van Proever70688

• Matig

Op 1-2-09 gegeten met mijn vriendje.
De tonijn carpaccio was nog bevroren toen het geserveerd werd. Je kon amper proeven door de koud!! De gamba's hara kiri smaakte net als de voorgerecht "rising sun" maar dan niet warm. Echt zonde want de rest smaakte wel aardig.

• Goed

Op dinsdag 14-10-2008 gegeten. Het eten was goed. Prijs-kwaliteit verhouding klopt. Jammer dat we bij de entree zaten en last van tocht hadden )0-;

• Uitstekend

Op vr. 26 sept.2008 gegeten. Voortreffelijk! Ik heb nog nooit zo lekker gegeten net als hier.

• Goed

Op vr. 3 okt 2008 met 5 personen gegeten bij Bird. En nog steeds zijn wij tevreden. Het eten was erg lekker alleen Phaneng Kai ziet er uit als Keng Phed omdat er stukken eggplant in zaten..verkeerd geserveerd? Als je in deze buurt uiteten gaat kan je niet natafelen want de restaurants moeten omzet maken zodat wij voor een reëel prijs kunnen genieten van een goed maaltijd. Er zijn er heleboel leuke tenten in deze buurt waar je na het eten lekker kan borrelen dus mensen laten we niet klagen als je ruimte moet maken voor andere mensen die in de rij staan wachten.

• Goed

Op 25-5-08 heb ik met Spaanse vrienden bij Bird gegeten. We hadden veel eisen omdat ze nog nooit Thais hebben gegeten en pikant kunnen ze ook niet eten. Toch hebben wij lekker gegeten, zelfs de kinderen hadden hun borden leeg. Alleen jammer dat de taufu in mijn Phad Thai een beetje verbrand was.
De service was heel goed, aardige mensen en kindvriendelijk.

• Goed

Op 22-5-2008 gegeten, geweldig! Het eten was goed, de bediening was erg attent en vriendelijk vooral de chef uit Tunisia. Jammer dat het parkeren in de garage van het hotel niet gratis was voor de gasten van dit restaurant.

IENS bestaat 15 jaar!