a TripAdvisor company

van Proever76171

Proever76171

We liepen over het plein naast het Belfort en zagen 3 horecagelegenheden naast elkaar. Daar moest wel iets leuks bijzitten. We zijn om budgettaire redenen bij De Drie Wijzen binnen gegaan. Leuk interieur, fel warm groen met aubergine. Leuke combinatie. We werden hartelijk ontvangen door een vriendelijke jonge dame. Tafeltje in het achterste deel met zicht op de keuken. Het viel wel op dat er op de barman na, alleen maar vrouwen werkten. (positief) Ikzelf heb de zeetong gegeten en mijn ego een pannetje mosselen. De tong was geweldig en e mosselen waren heel erg goed van smaak. Beetje klein, maar dat geeft niet. Wij bevelen deze zaak heel aan.

Gegeten op 28 februari 2016

Via online reservering

Het eten was lekker. Er ws een keuzemenu waar we konden kiezen. Het vispannetje was wel lekker, maar een beetje vreemd gepresenteerd, in een deksel van een mosselpan. En het was voor mij iets te zout. Verder lekker gegeten. Het decor moet dringend gerenoveerd worden. Het is een "uitstraling" uit de jaren 70 waar totaal geen sfeer is. De verlichting wie dat verzonnen heeft snapt het niet, hoe kom je er op?. En dan een schuifloket naar de keuken is echt niet meer van deze tijd. Kortom, met beperkte middelen is er best wat moois van te maken. Succes.

Gegeten op 27 september 2015

Via online reservering

Lekker en goed gegeten. Mooie zaak. Alleen een gastheer/gastvrouw ontbrak, waardoor de service iets minder was dan gebruikelijk is voor deze soort zaken.

Gegeten op 3 september 2015

• Uitstekend

• Uitstekend

Heel lekker gegeten met z'n vieren. Goede prijs kwaliteit verhouding. Lekkere wijnen voor een "normale" prijs. Danny en Roger ga zo door.

• Goed

• Goed

Dit is gewoon een goed restaurant. Wat de anderen ook mogen beweren. Punt uit !!! Goede gerechten voor een redelijke prijs. En ik kan het weten, want ik kom er vaak.