Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van lunchenkoffie

• Slecht

Ik heb een lasagne afgehaald, die echt vreselijk vies was. Ik heb het 3 andere mensen laten proeven, en die konden er ook geen kaas van maken. Totaal onduidelijk wat er in zat, een grijze smakeloze bodem en een rare prut op de bovenkant. Later hoorde ik van Delftenaren dat dat algemeen bekend is. Helaas, te laat.

• Uitstekend

Ik vind het eten in dit restaurant het beste dat ik tot nu toe in Nederland heb geproefd. Echt verukkelijk. Supergoede wijnen ook. Bediening is vriendelijk, aanwezig, niet opdringerig, prettig. Decor is voor mij iets te donker/kitch en ik kan mijn benen niet goed kwijt onder de tafels. Wel erg gezellig.

• Goed

Heerlijke biolgische lunchgerechten. Royale porties. Helaas geen versgeperste sappen, wat je toch wel zou verwachten bij een dergelijke plek.

• Goed

Heerlijk lunchrestaurantje, waar het altijd druk is. Prettig buiten in de tuin of aan het water eten. Verrukkelijke biologische kaart.

• Uitstekend

Heerlijk restaurant waar je rustig in een prettige sfeer lang kunt eten. Goede bediening, goeie kwaliteit seizoensgerechten.

• Matig

Slechte bediening tijdens lunch. Gebak was halverwege de middag al allemaal op.

• Slecht

Ik heb nog nooit zo lang moeten wachten in een restaurant. Ruim een uur op een aperetiefje, en daarna nog een uur op ons hoofdgerecht. Alles leek mis te gaan, ze raakten de rekening kwijt, etc. Ik vind dat we op z'n minst een complementaire koffie hadden mogen krijgen, en eigenlijk zelfs de hele maaltijd gratis, zo vreselijk was het hier. Ik kom nooit meer terug.

• Goed

Heerlijk gezond eten, veel keuze. Onvriendelijk personeel.

• Goed

Vreselijke service (onbeleefd, kortaf, duwen klanten aan de kant omdat ze er langs willen etc. etc.), maar goddelijk eten/lunch en drankjes.

• Matig

Hele slechte, afstandelijke en onervaren bediening. Het duurde werkelijk 25 minuten nadat de tafel was afgeruimd en we koffie hadden besteld voordat we deze kregen!! Nog nooit eerder meegemaakt. Er werd een hoofdgerecht en een drankje vergeten, die we vervolgens weer opnieuwe moeste bestellen. Het eten was wel lekker.