van tineke blad

• Matig

Toen we besteld hadden, stond het eten binnen 5 minuten op tafel. Duidelijk magnetronwerk. Ik had de nasi kuning Tujuh Maret (op internet staat dat deze 19,50 kost, in werkelijkheid 22,50). Ik vond het erg veel betaald voor een bordje eten. Ik vond de smaak niet heel bijzonder. De groente was erg bitter. Geef mij dan maar Indrapura die om de hoek zit.

• Uitstekend

We komen hier altijd met veel plezier eten. Vriendelijke, attente bediening. De menukaart is iedere keer weer een verrassing: altijd aparte gerechten (vooral de vegetarische). Het (gratis) water wordt altijd gelijk gebracht, net als de (gratis) olijven en (alweer gratis) zelfgebakken brood met lekkere boter.

• Uitstekend

Niet duur voor prima eten. De lasgne is de lekkerste die ik ken. Heerlijke port. Snelle, prettige bediening; altijd in voor een grapje.

• Goed

Lekker eten (vooral de lamsfilet met roquefortsaus). Vriendelijke, vlotte bediening. Aardige baas. De cheesecake wisselt: soms heerlijk, soms wat droog. De prijs/kwaliteit verhouding is prima!

• Goed

We hebben hier, i.v.m. logies in hotel, 2 dagen achtereen à la carte gegeten. Bediening is correct. Eten is goed. Briesoep en tongfilet waren heerlijk. Beetje weinig bramensaus bij de eendeborstfilet. Als decor zijn er televisieschermen met rustgevende beelden: vreselijk kitsch.
Ik vond het eten wel aan de prijzige kant.

• Uitstekend

Smaakvol restaurant met verrassende menukeuzes. Alles doordesemd met knoflook, maar daar kom je ook voor. Genieten met hoofdletter G. Knoflook is overheersend, maar op positieve manier. Heerlijke kir op basis van knoflook eau de vie.
En verder lekkere knoflooklikeur. Goede evenwichtige kaasjes na. Sympathieke bediening, mooi (gezellig huiskamer)decor.

• Goed

Lekker eten, iets met een stoofpotje met tofu. Stereotype inrichting van een chinees restaurant. Bediening was een beetje zakelijk.

• Goed

Wij vonden het een lekker bietensoepje(en niet duur). Vriendelijke bediening. Duurde inderdaad een beetje lang. Sfeervolle inrichting en kleuren.

• Goed

Lekker eten. Ik vind de liflafjes tussendoor erg lekker. Wel duur, maar dat wisten we van te voren. Ik vind de bediening niet erg professioneel.

• Matig

Naar aanleiding van onderstaande recenties dacht ik in een geweldig restaurantje terecht te komen. Dat viel tegen. Eten heel matig en toch niet goedkoop. Onoplettende bediening. Kom ik niet weer.

IENS bestaat 15 jaar!