Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van vloon100

vloon100

Donderdag 9 oktober ga ik gezellig met een vriendin nog wat drinken na afloop van de film.
We bestellen drankjes en wat brood met kruidenboter. Het miniscule schaaltje kruidenboter was snel op in tegenstelling tot het brood. Daar was nog de helft van over. Dus we vragen vriendelijk nog wat kruidenboter erbij, want droog brood kun je ook in de gevangenis eten.
Ik zei nog voor de grap 'benieuwd of het op de rekening komt?' En zie daar de voorspellende gave.
De extra kruidenboter (slecht 1,50 euro) stond gewoon op de rekening. Toen we er wat van zeiden, kregen we eigenlijk een reactie waar we niets mee konden. We hebben deze principe zaak maar snel laten rusten.

Verkeerde zuinigheid denk ik en nou niet echt klantgericht.

Gegeten op 9 oktober 2014

• Goed

Op donderdag 1 september 2011 hier samen met een vriend gegeten. Een lekkere schnitzel, een zeer smakelijke aardappel-gratin en als klap op de vuurpijl; eigen gemaakte appelmoes.
Warme herinneringen van vroeger kwamen weer naar boven door dit toch wel 'eenvoudige' bijgerecht.
Zo lekker dat er nog wat appelmoes werd bijsteld. Ook was het mogelijk om een aangepast toetje te bestellen dat niet op de menukaart stond.
Ook voor de minder validen toegankelijk en als laatste pluspunt:
vriendelijke service en een goede prijs-kwantiteit-kwaliteit verhouding.
Een aanrader dus.

• Uitstekend

• Uitstekend

Op 20 juli 2011hier voor de eerste keer gegeten met 2 vrienden.
Als liefhebbers van het Indische eten hebben we voor deze zaak gekozen.
De bestelde rijsttafel was lekker en gevarieerd. De 'gele' rijst werd origineel opgediend in de vorm van een soort pyramide. De bediening voelde de sfeer en onze grappen goed aan en er is ook sprake van een juiste prijs-kwaliteit-kwantiteit verhouding.
Samenvattend voor herhaling vatbaar een leuk avondje in dit 'hippe' restaurant.

• Goed

Op een prachtige zomerse zaterdag (23 april) hier voor de eerste keer op het mooie terras gegeten. Vanuit de trein vermoed ik regelmatig deze zaak te zien en dus nu er maar heen.
Naast de goede bediening/service (hierover later meer) kun je hier ook betaalbaar en lekker eten.
Als liefhebber van het witte goud was de keuze snel gemaakt.
Gevulde maiskipfilet, krieltjes, asperges en een mosterdsaus.
Mijn disgenote, had eveneens asperges, beenham, botersaus en omelet.
Zij complimenteerde me met de keuze.
Nog even terugkomend op de service. We wilden nog wel een kopje koffie. De ober zag dat ik mijn biertje nog niet helemaal op had en zei zoiets van 'drinkt u eerst maar even rustig het bier op en dan doen we daarna de koffie'.
Dit werd volautomatisch geregeld zonder dat ik er verder over hoefde te vragen (hij heeft mijn lege bierglas dus goed gezien). Er waren trouwens ook wat zoete lekkernijtjes bij waardoor er wel een minieme prijsverhoging voor de koffie is ontstaan.
Maar voor herhaling vatbaar dus.

• Goed

Op 21 april hier gegeten. Om kort te gaan: een aanrader.
Veel variatie in de gerechten en tevens is er ook de nodige aandacht voor de liefhebbers van scherp eten of een wat minder scherpe variant.
Als voorgerecht had ik gevulde garnalen en het hoofdgerecht bestond uit stukjes kipfilet in zoetzure saus. Top dus. Naast het feit dat er vriendelijke bediening was (tegenwoordig is dit helaas niet meer van zelfsprekend, maar dat is een ander verhaal), was er ook sprake van een klant 'vriendelijke' rekening.
Jammer dat er niet een vestiging in Utrecht zit.

• Goed

Afgelopen vrijdag 18 maart hier gegeten in een aparte zaal (en dat was maar goed ook).
Om kort te gaan: gewoon goed. Een 4 gangen-menu met veel afwisseling. Er stond onder andere griet, een mousse van garnalen, Iers vlees, een 'kaasplankje' en een dessert van bloedsinaasappel en champagne(schuim) op het menu.
En ook aan de vegetarische en niet van vishoudende medemens is gedacht. Zelfs de niet zulke gourmands onder ons hadden geen reden tot klagen.
Er kon bijvoorbeeld ook gewoon 'patat met mayo' en plus bij besteld worden.
Een compliment voor de bediening: hij voelde de sfeer goed aan en bood uit zichzelf aan om wat foto's te nemen.

Enig minpuntje: maak het rolstoelvriendelijker aub zodat iedereen op de normale manier naar binnen kan.
Een aanrader en we komen nog een keer terug.

• Goed

Afgelopen zaterdag op aanraden van een vriendin die het min of meer ontdekt heeft, hier samen een lunch genuttigd.
Hij had een ouderwets broodje bal gehakt met mosterd gegeten. Lekker en een net acceptabele prijs/kwaliteit/kwantiteit verhouding.
Zij heeft een salade in 'lunch' uitvoering weggesmikkeld. Die beviel zo goed dat ze achteraf de maaltijd vullende variant had moeten kiezen. Maar toen was het al te laat.
De uitermate vriendelijke bediening mocht er ook wezen naast de top locatie.
En al komen er gezinnen met 1000-en kinderen: het valt eigenlijk bijna niet op.
Een aanrader dus voor wie bijvoorbeeld eens een keer niet in het drukke centrum wil zitten.

• Goed

Op 9 februari hier gegeten vanwege een verjaardagsetentje.
Om kort te gaan: een aanrader. De pluspunten en minpuntjes zijn:
+ smaakvolle gerechten en voor ieder wat wils
+ vriendelijke bediening
+ sfeervolle zaak en de kwantiteit/kwaliteit verhouding is in balans
+ grappig is de aparte prijsweergave (expres gedaan omdat je het dan onthoudt? of een rechtstreekse omzetting van gulden naar euro?)

maarrrrr
- de prijzen zijn een tikkie aan de enthousiaste kant. Een glaasje prosecco is meer dan €5,--. En bij de prijs van een grote fles 'gewoon tafel' water kun je ook vraagtekens zetten. Je zou ook kunnen overwegen om een karaf 'kraan'-water te serveren.

• Goed

Op woensdag 6 oktober gegeten in deze zaak. Hoewel we wat laat aankwamen (ongeveer 21.00 uur) was de keuken hier gelukkig wel open.
Samengevat; goed gegeten, vriendelijke bediening en een prima prijs-kwantiteit verhouding.
De relatief beperkte kaart biedt als voordeel dat je niet lang hoeft te wachten op het eten.
De spaghetti met garnalen, knoflook en pepertjes was aangenaam pittig en de tiramisu smaakte alsof een engeltje over je tong pieste.
Een aanrader dus.

• Goed

Op zaterdag 21 augustus hier aan het eind van de middag gegeten.Ik had het 'kip middenstip' gerecht gekozen en mijn disgenote had de slibtongetjes gekozen.
Samengevat: lekker smakelijke stukjes kip in een voortreffelijk oosters sausje met wederom top gebakken aardappeltjes erbij en een gezonde salade.
Ook hier was de prijs-kwaliteit-kwantiteit verhouding weer prima in orde inclusief goed gehumeurde bediening. Ik vraag me af: kunnen de restaurants in de westelijke provincies hier niet iets van leren?
Een aanrader dus en misschien loopt u nog wel een bekende Nederlandse voetballer tegen het lijf.