Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van iemand niemand

iemand niemand

Wij hebben hier op een zondagavond gegeten.Er was behalve ons maar 1 tafeltje bezet,echt zonde want het is best een leuk restaurant.Ok misschien geen all you can eat tapas zoals je nu vaak ziet,maar dat is helemaal geen probleem. Het is apart ingericht,maar ziet er leuk uit.Je kijkt ook zo de keuken in. Wat mij hier vooral opviel was de leuke dame in de bediening en ook de kok kwam af en toe uit de keuken om te vragen of alles oke was.Ze waren allebei erg betrokken en konden alles goed uitleggen enz.. Wij hebben hier verschillende tapas geprobeerd. Vooral de dadels met chorizo zijn een aanrader en rundstoofvlees in wijnsaus.De meeste vonden alleen het toetje (lemoncake) niet lekker.Ik had creme caramel..die was wel goed. Maar hou je van tapas,dan moet je hier zeker eens heengaan..weet niet of het er altijd zo rustig is,maar ik snap niet waarom in ieder geval

Gegeten op 19 oktober 2014

iemand niemand

Toen ik ging reserveren moest het in het Engels of Italiaans,want Nederlands sprak ze niet.Maar ik vind het juiste leuk om Italiaans te eten bij 'echte' Italianen,dus no problemo.Toen ik binnenkwam vond ik het niet erg gezellig uitzien.Oke die gekleurde stoeltjes hadden wel wat,maar voor de rest een beetje sober&somber allemaal.Vooral dat plafond zag er niet uit.Het duurde een half uur voordat we ons 1e drankje hadden,terwijl er maar een paar mensen waren op dat moment.In het begin deed ook 1 mevrouw alle bediening,pas later kwam er een man bij.Er stond ook een radio aan,dat ben ik ook niet gewend van een restaurant. Met gepraat tussendoor,beetje irritante achtergrond zo.Het eten was verder prima, vooraf bruschetta's en als hoofdgerecht pasta met truffel en als toetje tiramisu. Ze hadden ook wel een leuke kaart,niet zo standaard als de meeste Italianen. Dus heb je geen haast,geef je niet om inrichting en wil je lekker eten,dan zit je hier verder prima.

Gegeten op 12 oktober 2014

iemand niemand

Wat is dit een leuk restaurant zeg,in alle opzichten!! Had hem al heel lang op mijn 'lijst' staan,maar het 'eten wat de pot schaft' schrok mij een beetje af,omdat ik lang niet alles lust. Toen we het even telefonisch nagevraagd hadden,bleek dat je toch nog wel een beetje inspraak had. Dus toch maar gereserveerd. Dat moet je hier voor de vrijdag in ieder geval ruim van tevoren doen. Want we belde een keer 2 dagen van tevoren om te reserveren,toen was het al vol. Dus dan maar de week erop..Ik zag ook heel veel binnenlopers teleurgesteld worden,populair tentje dus! Dit restaurantjte zit op het gezellige Deliplein. Het is erg leuk en origineel ingericht.Vooral de muren met Rotterdamse schilderingen (euromast enz) op de muur is leuk.Ja het is erg sfeervol en als het donker buiten wordt helemaal.Ik gaf aan dat ik geen vis lust,en niks met geiten/schapenkaas...daar werd rekening mee gehouden,dat was geen probleem.Wij kozen voor het 5 gangenmenu,wat niet eens zo duur was. En wauw wat was alles lekker!!!Zelden ze lekker gegeten.Ook orginele gerechten,echt perfect allemaal.Ik geef niet snel tienen,maar zij krijgen het hoor! Alleen het toetje vond ik een beetje saai & weinig. De bediening is jong/hip...niet zo overdreven netjes..daar hou ik ook niet van.Gewoon zichtbare tattoeages enz...leuk toch?Wisten ook veel van de wijn af,en schenken ook halve glazen. Ze hebben ook Rotterdamse producten zoals op de Kaap gebrouwen bier met grappige namen als Gozer...en "man met bril koffie". Ik ga hier zeker eens terug en kan het ook iedereen aanraden..tenzij je echt een zeikerd ben met eten..want er is geen menukaart natuurlijk.

Gegeten op 3 oktober 2014

iemand niemand

Je kan hier alleen reserveren om 18:00 of 20:30. Ze hebben geen menukaart en vertellen aan je tafel waar je uit kan kiezen. Als je niet veel lust is dit restaurant dus geen aanrader. Ik lust zelf ook lang niet alles (bijv geen vis) dus ik was toch wel opgelucht toen ze wel wat gerechten opnoemde waarvan ik dacht: ja lekker! Vooraf parelhoenrillette,als hoofd konijnenbout en als toetje chocolade met vruchten.Het smaakte allemaal prima,maar ik vond het wel erg weinig.Maar nu was de prijs ook niet erg hoog,dus de prijs/kwaliteitsverhouding klopt dan weer wel.Ik vind dit restaurant er heel gezellig uitzien.Lekker rommelig ingericht,past allemaal goed bij elkaar.Geeft een heel apart en gezellig sfeertje..Anders als alle andere restaurants als waar ik geweest ben! Het zat helemaal vol deze vrijdagavond (en nu is het ook wel vrij klein moet ik erbij zeggen) je kan alles volgen in de keuken,leuk! . 1 dame in de bediening heel goed en vriendelijk en wist veel van wijnen af. Maar de blonde dame kwam een beetje chagrijnig over.Het eten kwam allemaal heel snel achter elkaar.Het brood dat ze vooraf hadden was ook erg lekker! Zelfs als je er niks opdeed.Leuk tentje!!

Gegeten op 26 september 2014

iemand niemand

Je verwacht zo'n restaurant niet in deze buurt..maar het is echt een topper! Als je ook een beoordeling kon geven voor prijs/kwaliteits verhouding zou ik een 10 geven. Want je eet eigenlijk in een toprestaurant voor een klein prijsje.Hele lieve leuke dames in bediening.Weten precies hoe het hoort,maar niet overdreven netjes.Lopen zelfs op dezelfde sneakers die matchen met de muren enz. Dus geen kaktent dit.Het zat ook helemaal vol deze avond en ik hoorde haar zeggen dat het altijd vol zit (weet niet of dit ook om doordeweeks ging?) Maar het is ook logisch dat het vol zit. Het is leuk ingericht,modern,strak,en toch gezellig.Wij hadden een tafeltje bij het raam,met mooi uitzicht op oa de Erasmbusbrug.De kaart is klein en ik kan soms best een zeikerd zijn met eten,maar ik had totaal geen moeite een keuze te maken.Ik vind het een leuke kaart! Viergangen menu voor 35 euro. Ik koos voor kalfsvlees-kerriesoep-truffelravioli-citroentaartje. En allemaal zo lekker! Ik vind dit 1 van de leukste restaurantjes in Rotterdam waar ik ooit geweest ben (en dat zijn er veel) zeker een aanrader!

Gegeten op 30 augustus 2014

iemand niemand

Ik heb normaal niet zoveel met hotelrestaurants,maar gezien de goede berichten wilde we deze weleens proberen en daar heb ik zeker geen spijt van gehad.Het ziet er van binnen gezellig uit,aparte inrichting! De bediening is goed en netjes,maar niet te stijfjes en overdreven, er kom ook wel een grapje vanaf zeg maar..Het zat deze zaterdagavond helemaal vol. Ik vond onze tafel wel net ietsje te dicht op de buren zitten,maar ik heb het weleens erger meegemaakt.Wij zaten achterin op de bank.En dan het eten : je kan het zo duur maken als je zelf wilt.Zo is dit restaurant ook voor iedereen betaalbaar.Wij kozen voor een aantal gerechten op te delen,we namen dan de kleine portie ervan.Vooraf bestelde we nog wel mortadella met truffel,heerlijk! Wij vonden de kalfswang de topper,maar ook de rest was erg lekker zoals de MRY Rund...een soort carpaccio bonbons,maar dan veel beter als de carpcaccio's die ik normaal voorgeschoteld krijg.Het enige wat ik een beetje tegen vond vallen was de pizza.Ik kon hem haast niet snijden en het smaakte gewoon nergens naar...Als toetje had ik de citroentaart.Nou dat was ook om je vingers bij af te likken. Ja leuk restaurant dit! Topper!

Gegeten op 23 augustus 2014

iemand niemand

Wauw dit restaurant heeft ons echt verbaasd!! Want het 'nepvlees' is nog lekkerder als echt vlees.Dus dat vind ik erg knap! Ik eet wel vaker vegetarisch,maar mijn vriend is echt een vleesliefhebber..maar als zelfs hij enthousiast is, is dat een goed teken.Wij hadden gekozen voor het menu van 21.50 (goedkoop trouwens..) zo krijg je van alles wat,en het is aardig veel moet ik zeggen.En dan zijn wij nog grote eters. Alles is echt superlekker.De dames in de bediening waren netjes en vriendelijk en spraken goed Nederlands (dat is nog weleens anders bij een Chinees) ze hadden misschien nog iets beter op de glazen kunnen letten,maar voor de rest niks op aan te merken. En tja het decor kan ik niet meer als een 6 geven..want dat is niet veel.Beetje saai en ongezellig ingericht.Je krijgt wel een vierpersoonstafel met zijn 2-en dus dat is wel weer een voordeel. Vegetarier of niet,je moet dit restaurant echt eens proberen! En dan het menu kiezen! Als alles zo zou smaken zou niemand nog vlees eten denk ik.Als je het niet zou weten zou je echt niet zeggen dat het vegetarisch is.

Gegeten op 17 augustus 2014

iemand niemand

Wij hadden al eens eerder op deze boot gegeten,maar toen was het nog een Portugese tent. Nu zit dit Engelse restaurant in.Het is natuurlijk een hele leuke locatie op zo'n boot.Het was lekker weer dus iedereen zat op het dek. Ik geef een 6 voor de service en dat is zeker niet omdat het Engels sprekende meisje in de bediening niet aardig was,integendeel..maar het duurde allemaal zooo lang.We hebben zelfs geen toetje hier meer genomen,nou dat nemen wij echt altijd! We zijn een paar keer zelf naar binnen gelopen om drinken aan de bar te halen of de rekening te vragen enz. want als je op hun gaat wachten dan kan je lang wachten! Het eten was verder wel lekker hoor.En eens een keertje wat anders zo'n kaart. Ik nam een small hoofdgerecht als voorgerecht (chicken pie...echt heerlijk) en als hoofdgerecht bangers&mash..de aardappeltjes erbij waren ook goed.Iedereen was wel tevreden over het eten,alleen de Picnic platter was echt weinig,eerder voor 1 persoon dan 2 ! Wat ik dan wel weer goed vond is dat ze zich verontschuldigde voor het lange wachten en we kregen nog een drankje van het huis. We zaten er om 18:30 en om 21:30 zijn weggegaan omdat we er klaar mee waren...jammer want het is best een leuk tentje verder en gezien de andere recensies was dit een uitzondering blijkbaar...

Gegeten op 9 augustus 2014

iemand niemand

Wij zijn geen vegetariers of bioloigische eters of wat dan ook,maar voor een keertje leek dit ons wel leuk.We konden buiten eten dus hebben de trein niet van binnen gezien,maar ze hebben in ieder geval en mooi terras en we hadden een ruime tafel.Het is natuurlijk wel erg origineel zo'n trein. Vanaf het terras heb je uitzicht op de tuin waar zij weer de producten uithalen. Op een gegeven moment zag ik wel een hond plassen in diezelfde tuin.Mm..Lekker hoor! De bediening is wel leuk,maar wel erg vaag/apart en beetje chaotisch.Als je van nette en serieuze bediening houdt,dan moet je hier niet heen gaan in ieder geval.En dan het eten : je kan niet kiezen,er is 1 menu voor 21.50 dus je kan wel lekker goedkoop eten. Wij hadden kidneybonen soep vooraf en shepard pie van tofu en nog iets,met bloemkool,groentes,gecarameliseerde ui en als toetje de chocoladetaart,maar daar daar hadden ze lavendel bloemetjes opgedaan dus het was net of je wc verfrisser zat te eten. Soep en hoofgerecht waren prima trouwens. Gewoon een keertje leuk zoiets. Hadden nog wel een beetje trek daarna,maar dat heb je gewoon sneller met zo'n keuken. Ik vond het wel een leuke ervaring. maar dit is niks als je een moeilijke eter bent,want je moet eten wat de pot schaft.

Gegeten op 3 augustus 2014

iemand niemand

Wij hadden hier gegeten met een AH actie. We konden maar uit 2 gerechten per gang kiezen (daarom hou ik ook niet van dit soort acties,maar ik 'moest' mee met mijn vriendin) Vooraf had ik de carpaccio op en als hoofdgerecht vond ik zowel de vis als vleeskeuze niet lekker.Gelukkig kon ik toch ook voor een pasta kiezen,daar was ik dus wel blij mee.Het eten smaakte ons verrassend goed.We hadden toch meer het idee dat ze het hier van de cocktails moeten hebben,maar koken kunnen ze toch ook wel.Toch vind ik dit niet echt een "restaurant" Wij zaten ook op hele slechte stoelen/krukken naast de wc.Kreeg gelijk last van mijn rug ervan.De bediening vond ik ook niet echt professioneel overkomen.Ze kwamen ook net iets te vaak vragen of het smaakte.Ook toen we nog niet eens begonnen waren.De rekening viel door die actie reuze mee : 27.50 pp voor 3 gangen plus drinken.Toetje was wel heel erg weinig...

Gegeten op 25 juli 2014