Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van Tjoepi

Tjoepi

Heerlijk gegeten. Mooie zaak, gezellige zitjes op ronde bankjes(ook andere zitjes)
Eten was heerlijk, lekkere sushi, lekkere salades, gewoon allemaal lekker en vers!
Eten en drinken bestellen via een tablet, heel gemakkelijk.
Bediening is ook erg goed!, ligging vlak langs de snelweg dus ideaal al te bereiken.
Aanrader!

Gegeten op 30 oktober 2014

Tjoepi

Heerlijke kaasfondue! Niet veel gerechten op de kaart maar wat erop staat is gewoon goed!
De entrecote Bern die mijn man altijd neemt is ook heerlijk! Daarbij de keuze uit 5 verse salades..
De chocolademousse als toetje maakt het geheel helemaal af!
Erg gastvrij is dat je meteen een karaf kraanwater op tafel krijgt. Alle keren dat we bij Bern zijn geweest hebben we heerlijk gegeten en altijd een gezellige sfeer!

Gegeten op 10 oktober 2014

Tjoepi

Een aardig restaurant mits je Aan de zijkant bij de bankjes zit, anders erg massaal.
De sushi is zeer onder de maat, kant en klare sushi lijkt t, lijkt ook niet vers gemaakt a la minute.
Saté en varkenshaas niet lekker, vlees smaakt niet zoals t hoort, varkenshaas heel zacht en smaakte echt naar vettig varkensvlees
Verder veel uit de frituur.
Bediening zeer kil, wel netjes maar nee voor ons geen "slak"meer

Gegeten op 9 oktober 2014

Tjoepi

Zaterdag tijdens de restaurantweek weer eens bij ries gegeten!
Wat een verwennerij...
Een heerlijk voorafje met zeewolf op de huid gebakken, bietjes en granny Smith, een toptussengerecht van tonijn uit de green egg, gevolgd door een ribeye uit de green egg met huisgemaakte frites en huisgemaakte mayonaise. Ook toetje was erg lekker! Sfeer is goed, bediening is zeer vriendelijk en een goede gastvrouw! Zeer de moeite waard!

Gegeten op 31 augustus 2013

Tjoepi

Heerlijk gegeten bij lounge 8. Binnen is het misschien wat donker maar gisteren heerlijk buiten gezeten op het terras! Sushi is heerlijk, en ook over de salades niks dan lof! Personeel supervriendelijk!
Binnen zijn we ook meerdere malen geweest en ook alleen maar goede ervaringen gehad zowel met het eten als met het personeel.
Wij eten hier erg graag!

Gegeten op 5 juli 2013

Tjoepi

Heerlijk eten, lekker en gezellig!
Gezellig bij binnenkomst warm brood met boter, lekker olijven.
De rauwe tonijn met wasabi vooraf was echt heerlijk, evenals de rest van de gerechten. De smaken zijn heel puur. De huisgemaakte mayonaise bij de verse frites is heerlijk! Bij de koffie lekker koekjes en chocolade inbegrepen. Mijn man had een verrassingsmenu.
het restaurant is heel knus, midden in de zaak staat de kok. Het doet heel gezellig aan!
Kortom, lekker puur eten, gezellig Brabants resatuarant, goede kok, goede gastvrouw, aanrader.

Gegeten op 4 augustus 2012

Tjoepi

Heerlijk eten, jammer dat de mexicaanse gehaktschotel van de nieuwe kaart is. Lekker eten, goede bediening, redelijke prijzen en bij mooi weer lekker op het terras zitten!

Gegeten op 15 augustus 2012

• Slecht

• Slecht

Na het lezen van de recenties hier gereserveerd tijdens een weekend Haarlem. Zelf ben ik gek op kaasfondue, mijn man niet. Maar er stond eend op de kaart wat hij heerlijk vindt dus prima!
Na een drankje besteld te hebben kwam men de bestelling opnemen...wat bleek er was geen/niet voldoende eend ingekocht. Een alternatief daarvoor was er niet alleen de stoofschotel die al op de kaart staat. Wat een tegenvaller...mijn man heeft nog nooit zo'n vieze stoofschotel gegeten. 3 droge aardappels en een pannetje met weinig vlees en vol witte bonen. Het smaakte helemaal niet lekker en zag er ook niet lekker uit. De kaasfondue was redelijk. Het bakje standaard sla was ook niet echt spannend. Verder zaten we onder een oude krakende trap die gebruikt werd door alle toiletgangers...een rotherrie dus!

Nooit meer het Goede Uur voor ons....

• Goed

• Goed

Goed eten...voor 21,50 all inn. Alleen is het jammer dat je voor sommige gerechten weer extra moet betalen en je op het einde van de avond toch veel moet betalen.

• Uitstekend

• Uitstekend

Heerlijk eten. Goede prijs kwaliteit verhouding en voldoende keus. De bediening zou iets vrolijker mogen. Wijn ook lekker...al bij al een aanrader!