van maris1982

• Recensies in de laatste twee jaar

Wat een aanrader! Bijzondere biologische en vegetarische gerechten, jammer dat er niet meer van dit soort restaurants zijn. Wij bestelden de notenkroketjes vooraf en de pastilla als hoofdgerecht. Allebei bijzondere, verfijnde gerechten met veel aandacht bereid. Helaas was er geen alcoholvrije wijn, maar ik heb wel kunnen genieten van een lekker vers vruchtensapje met kaneel en kardemom. Vriendelijke service, alles werd goed en uitgebreid toegelicht. Wij komen zeker snel terug!

Gegeten op 22 januari 2014

• Recensies in de laatste twee jaar

Drie jaar geleden hebben we hier heerlijk gegeten en we hadden weer zin in een lekkere Marokkaanse maaltijd. Helaas viel dat ontzettend tegen. Er was nog maar zeer weinig Marokkaans te bespeuren, zowel op de kaart (een manusje van alles, waar de naar Moro dan nog op slaat is ons een raadsel!) als in het interieur. We hadden het menu met allerlei verschillende hapjes. De hapjes waren stuk voor stuk zeer eenvoudig (vergelijk het met wat je thuis makkelijk kunt maken) en fantasieloos. We waren zo teleurgesteld dat we het nagerecht (wat al bij de prijs in zat) hebben laten zitten. Wat een tegenvaller, wij komen niet meer terug.

Gegeten op 20 december 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Bij binnenkomst kom je direct in de 1001-nacht sferen. Een arabische setting, met mooie kleuren en details. Een bijzondere en afwisselende kaart met lekkere gerechtjes. Het leuke is dat je meerdere gerechtjes kunt bestellen omdat ze klein van formaat zijn. Beetje tapas-idee, maar dan verfijnder. Naar verhouding soms wel wat aan de prijs, maar er zijn gerechten van verschillende prijzen te bestellen. Er zijn leuke loungehoekjes, maar dat is meer om te borrelen. Toch fijner om aan tafel te eten. Oja, je kunt naast de deur parkeren (betaald). Voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 28 december 2012

• Recensies in de laatste twee jaar

Een mooi, modern maar toch gezellig ingericht restaurant in het leukste straatje van Amersfoort. Vriendelijke en kundige bediening en in voor een gezellig praatje. Fijn dat ze kennis hebben van de wijnen en daarover leuk kunnen vertellen. De gerechten zijn erg goed, verfijnd en mooi opgediend. Wij hadden beiden een viergangenmenu en de gerechten waren stuk voor stuk bijzonder en smakelijk. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 3 februari 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Een leuk restaurant aan de rand van Utrecht. Er tegenover en in de buurt kun je prima parkeren. De naam doet vermoeden dat het een visrestaurant is, maar er zijn ook vlees- en vegatarische gerechten te bestellen. De gerechten zijn goed en smakelijk. Wat leuk is, is dat je veel gerechten zowel als grote als kleine portie kunt bestellen, ideaal! Vriendelijke bediening, in voor een praatje. Om eerlijk te zijn weet ik niet hoe het interieur er binnen uitziet, ik heb er enkel buiten gegeten. Prettig daaraan is dat er veel te zien is omdat het aan een redelijke drukke straat zit (niet storend overigens) en dat ze terrasverwarming hebben. Aanrader dus!

Gegeten op 24 april 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Ik kom hier al jaren verschillende keren per jaar omdat ze zoveel lekkere verschillende gerechtjes hebben en het een leuke locatie is om te borrelen. De gerechten zijn gewoon prima, geen culinaire hoogstandjes, maar wel bijzonder en veel keuze. De lunch en de wijnen vind ik persoonlijk erg goed. Maar wat ik in de loop der jaren wel heb gemerkt is de verslechtering van de bediening, wat erg jammer en sfeerbepalend is. Er werken vrijwel alleen erg jonge mensen die vaak onge?nteresseerd zijn en niet goed opletten. Bestellingen gaan vaak verkeerd en drankjes komen niet. Je moet flink zwaaien om de aandacht te krijgen. In het bijzonder ??n meid. Als je de pech hebt in haar 'wijk' te zitten dan kun je wachten op een sneer of gemene blik. Ik vind dit z? storend dat het voor mij een reden is om hier minder vaak te komen. Jammer om zo vaste gasten te verliezen!

Gegeten op 4 mei 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Weer eens wat anders en een leuk concept: allerlei kleine hapjes, warm en koud en nagerechten, met een stokje erin. Die stokjes bewaar je en bepalen de prijs. De gerechtjes zijn afwisselend en erg goed. Zo heb ik onder meer genoten van de surf&turf, zalm en asperges. De hapjes haal je zelf op (de warme hoofdgerechtjes moet je even bestellen). De chardonnay is een aanrader!. Zeer vriendelijke bediening die geregeld even langs komt lopen, leuke vlotte meiden en een enthousiaste gastheer. Modern, fris en gezellig interieur. We hebben genoten en komen zeker terug! Eén nadeel: doordat alle hapjes uitgestald staan en er verrukkelijk uit zien ga je wel meer eten waardoor de prijs ons wat tegenviel, maar dat heb je natuurlijk helemaal zelf in de hand.

Gegeten op 3 mei 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Gewoon een goed Grieks restaurant met alle bekende Griekse gerechten op de kaart. Voor zover ik het kon inschatten was het overgrote deel van het personeel ook Grieks. Authentiek en gewoon goed voor een prima prijs. Het is wel aan de grote kant, dus mocht je met een klein gezelschap zijn dan zou ik aanraden om te vragen om een rustige plek, gelegen aan de kant van 't Hof (het restaurant heeft twee ingangen). Zelf heb ik genoten van de mixed grill, samen met een vriendin, daar hadden we met de broodjes vooraf voldoende aan.

Gegeten op 30 april 2013

• Recensies in de laatste twee jaar

Leuk restaurant met grote tuin waar je ook kunt eten. Niet ontzettend bijzonder, maar Wel goede prijs/kwaliteit-verhouding. Erg vriendelijke en spontane jonge bediening.

Gegeten op 24 augustus 2012

• Recensies in de laatste twee jaar

Wij komen hier al járen en gemiddeld eens per 2 maanden. Even voor een snelle hap en een overheerlijke pannenkoek! Leuk ingericht, vriendelijk personeel. En ook lekkere nagerechten.

IENS bestaat 15 jaar!