Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van meijerdrees

• Uitstekend

• Uitstekend

Hebben hier net voor Pinksteren 2012 fantastisch gegeten (top zeebaars!) en ook de bediening was uitstekend. Als Werner dit verder gaat volhouden (niveau/prijs/bediening) zal dit het beste restaurant op het eiland blijven!
Ook de drie Hotel kamers zijn uniek (inrichting/verzorging) voor Terschelling!

• Goed

Hier WEER geweldig gegeten met vooral... de prijs/kwaliteit verhoudingen goed in gedachten!
Nog steeds leuke en verzorgde inrichting........
Perfekt met echt vriendelijke en goede bediening.
Waren hier 2 aug 2011 voor laatste keer en zijn nog steeds ook de zelfde mening toegedaan als toen beschreven!
Herman Meijer Drees.

• Goed

Gisteravond voor de 3de keer (!) al hier, weer met veel plezier en genot gegeten. Prachtige lokatie, zeer gezellig ingericht, metamorfose met vroeger! Bij goed weer is er een fijn terras in gebruik!Bediening is relaxed,vriendelijk en de ervaring merk je sterk. De kaart (formule) is uniek. De prijs/kwaliteit/hoeveelheid is meer dan in balans! De kunst zal zijn dit allemaal voltehouden! Gevoel zegt nu dat dat zal gebeuren, daarom zullen we er zeker frequent blijven komen!

• Goed

Gisteravond hier, met familie en vrienden (7x), uitstekend gegeten!
De tafel-wissel buiten onder de mooie druivenranken, naar binnen, ivm regen, verliep zonder een probleem.
De "amuse formule" van de voorgerechten is een goede vondst.
Bediening is prima/ leuk zelfs met een echte Italiaanse twist! Dat ook de heer Bruno zelf
na afloop even kennis kwam maken, was erg attent.
Kwaliteit prijs verhouding is goed tot aan de iets dure kant maar geen belemmering tot een volgend bezoek.
Wij dronken hier de Soave en Barollo wijnen van uitstekende kwaliteit, maar plannen volgende keer
zeker de huiswijnen te testen.
Misschien als tip: houdt/maak het servies rustig, eenvoud is vaak chique.