Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van Mjammie

Mjammie

Mooie locatie, gelegen aan de Eem. Bij binnenkomst, na reservering, was de tafel al gedekt met uitzicht op water. Vriendelijke bediening en goede kwaliteit broodje, royaal belegd. Bij regen is er overkapping waardoor je ook dan aan het water kunt zitten. Enige minpunt: onder overkapping die afgesloten is, mag tijdens lunch gerookt worden.

Gegeten op 16 augustus 2014

Mjammie

Wat hebben we hier heerlijk gegeten. Ik nam de mosselen met o.a. lamsoren en citroen. Deze smaak was zeer goed en fris. Mosselen goed bereid, niet te lang gegaard o.d. Enig minpuntje was dat er verscheidene kapotte schelpen en niet open gegane schelpen tussen zaten. Desondanks was de portie ruim genoeg. Als we weer in Oostkapelle zijn, gaan we hier zeker weer mosselen eten.

Mjammie

Hier koffie gedronken met cheesecake en een pizza gegeten. Pizza een 5 vanwege de veel te natte bodem die ongaar overkwam. De cheesecake die we eerder op de dag nuttigen, was zeer goed en lekker. Deze belonen we dus met een 9. Dit. Een gemiddeld cijfer van een 7 dus. Mooi pandje en mooi gelegen terras.

Gegeten op 8 juli 2014

Mjammie

Hier gegeten op de avond dat Nederland moest voetballen en het de hele dag hard regende en stormde. De ontvangst had niet warmer kunnen zijn. Wij namen een driegangendiner en kregen overheerlijk brood met vier soorten boter, kruidendokter, pesto e.d. Alleen dit smaakte al goed. Ook in het verdere diner werden we niet teleurgesteld. Elk gerecht, meiknolsoep, Roodbaars en rabarbersoep met bolletje ijs was goed bereid en goed op smaak. Bediening zeer correct en vriendelijk. Terechte Iens-topper, zeker gezien prijs/kwaliteitverhouding.

Gegeten op 9 juli 2014

Mjammie

Restaurant waarin mensen met een beperking werken. De bediening is erg vriendelijk, konden alleen de drukte wegens het zonnige weer en zandsculpturenfestival, niet goed aan. Ca. 15 minuten bij de kassa moeten wachten alvorens te kunnen afrekenen.
Eten krijgt onvoldoende vanwege feit dat clubsandwich geen clubsandwich maar een gewone , simpele, belegde boterham was en prijs te hoog. Jammer want andere restaurants voor mensen met een beperking bieden vaak onderscheidende gerechten aan en serveren wat ze beloven.
Als men de gerechten iets zou verfijnen en serveren wat op de kaart staat of kaart aanpassen, zou het zeker recht doen aan het hoge vriendelijkheidsgehalte van de bediening en is het ook minder storend dat je lang moet wachten bij de kassa.

Gegeten op 31 mei 2014

Mjammie

Bij La Cubanita moet je niet de meest exclusieve tapas verwachten. Maar dat deden wij ook niet voor een prijs van 17.50 p.p. om onbeperkt tapas te eten. Daarmee rekening houdend, was de kwaliteit van de tapas ruim voldoende. De ossenhaaspuntjes in pikante saus waren goed bereid; mals vlees. Bediening vriendelijk en verloren je niet uit het oog.
Minpuntjes: 1 damestoilet en 1 herentoilet is weinig voor het aantal tafels. Veel lawaai omdat geluid niet wordt gedempt (geen gordijnen, tapijt o.d.). Decor oogt een beetje goedkoop gezien de vloer boven en hoe grappig al die geschreven teksten ook zijn op muren/hekjes/deuren etc., het oogt wel vrij druk en wat rommelig. Pluspunt decor: uitzicht op de Eem; ramen tot op de grond waardoor het licht is wanneer je boven zit, je kunt je fiets makkelijk voor de deur onbewaakt stallen.
Al met al, prijs/kwaliteit afwegend, zullen wij hier zeker nog wel eens gaan eten.

Gegeten op 5 juni 2014

Mjammie

Goede pizza, lekker en krokante bodem, goed belegd en verse kruiden. Bediening vriendelijk, ontspannen en beleefd. Heerlijk gegeten op zonnig terras aan de gracht. Goede prijs/kwaliteitverhouding.

Gegeten op 22 mei 2014

Mjammie

Hoewel bediening niet helpt op volgorde van binnenkomst en je dus langer moet wachten, is bediening vriendelijk. Grootste probleem is de kwaliteit van de pizza. Deze is niet lekker. Bodem zo hard dat je er iemand een gat mee in zijn hoofd kan slaan, niet krokant en zeer smakeloos. Veel beleg op de pizza, maar slecht van smaak en niet vers.

Gegeten op 8 mei 2014

Mjammie

Een jaar later kan ik verheugd melden dat Tante Truus de oude kwaliteit weer teruggevonden heeft. Hier het afgelopen jaar meerdere keren gegeten; de laatste keer zaterdag jl. De kwaliteit van de gerechten is er weer op vooruit gegaan en de prijs/kwaliteitverhouding is nu weer goed. Ik at zaterdag de luxe lunch met een broodje met biefstukpuntjes. Deze was voortreffelijk bereid. Vlees mals en zeer smakelijk.
Medewerkers kunnen inmiddels ook beter omgaan met de nieuwe opstelling van de tafels en stoelen. Kunnen het nu beter overzien. Fijn dat ik Tante Truus weer als mijn favoriete restaurant in Almere kan aanmerken.

Gegeten op 19 april 2014

Mjammie

Goed gegeten bij de Riete. Men kent een goede prijs/kwaliteitverhouding en vlotte en vriendelijke bediening. Als ik weer in Dwingeloo ben, ga ik hier zeker weer eten.

Gegeten op 18 april 2014