van Celine

• Uitstekend

Afgelopen zaterdag een last-minute diner bij Hermitage. Onbegrijpelijk dat het niet drukker is, want nergens in Rotterdam en omgeving krijg je een betere prijs-kwaliteitverhouding. De zeebaars met truffel was ronduit fantastisch en de kalfshaas zeer bijzonder, zo zacht. Naast de verrassende tussengerechten een voortreffelijk dessert. Voor ons is Hermitage op dit moment de nummer 1.

• Goed

Van het weekend bij In Den Rustwat gegeten. Prachtige locatie met vriendelijke bediening, hoewel de sommellier zo ver ging in de uitleg van de wijnen dat het op een overhoring van wijngebieden ging lijken! Je kan hier zeker wel goed eten, verse, goede en smakelijke gerechten. Maar je krijgt er geen 'smaak kick' en dat is nu wat we graag willen! Wellicht zijn we verwende eters en verwachten we steeds meer, maar voor 100 euro per persoon (inclusief fooi) verwacht je net iets meer......

• Matig

Wij hadden twee gerechten besteld: gebakken garnalen (redelijk) en een wokgerecht (matig). Ik had lekkere trek maar ben na twee happen wokgerecht opgehouden met eten.

• Goed

Leuk samengesteld menu. Mooi restaurant en bijzonder vriendelijke bediening die met je meedenkt. Prijs-kwaliteitverhouding was zeker goed.

• Uitstekend

Ik had zin in een saoto soep en mijn zus wist wel een tentje. En zo kwamen we in Lalla-Rookh. Een zeer aardige vrouw in de bediening en ze herkende mijn zus nog. Zeer attent. Mijn saoto soep was heerlijk! Ik ga zeker nog een keer terug!

• Uitstekend

De heerlijkste spare ribs die ik ooit heb gegeten. Altijd prima! We zijn er regelmatig te vinden en ik kan me soms storen aan gillende en rondrennende kinderen (tafels staan dicht op elkaar), maar voor de spare ribs komen we zeker terug! Wat spare ribs betreft dus een absolute aanrader!

• Goed

Ik kom al jaren in dit restaurant en de ervaringen met het personeel zijn verschillend, maar het eten is altijd goed. Tip: tel de stokjes, ik heb in het verleden regelmatig ervaren dat we ineens te weinig gerechten hadden gekregen.

• Uitstekend

Na 15 jaar is An nog steeds mijn favoriete Japanse restaurant. En met wie ik er ook naartoe ga, voor ieder wat wils. Vaak nemen we een menu en wat sushi en sashimi, zodat we van alles wat kunnen eten. En alles is altijd heerlijk! Echt een superaanrader!

• Goed

Op zaterdagavond zaten we denk ik een uur lang als enigen in het restaurant. Daarna werd het gelukkig wat drukker. We moesten erg lachen bij het voorgerecht, gezien de prijs-hoeveelheid-verhouding, maar de kwaliteit van de gerechten was goed. En wij waren zo gezellig aan het kletsen dat de kleine porties op de grote borden onze pret niet kon drukken. Ik had als hoofdgerecht kabeljauw en die was ontzettend lekker, echt een aanrader als je er gaat eten! Personeel is erg vriendelijk.

IENS bestaat 15 jaar!