Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

van Proever68335

Proever68335

De lekkerste mihoen Singapore ever. Ik vraag er wel altijd bij als ik de bestelling doorgeef of ze extra kruiden toevoegen. Niet dat het nodig is maar meer uit gewoonte. Vriendelijke bediening en allemaal familie van elkaar. Royale portie's zoals het bij een Chinees hoort. Niet alleen veel maar vooral goede verse ingrediënten. Een aanrader voor wie in oud-west goed wil eten voor een redelijke prijs.

• Matig

• Matig

maandag 26 juni om 17:00 u "even snel een warm hapje eten".
Ik was hier al eerder geweest, ooit eens wat geluncht. Broodjes goed en rijkelijk belegd en netjes en verzorgd gepresenteerd. Alles redelijk geprijst en vlotte bediening. Vandaar ook maar eens het idee opgevat om er tegen de avond een hapje te eten. Dat gaan we dus niet nog eens doen! De bediening was voor een eetcaf? goed. Attent,redelijk snel en goed adviserend. Ik nam de dikbil biefstuk en mijn partner de dag-hap: Kip cordon bleu met salade en r?sti. De biefstuk was goed van kwaliteit maar de patat was niet vers en waarschijnlijk al een paar keer opgebakken; hard en verzadigd van de olie. Ook de cordon bleu was OK maar de salade die erbij op het bord lag was niet vers en verlept de r?sti werd vertegenwoordigd door drie gefrituurde koekjes die m??r dan verzadigd waren van het frituurvet. Echt jammer want het is op zich een leuke tent die uitnodigt om even snel wat te eten. Mijn advies ga eens kijken hoe het wel kan in een eetcaf? want dit zou bij jullie ook zo kunnen en dan komt het echt nog wel eens in orde. Voorlopig effe niet meer.

• Uitstekend

Echt heerlijk en gezellig gegeten met 10 personen. Vooraf hadden we de "Meze tafel". Wij kiezen hier altijd voor, als hier met vrienden eten. De kok maakt dan een keuze uit allerlei verrassende warme en koude gerechtjes. Lekker maar vooral een heel gezellige manier van eten. Voor het hoofdgerecht maakte ieder zijn eigen keuze. Ik kan er niet één speciaal aanbevelen, omdat ze allemaal goed zijn. Ikzelf ging deze keer voor de lamskoteletten. Een gerecht dat ik zelden of nooit in een restaurant neem. De reden hiervan is dat; ikzelf slager ben en uitsluitend zuiglam eet waardoor ik de "sterke" smaak van het oudere lam niet meer zo kan waarderen. Noem het maar gewoon "verwend" Waarom dan toch hiervoor gekozen? Ik dacht; als ik het mij niet smaakt dan blijft er bij de anderen genoeg over om mijn bijnaam als de "levende doggy-bag" waar te maken. In beide opzichten pakte het totaal anders uit. De lamskoteletten waren verrukkelijk en ook de anderen hadden zo te zien uitermate genoten van de door hen gekozen gerechten. Inmiddels waren er al een aantal flessen van de heerlijke Spaanse (witte) huiswijn uitgeschonken en de stemming, die er al goed inzat, werd door al dat lekkers alleen maar beter. De bediening was attent en vlot, ondanks het feit dat; wij als een van de eerste gasten arriveerden, het restaurant inmiddels tot aan de laatste stoel bezet was. Het zal wel door de aangeboren Turkse gastvrijheid komen. Was er dan geen punt van kritiek? Nee niet echt. Eerder een opmerking van mijn kant over de dessertkaart. Omdat ik hier wel vaker uit eten ga en ik ook toetjes mens ben, zou ik iets meer keuze en variatie in de dessertkaart op prijs stellen. Ik heb mij laten vertellen dat er heerlijke Turkse kazen bestaan en er ook nagerechten zijn die niet de Turkse yoghurt als basis hebben. Toch maar weer voor de “Sutlaç uit de oven” gekozen. Altijd lekker en om verwarring te voorkomen, hij wordt zoals dat hoort koud geserveerd. Hierna nog lekker en gezellig nagetafeld met een prima kopje koffie en een in mijn geval een lekker glaasje cognac. Samenvattend een prima avond gehad met heerlijk eten in een gezellig levendig restaurant.

• Uitstekend

De prijs kwaliteit verhouding is top. Alles uit eigen keuken en met verse producten bereid. De Turkse gastvrijheid straalt er vanaf. Inderdaad is het interieur niet om over naar huis te schrijven. Wat ik veel belangrijker vindt is dat het er schoon en helder is. Voor ons is de aanrader de linzensoep en de Turkse pizza je moet er even op wachten maar dan heb je ook wel wat. Niet zo een natte theedoek in een stukje aluminiumfolie maar een heerlijk knapperige dunne pizza van een kolossale afmeting met wat salade en de traditionele sauzen erbij. Wij gaan hier zeer regelmatig eten maar nemen ook vaak wat lekkers mee. Nee, dit Turkse restaurant (EETHUIS) heeft niet voor niets de horeca publieksprijs van de baarsjes 2009 gewonnen.

• Uitstekend

Het eten is naar prijs kwaliteit verhouding gewoon uitstekend De porties zijn groot te noemen en de kwaliteit van het vlees is ronduit prima. Culinaire hoogstandjes zijn hier niet te verwachten maar we zitten hier dan ook niet in een sterren- maar in een grill restaurant. Ze hebben leuke gerechten en zeker voor elk wat wils. Als je een avondje lekker en gezellig wil eten met vrienden of familie dan kan je hier risicoloos naar toe. De bediening is netjes, correct en niet te formeel. De wachttijden tussen de gangen zijn zover wij dat hebben meegemaakt, niet lang te noemen. Wij hebben daar nu een keer of 8 gegeten, over een periode van 5 jaar. Soms met 4 maar ook met 12 personen. Alles komt keurig netjes gelijk op tafel en mocht er iets aan mankeren dan wordt dat professioneel opgelost. De inrichting is warm en gezellig. De vloer is daarbij opvallend, het zijn n.l. oude klinkers. Het restaurant bestaat uit twee ruimten waarbij gezegd moet worden dat je in het voorste gedeelte het gezelligste zit. In het achterste gedeelte bevinden zich de half open keuken, de toiletten en een ruimte die eigenlijk alleen benut wordt als het heel erg druk is, of voor grote gezelschappen. Samengevat wij komen hier met plezier en zullen dat zeker blijven doen