Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van Ghie

Ghie

Het was een ervaring met extremen, veel ups en downs. Het concept van gerechten die je deelt is leuk, maar niet alles was even goed. Er zaten heerlijke Cayun kippootjes tussen maar ook een gortdroog stokbroodje bij het voorgerecht. Het kaasplankje was erg beperkt en niet bijzonder qua smaken. Verder wel een aantal prettige smaakbelevingen gehad.
Het decor is best fraai, al is het soms wat 'veel' naar mijn smaak. Een kijkje in de keuken is ook leuk, maar als je dan later op het oude sanitair komt is de prettige beleving toch weer weg.
Nee, het beste was eigenlijk de bediening; enthousiast, aantrekkelijk, aardig, alert.

Gegeten op 12 september 2014

Ghie

Heerlijk buiten gegeten (ging nog net qua temperatuur), mixed grill in het zonnetje. Mixed grill was een worstje, spare rib, sate en nog een stuk vlees (sorry vergeten). Genoeg eten en lekker. Goed gekruid, goed bereid en met echte rook/BBQ-smaak. Bediening was verder netjes.

Gegeten op 14 augustus 2014

Ghie

Zaterdagavond gegeten, plek genoeg. En het was lekker weer dus heerlijk in de tuin achterin gezeten Dat is echt wel een aanrader, heerlijk plekje. Daarom een 9, binnen is decor/aankleding duidelijk minder. Het maandmenu geproefd en dit was zeer zeker lekker. Drie lekkere gangen met echt Thaise smaken. Zeker voor deze prijs (€23,50) prima. Wat wel een minpunt was, de porties zijn klein. Als je een grote eter bent, dan is dit geen goede keuze. Ondanks dit maar vooral vanwege smaak en prijs/kwaliteit: 8. Verder was de service voldoende maar niets extraas. Aanwezig genoeg, klein foutje gemaakt maar hersteld: 7.

Gegeten op 17 mei 2014

Ghie

Gegeten met 3 man, bediening was vriendelijk en precies voldoende aanwezig (beschikbaar wanneer nodig en niet irritant vaak of er nog iets is / of alles naar wens is). Bediening zelfs met humor. Het eten was goed, hoogstens niet heel goed of bijzonder. Maar, gegeven de prijs/kwaliteit verhouding geef ik toch een 8 (ik twijfelde tussen 7 en 8). Voor iets meer dan €30 incl. toetje, bieren en wijntje. Prima voor mekaar. Alle drie de gerechten geproefd, zelfs had ik Lamb tikka. En die was gewoon goed. Sfeer / aankleding / decor niets bijzonder maar ook niets mis mee.

Gegeten op 14 mei 2014

Ghie

Het was druk op zaterdagavond, niet vreemd natuurlijk. Eerst nog in de achtertuin kunnen zitten onder het genot van een bier en Antipasto. Daarna 3 gangen genoten. Het hoofdgerecht; de bavette van de green egg, sprong er echt uit. Dit was een heel lekker stukje vlees. Mals en sappig van binnen, knapperig en met houtskool aroma van de buitenkant.
De rest van de gerechten waren wat mij betreft goed maar niet buitengewoon.
Verder is de aankleding een bistro waardig. En de bediening is vriendelijk.

Gegeten op 12 april 2014

Ghie

Dit was eigenlijk best een prettige verrassing. Normaal is een all-you-can-eat tent niet van hoog niveau. En hier was het goed te doen. We hebben veel verschillende gerechten gegeten en er waren maar heel weinig tegenvallers (bijv. eendenborst) en behoorlijk veel meevallers (ossenhaas, kip, sate's). Het eten was dus een 8, en de prijs/kwaliteit verdient dan nog een hoger cijfer, want het is niet duur.
De service en het decor zouden beiden een 7,5 verdienen, maar dat kan niet (meer) op Iens. De bediening krijgt een 8, er was voldoende personeel op deze drukke avond en ze waren op zich netjes en redelijk attent. Het decor is soms wat uitgesproken, maar over het algemeen mooi en passend.
Voor deze prijs en met het goede eten is dus een aanrader.

Gegeten op 8 december 2013

Ghie

Op een drukke zaterdagavond gegeten met 8 man. Appetizer, voor- en hoofdgerecht gehad. De appetizer en voorgerecht waren goed, maar niet heel bijzonder. Het hoofdgerecht daarentegen was absoluut erg lekker. Van menu 2 heb ik het rundvlees genomen maar ik heb ook varken, kip en vis van mijn tafelgenoten geproefd. Het varieerde van gewoon lekker toch echt erg lekker. De vis met 2 pepertjes was zelf nog wel goed te eten (alhoewel mijn disgenoot wel wat rood aanliep). De aankleding en decor zijn weinig bijzonder maar zeker ook niet slecht. De bediening is voldoende aanwezig en best aardig. Voor de prijs/kwaliteit een echte aanrader zeker als je van Thaïs houdt.

Gegeten op 9 november 2013

Ghie

Op een druk moment probeerden we een plek te vinden voor ons gezelschap van 6 personen. Dat lukte redelijk snel, het opnemen van de bestelling duurde daarna alleen wel wat lang. Personeel is redelijk correct en joviaal, maar niet bijzonder aardig of kundig. Het decor is wat kil, lange tafels waar je samen aan zit. Dat kan handig en gezellig zijn, maar niet voor bijv. een romantisch diner. Het eten tenslotte is goed en lekker, maar niet heel bijzonder. Prijs/kwaliteit is in orde. Al met al veel ruim voldoende, niets goed, niets slecht. Drie maal een 7 dus. Als je redelijk snel en informeel wilt eten en van het soort eten houdt is het nog best een aanrader.

Gegeten op 24 oktober 2013

Ghie

Vanwege de Iens-dinerdagen kwamen we terecht bij Treffen. Dat was een aangename verassing. Een 3 gangen-verrassingsmenu waarbij eigenlijk elke gang lekker was. En ook elke gang wel iets bijzonders had. Zo was de saus met chocola bij het wild zwijn iets dat ik niet gewoonlijk krijg voorgeschoteld. Het voorgerecht bestaande uit 3 verschillend bereidde soorten kip was ook smakelijk (hoogstens de sauzen waren standaard) en het toetje, een plateau met allerlei verschillende lekkernijen, zoet/ijs/spekkoek/fruit was erg lekker.
Als Iens een cijfer zou vragen voor prijs/kwaliteit verhouding zou Treffen denk ik een volwaardige 10 verdienen.
Het decor is niet heel bijzonder, maar zeker niet onaangenaam. De bediening was vriendelijk en attent, soms bijna wat overenthousiast.
Treffen is wat mij betreft een aanrader.

Gegeten op 3 oktober 2013

Ghie

Eerlijk gezegd snap ik alle 10en die zijn gegeven niet zo. Oké, het is zeker een aanwinst voor Arnhem om een wijnbar zoals deze te hebben (alleen niet voor deze prijzen).
Maar, het hoofdgerecht (de tonijn) was koud en onvoldoende doorbakken. De bediening schitterde vooral door afwezigheid (te druk) en het decor is wel mooi maar niet heel bijzonder, vooral ook wat te krap. Daarom kom ik dus niet tot 10-10-10 maar tot 7-6-7. Het eten had een 8 kunnen krijgen maar was zoals gezegd niet goed gepresenteerd. De bediening had denk ik ook een hoger cijfer kunnen krijgen, maar we hebben echt moeite moeten doen om bestellingen voor eten en drinken te kunnen plaatsen, en dat terwijl we echt direct naast de keuken zaten. En dan 10 minuten moeten wachten om alleen maar te mogen betalen...
Overigens was de wijn bij de tonijn wel echt een goede keuze. Ook het ZafVino plateau was lekker. De prijs was er wel naar, bepaalde geen eetcafe prijzen. Aanrader? Mwah, licht aan de drukte denk ik. En of je van het concept houdt.

Gegeten op 15 augustus 2013