van Proever7845

• Uitstekend

Sinds een maand heeft dit eetcafe een nieuwe eigenaar, met nu ook dagschotels op zaterdag en zondag. Ben al weer een paar maal geweest, en heb alle keren genoten van het heerlijke eten. Ga zo door!

• Slecht

Dit incident is ruim 2 jaar geleden gebeurd, maar nog steeds als ik de naam Bordewijk hoor word ik weer nijdig.
Wat is er gebeurd. Tot ruim 2 jaar geleden kwam ik met enige regelmaat bij Bordewijk; altijd prima gegeten.
Dus toen ik rond die tijd genezen was verklaard van een zeer ernstige ziekte, wilden we dan ook naar Bordewijk om dit feit te vieren.
We hadden van tevoren gereserveerd, en kwamen aan op een koude en regenachtige decemberavond.
Het personeel was nog niet aan het werk en zat bij elkaar. Wij vroegen of we alvast mochten gaan zitten, maar we moesten weer naar buiten, terug het slechte weer in, omdat de zaak \"nog niet open was\". Om onze protesten werd gewoon gelachen en we werden in de maling genomen waar we bij stonden. We zijn weggegaan en sindsdien nooit meer teruggeweest.
Nav het bovenstaande heb ik een persoonlijke brief aan de heer W. Demandt, de eigenaar, geschreven. Hier heb ik nooit wat op gehoord (ach, waarom ook, de zaak loopt toch wel, nietwaar?).
Dit moest ik nu echt eens even kwijt, en ik hoop dat de heer Demandt zich nu wel verwaardigt eens wat te laten horen.

• Uitstekend

Prima restaurant met goed eten en attente bediening. Op verzoek is de eigenaar altijd bereid de gerechten aan te pasen, bijvoorbeeld door ze nog meer \"vindaloo = erg heet\" te maken, of om anderszins iets te maken dat niet op de kaart vookomt. Een aanrader dus.

• Slecht

Met 2 personen a la carte op teras gegeten; 80 euro kwijt. Gerechten zijn zeker niet vers, rechauds zijn er niet, dus gerechten koelen snel af. In andere woorden: de prijs staat in geen verhouding tot de geboden kwaliteit. Een aanfluiting voor de Indonesische keuken!

IENS bestaat 15 jaar!