a TripAdvisor company

van iemand niemand

iemand niemand

Leuk restaurant op mooie locatie.Vanaf onze tafel hadden we uitzicht op Erasmusbrug. Het restaurant ziet er gezellig en sfeervol uit. Beetje huiskamer gevoel. Het eten was goed,niet heel bijzonder..maar ook zeker niet slecht.
Wat mij vooral is bijgebleven is het vriendelijke en betrokken personeel.
We hebben hier een gezellig avondje gehad!

Gegeten op 7 november 2015

iemand niemand

Azura is een heel mooi restaurant naast Hotel New York. Strak en modern,maar toch sfeervol. Mega groot budhabeeld boven de bar.Zonde dat zo'n mooie tent met lekker eten maar voor een kwart vol zat op deze zondagavond! Wij kozen voor het zesgangen (verrassings menu) we hadden vooraf wel wat wensen doorgegeven ivm 1 zwangere en daar werd goed naar geluisterd.De 1e ronde bestond uit heerlijke sushi's en daarna volgende nog verschillende gerechten als curry,soep,vis,vlees,vegatarisch..echt van alles wat!! En alles superlekker!! Ok we waren wel 75 euro pp kwijt in totaal voor zo'n menu,maar dat is het zeker wel waard.En je kan hier ook goedkoper eten uiteraard. Toetje was alleen wat simpel. Sesamijs krijg je bij al die all you can eat ook al.Maar Aziatische restaurants zijn nooit zo van de toetjes is mijn ervaring.Bediening lette goed op, je hoefde niet met lege glazen te zitten. Waren erg beleefd en aardig,dus daar niks op aan te merken.

Gegeten op 23 augustus 2015

iemand niemand

Best grappig om hier eens te eten,aangezien dit vroeger mijn favoriete discotheek was en ik op deze plek heel vaak tot in de vroege uurtjes gedanst hebt.Toen heette het nog A20,Ministry of Dance en Outland. Het ziet er ontzettend mooi en hip uit.Mooie verlichting, strak..maar toch wel sfeervol,helemaal top! Verder draaien ze leuke moderne muziek.Beetje R&B enz.Voor de rest is het een beetje hetzelfde concept als die andere bekende all you can eat restaurants, alleen dan met lekkerder eten! Ik ga dus ook zeker voortaan naar deze tent! Bediening ook aardig en let goed op.Eten kwam snel.Eigenlijk niks te klagen,echt een aanrader!!!

Gegeten op 23 april 2015

iemand niemand

Dit restaurant is in historisch Delfhaven.Het is net een bruin cafe. Het ziet er gezellig uit en vanaf onze plek hadden we mooi uitzicht. We zaten aan een boot-tafel.Dat zag er wel leuk uit,maar andere gedeeltjes van het restaurant vond ik er dan weer minder mooi uitzien.De Mevrouw in de bediening was helemaal alleen,waardoor het allemaal wat rommelig en langzaam verliep.Dus we zaten er ook veel langer dan dat de bedoeling was.Toch geef ik 'service' een 7 want ik heb nog nooit iemand zien bedienen met zoveel humor.We lagen heel de tijd in een deuk van die Rotterdamse dame die ons hielp. Het eten vond ik allemaal maar matig.Iedereen aan tafel eigenlijk. We hadden allemaal wat anders en niemand was er echt kapot van.Het restaurant was ook bijna leeg op deze zondagavond.

Gegeten op 19 april 2015

iemand niemand

Een nieuwe Italiaan in de Markthal !! , die moeten we even uitproberen natuurlijk.Het is een hele mooie moderne strakke zaak,maar toch sfeervol.Het was een hoge stoel & hoge tafel die we aangewezen kregen,ik dacht dat het niet lekker zou zitten,heb snel last van mijn rug.Maar het zat heerlijk! Ik had vooraf bruschetta, dat zag er wel wat ander uit als ik dat ik gewend was.Het leek meer een witte boterham,maar het smaakte wel ok. Daarna risotto met kalfsvlees ,die maakte een hoop goed en het toetje tiramisu,smaakte veels te veel naar koffie.Heb het na een paar happen laten staan.Dat heb ik nog nooit met een toetje gedaan.Aan de bediening merkte je nog dat ze nieuw waren en nog niet op elkaar ingespeeld waren.We vroegen op een gegeven moment zelf maar om de kaart,want er kwam niks.Ook drinken moesten we steeds zelf vragen.Ik zag om mij heen dat er hier en daar wel meer misging. De jongens waren allemaal erg aardig hoor, en het zal vast komen omdat ze nieuw zijn..maar dat kan dus nog wel wat beter allemaal.Verder mooi restaurant in toplocatie natuurlijk

Gegeten op 17 januari 2015

iemand niemand

Wij gaan alle Italianen in Rotterdam af,dus zo kwamen we ook hier terecht. Op deze zaterdagavond was bijna heel de zaak leeg.Dat vind ik altijd wel jammer.De inrichting is wat saai en eenvoudig.Klein tentje.Maar de bediening en het eten maakte een hoop goed. 2 aardige gezellige grappige mannen,die nog een hand bij binnenkomst en afscheid gaven ook! Ik baalde wel dat er geen pasta's waren,alleen pizza's...ben normaal meer van de pasta,maar de pizza was zo lekker dat het niet meer uitmaakte. Voor,hoofd,na..het was allemaal heerlijk en ook de wijnen waren goed. Wel jammer dat ze de wijn in limonade glazen schenken...

Gegeten op 3 januari 2015

iemand niemand

Toen we voor de deur stonden,dachten we: heey wat ongezellig..er zit niemand! maar het restaurant bleek boven te zijn, en het restaurant zag er heel mooi uit! Het is een grote hoge ruimte,maar ze weten het toch gezellig te maken en ze hadden het ook al Kerstversieringen.Wel vond ik dat we wel erg dicht op onze buren zaten.De bediening was erg goed,vriendelijk,netjes,oplettend..niks op aan te merken! Ik vond alleen de porties erg klein.En het eten wel lekker,maar niet geweldig (zeker niet voor die prijs) dus alleen dat gedeelte viel mij een klein beetje tegen.De borden werden wel supermooi opgemaakt,waren net kunstwerkjes. Voor de rest prima restaurant,zeker ook voor wijnliefhebbers.

Gegeten op 13 december 2014

iemand niemand

Ik rij hier heel vaak voorbij en dacht altijd dat het een studentenkroeg was.Toen ik ontdekte dat hier een goed restaurant zat,meteen maar even gereserveerd. De ene helft van de zaak is bargedeelte,de andere helft restaurant. Het is net of je in een klein woonkamertje zit te eten.Heel gezellig! Het is erg klein binnen,ik denk zo'n 10 tafeltjes maximaal. We werden geholpen door een hele aardige meneer en mevrouw. Gewoon normaal, op de juiste momenten aan je tafel..beleefd..maar niet te overdreven netjes en met humor.Ik heb hier ook echt heerlijk gegeten. Vooraf zwezerik, als hoofd maiskip met curry en als toetje had ik een assortiment van alle toetjes. Alles was even lekker en de borden waren mooi opgemaakt.Ook mijn tafelgenoot was erg tevreden. Zeker een aanrader!

Gegeten op 6 december 2014

iemand niemand

Je kan hier echt heel lekker eten!! Porties zijn ook groot.Vooraf had ik heerlijke loempia's met kip.Niet te vergelijken met die je normaal bij zo'n kraampje haalt. Als hoofdgerecht had ik kokoskipcurry en dat was ook al superlekker.Wij waren met zijn 5-en en iedereen was erg positief over het eten!!Er zat wel veel tijd tussen de gangen,maar dat is dan ook het enige puntje van kritiek..en ach,zo erg is het niet,want we hadden geen haast.Meisje in de bediening was erg vriendelijk en lief! Ze hadden wel aparte toetjes.Ik had de zoete aardappel pudding op.Erg machtig,maar ook weer zo lekker.Restaurant Pho ziet er ook erg leuk uit van binnen.Die nepbloemen waren ook leuk.Ik zat alleen wel een beetje krap in een hoekje bij het raam.

Gegeten op 15 november 2014

iemand niemand

Wij hebben hier op een zondagavond gegeten.Er was behalve ons maar 1 tafeltje bezet,echt zonde want het is best een leuk restaurant.Ok misschien geen all you can eat tapas zoals je nu vaak ziet,maar dat is helemaal geen probleem. Het is apart ingericht,maar ziet er leuk uit.Je kijkt ook zo de keuken in. Wat mij hier vooral opviel was de leuke dame in de bediening en ook de kok kwam af en toe uit de keuken om te vragen of alles oke was.Ze waren allebei erg betrokken en konden alles goed uitleggen enz.. Wij hebben hier verschillende tapas geprobeerd. Vooral de dadels met chorizo zijn een aanrader en rundstoofvlees in wijnsaus.De meeste vonden alleen het toetje (lemoncake) niet lekker.Ik had creme caramel..die was wel goed. Maar hou je van tapas,dan moet je hier zeker eens heengaan..weet niet of het er altijd zo rustig is,maar ik snap niet waarom in ieder geval

Gegeten op 19 oktober 2014