van nielsmeij

• Uitstekend

Erg goed en bijzonder restaurant. Wij kwamen hier met een hele groep en er bleek iets mis te zijn gegaan met de reservering, we kwamen op de wekelijkse sluitingsdag. In no-time werd er een oplossing bedacht en we konden gewoon aan tafel, wat een superservice! Manlief in de keuken maakt hele lekkere gerechten en het enthousiasme en persoonlijkheid van de gastvrouw is ongekend en aanstekelijk! Wij komen hier terug en rijden er graag een eind voor om!

• Goed

Lekker gegeten met onze 3 kids, waarvan 1 vegetarisch. Bediening kan wel wat attenter en vriendelijker. Leuk dat je de keuken in kan kijken, maar je ziet alleen de hoofden van de koks, niet de bereiding... Prima kwaliteit van het eten, kaasplankje kan wel wat beter, nu 5 harde kazen die zonder toelichting op tafel werden gezet, wat meer variatie en aandacht is op z'n plaats.

• Uitstekend

Hier heerlijk gegeten! Leuke gerechten met eerlijke ingredienten en weinig poespas, alles klopte (en dat is een tijd geleden dat we dat tegenkwamen). Leuk dat je zo de keuken inkijkt, past bij het concept. Personeel is ook super, dit is veel meer dan een simpele bistro! Tip: de kleur van het plafond past niet, mag een stukje donkerder (maar ja, als dat het enige is dat je hebt aan te merken...)

• Slecht

hier onlangs gegeten, wat een aanfluiting! Plek is uitstekend, maar zowel service als keuken ver onder de maat. We dachten een pannenkoekje te eten, maar dat kan maar tot 5 uur?! Op zich erg vreemd voor zo'n familierestaurant aan de rand van het Lutterzand. We hadden een biefstukje en zalm, de kids een kindermenu. Duurde al veel te lang (zeker 3 kwartier) voordat we te eten hadden, ondanks dat terras verre van vol was. Ook rondom ons heen klaagden mensen dat het te lang duurde, waren zeker niet de enige. Zalm was veel te droog, biefstuk ging nog net, maar was het medium-stadium lang gepasseerd. Zalm teruggestuurd (nog nooit gedaan), bediening was vol begrip, eigenaar kwam daarna ook even langs met excuses (verder niet...). Toen we daar weer ruim 30 minuten op moesten wachten was de maat vol, afgerekend zonder zalm. Dat mocht nog net: de zalm is nog niet gaar...wat doen ze daar in de keuken. Toen ik aangaf dat men wel een probleem had in de keuken kreeg ik een grote mond van de bediening!! Pardon, als je het niet aankan moet je minder tafels neerzetten of meer capaciteit in de keuken. Nooit meer hier, dus!

• Goed

Na een aantal keren hier te hebben gegeten: prima! Gewoon lekker eten zonder poespas en vriendelijke bediening. Mijn favoriet is de ravioli met peperonata-saus: erg lekker, ook voor niet vegetariers een aanrader. Verder is de pizza met 4 kazen een topper.

• Uitstekend

Als regelmatige bezoeker een flink compliment voor het bedienend personeel. Het valt door de drukte op sommige momenten niet mee, maar altijd vrolijk en attent! Eten is goed, voor jong en iets ouder. Prima leestafel met de meest uiteenlopende bladen.Toiletten zijn pas vernieuwd, dat was nodig.

• Uitstekend

Een paar maanden geleden hier gegeten met een groep van 8. Buitengewoon vriendelijke bediening en dan niet alleen de eigenaren. Een van ons kende dit restaurant nog uit de tijd dat het een eetcafe was, maar daar is heel wat in veranderd. Niet alleen de inrichting maar vooral de gerechten: stuk voor stuk voortreffelijk met als klap op de vuurpijl de 'kaaswagen': je kunt zien waar de passie van de eigenaar ligt! Absolute aanrader met een heel redelijke prijs.

• Uitstekend

Met Kerst hier weer eens gegeten. De sfeer en de bediening blijven erg goed. Het eten is eenvoudig, maar zeker niet standaard, verrassende vegetarische combinaties op je bord! Een aanrader voor gezinnen met kinderen, er is zoveel te doen en te ontdekken in alle hoeken en vanaf de 'loopbrug' kunnen ze iedereen in de gaten houden, reuze spannend natuurlijk. Toch heb je geen rennende kinderen om je heen, je kunt lekker rustig blijven genieten van het heerlijke eten en sfeer.

IENS bestaat 15 jaar!