Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van annette notenboom

• Uitstekend

Dit restaurant verdient een ster! En dat voor een aantrekkelijke prijs. De bediening is vakkundig, attent en vriendelijk. Er is op de kaart voor ieder wat wils, vlees, vis, wild en vegetarisch. Mijn favoriet op dit moment s de Thaise kokossoep met stukjes vis. De rundercarpaccio is super. Ik kijk al uit naar de nieuwe kaart die begin mei wordt ingevoerd. Wat zal de kok weer voor heerlijks hebben bedacht?

• Matig

• Matig

We hebben redelijk goed gegeten. We zaten heerlijk buiten op het terras. Erg jammer dat we een uur moesten wachten voordat het eten op tafel stond. Om die reden zou ik nuiet meet teruggaan.

• Goed

Een heel uitgebreide kaart met heerlijke tapas. Ook veel keuze uit vegetarisch gerechten. Leuk jong prubliek. Er heest een gezellige sfeer. Iedereen is een avond uit. De service is heel vriendelijk. Bruin aardewerk serviesgoed, okergele muren en schone toiletten. Houten tafels waarvan een aantal hoge tafel. Een klein barretje midden in de zaak. Wij waren bijna 70 euro kwijt voor 2 personen incl wijn en koffie.

• Goed

Dit is een prima restaurant met een uitgebreide kaart. Veel klassieke gerechten en een 4 gangen Fries menu. Prima bijgerechten waaronder de heerlijke rabarber. Altijd vriendelijke en snelle bediening. Leuk terras buiten maar niet aan het water. Binnen modern houten tafels. Het kan wat warm worden en er is geen airco. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Informele sfeer.

• Goed

Een trendy ingericht restaurant waar uitstekend wordt gekookt. Mooi strak servies en tafellinnen. Leuke moderne gerechten, mooi opgemaakt. Schitterende bar waaraan je een goed glas wijn kunt drinken.

• Goed

Sinds dit restaurant een nieuwe eigenaar en een nieuwe naam heeft (het is nu De Buytenplaets) kun je er uitstekend eten in een moderne ambience.Leuke kaart en modern servies.

• Uitstekend

Wij komen steeds heel graag terug in dit restaurant. Altijd heerlijk gegeten in een obgedwongen sfeer met een persoonlijke bediening. Je verwacht dit niet op deze plek bij het winkelcentrum. Er is een zeer grote keuze in gerechten en ook het maandmenu is altijd lekker. De kaart wisselt met de seizoenen. Ooit een heerlijke kip/cocos soep gegeten! Een keer de gote vierkante tafel midden in het restaurant gehad voor een afscheidsdiner van een collega. De tafeltjes aan de voorzijde bij het raam hebben onze voorkeur. Een goed adres voor een ongedwongen avond met vrienden.

• Uitstekend

Met zijn zessen een heerlijke avond gehad. Wij, een clubje oud collega's, eten een paar maal per jaar met elkaar om weer even bij te praten. De meesten hadden het maandmenu. Het lamsvlees ruilen voor kip was geen probleem. Mijn mosseltjes als voorgerecht waren verrukkelijk en de verse tagliatelli met zalm als hoofdgerecht was heerlijk romig. Het is een heel gezellig restaurant dat door AnneMarie en haar dames op persoonlijke wijze wordt gerund met heel veel persoonlijke aandacht voor de klant. Compliment! 's Zomers kun je heerlijk in de binnentuin zitten. De bruin houte tafels en stoelen doen het goed in dit knusse restaurant. Geen super chique tent maar ongedwongen en gezellig. Ook voor lunch.