijk en oplettend.
Er zou nog iets beter aan kunnen worden gegeven waar Nikki zich bevindt; zeker wanneer je in het donker op de parkeerplaats staat.
Exacte datum weet ik niet meer. Agenda van vorig jaar niet meer binnen bereik.

Gegeten op 14 december 2015

Mjammie

Heb hier twee keer gedineerd, een paar dagen geleden met de AH/iensactie. Je moet in dit restaurant geen haute cuisine verwachten maar een wat simpeler smaakvol diner.
Cijfer voor eten is daar dan ook op gebaseerd. Ribeye was supermals en goed bereid. Forelsalade was simpel maar met verse sla.
Er wordt goed rekening gehouden met allergie en bij twijfel komt men even overleggen. Bediening vriendelijk en oplettend.
Decor aangenaam. Rustige inrichting en je kunt je tafelgenoot goed verstaan.

Mjammie

Slechte kwaliteit sushi vergeleken met andere sushi-restaurants. Kwaliteit van de ingrediënten kon veel beter en sushi kon vaster gerold zijn.
Vreetschuurgehalte is er hoog, mede doordat bestellijst steeds zonder een woord te zeggen van tafel wordt gegrist (en niet rustig en gepakt of met een vriendelijk woord).
Ook is men weinig gericht op bestellen van drank. Begrijp ik niet goed, daar men daar vooral de winst uit moet halen bij ayce concept.
Uitzicht over de Eem is mooi en restaurant is schoon bij binnenkomst.

Mjammie

Terechte iens-winnaar. Heerlijk gegeten (we namen de rijsttafel met vlees en vis). De gerechten waren goed op smaak, bediening zeer vriendelijk en oplettend. Eigenaresse kwam nog even een praatje maken. Restaurant ziet er verzorgd uit en de toiletten waren schoon.
Kortom: eerste en zeker niet de laatste keer dat we hier gegeten hebben.

Gegeten op 17 mei 2015

Mjammie

Hier nogmaals van een high tea genoten, nu met 6 gasten, waaronder twee kinderen. Tevoren gebeld om te reserveren, te bespreken dat er kinderen bij waren en te vragen of er wellicht een ruimte zonder olielampjes was, omdat dit vorige keer bij mij tot astma-aanvallen leidde.
Op alle vragen werd zeer vriendelijk en kundig antwoord gegeven en gaf mij als gast het gevoel dat alles goed zou komen en wij welkom zouden zijn.
Toen we een paar weken later voor de high tea in de Mandemaaker kwamen, was er wederom een hartelijke ontvangst en bleken ze alle olielampjes verwijderd te hebben. Dat is nog eens service. Ik kon er nu gelukkig zonder astma-aanvallen eten.
De gerechten waren sinds de vorige high tea gewijzigd en dat is leuk. Zo proef je steeds andere dingen. Werkelijk alles smaakte perfect, van de bonbons en macarons tot de overheerlijke soep, de visbroodjes en zoveel meer. We hebben er enorm van genoten. Tot de volgende keer.

Gegeten op 11 april 2015